6 Şubat 2019 Çarşamba

KARIŞIK KASET MEYDAN OKUMA #6 / 28 DAY BLOG CHALLENGE DAY 6



Hiç karışık kaset doldurdunuz mu hediye etmek için ? Ya da cd kapağının tasarımı bile size ait olan karışık cd hediye ettiniz mi ?

İşte neşemize neşe katacak bir konu başlığı, 7 şarkılık liste.



Benim kasetin A yüzü türkçe, B yüzü yabancı olsun. B yüzünü de başka bir gün hazırlarım :)

Bu arada bir kaç gün kaçırmış olsa da aramıza katılmak isteyen blog komşularımız oldu, kapımız herkese açık, hemen blog yazarları listesini güncelledim. Buradan bakabilirsiniz.

Meydan okuma güzel, keyifler güzel. Bizimkinin kelime anlamı; paylaşarak büyüme..
Ama asıl meydan okuma doğruyu söylemek gerekirse yazılanları okumak, katılan çok olunca hem yaz hem oku aynı güne yetişmiyor. Her gün okuyamıyorum yazılarınızı ama gecikmeli de olsa hep misafiriniz olacağım.

Keyfini çıkarın...















Today is the 6th day of the challenge. We should make a music list. 
Do you remember tape ?  Have you ever made  a mix cassette. All songs in my list are in Turkish. 
I hope you can enjoy. 
See you tomorrow 


55 yorum

  1. Şimdi nöbetçiyim ama gündüz dinleyeceğim listeyi ve diğer blogcanlarin listelerinide tabi ki :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ancak dönebiliyorum yorumlara bu ayki yoğunluktan ama olsun çok keyiflendik bu ay değil mi ama :)

      Sil
  2. Birine hediye etmek için hiç kaset doldurmadım ama kendim için ortaokul yıllarında karışık kaset doldurttuğum vardı. Kasetçiye giderdin bu iş için. Bizim muhteşem bir Ufuk abimiz vardı. İyi ki vardı. Gençlik ne güzel şey. Uzun bir kasede o zamanın popüler şarkılarını doldururdu bize. Tabii İngilizce şarkılar. Güzel bir yazıyla da kasedin dışına şarkıların isimlerini yazardım. Sanırım Pink Floyd, The Wall da böyle doldurma bir kayıttı. Öğrenci harçlığıyla bir kaset almak kolay değildi sanırım :) Madonna'nın kasedini almıştım da ne mutlu olmuştum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Az sayıda şarkı daha kıymetliydi sanki :)

      Sil
  3. Kaset mi dediniz :) Ablamın bir sürü kaseti ve bir küçük de kaset çaları vardı onu hatırladım bi an. Çok güzeldi ♡ Liste için teşekkürler, keyifle dinleyeceğim :)

    YanıtlaSil
  4. Can'la birbirimize hediye ettiğimiz kasetler hâlâ durur :) Teypin başında radyodan çalan şarkıları yakalamaya çalıltığım günler de dün gibi. Onun içşn şarkıların giriş kısımlarını pek bilmem, o kısımları yakalayamadığımdan bana yabancılar :D

    YanıtlaSil
  5. Günler geçtikçe her ne kadar elimden geldiğince okumaya çalışıyor olsam da dediğin gibi tüm dostlara yetişmek zor oluyor bazen ama olsun olduğu kadar,bu yoğunluk içinde herkesin yazmak için gösterdiği gayreti takdir ediyorum ben de,şenlendi buraları sayende,çok.
    Dolaştık gezdik bugün biraz müzik dinleyip biraz neşelenelim diyorsun çok da isabetli oldu,listen çok güzel❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olsun Sevgi'cim sağlık olsun, ben de baksana kaç zaman oldu yorumlara ancak dönebiliyorum. Blog hayatım boyunca hiç bu kadar aktif olmamıştım :)

      Sil
  6. Yalnız o Yeni Türkü ne de güzelmiş.Bilmiyordum <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya, sevindim o halde yeni keşfettiğine :)

      Sil
  7. Ne güzel bir liste :)
    Biz 80'lerde büyüyenler için özeldir karışık kasetin anlamı. Az mı doldurduk o üzerinde şarkı isimleri yazan kasetleri. Bilhassa da sevgililer için doldurulurdu. Ah ne güzel, ne özel zamanlardı.
    Çok iyi ettin bu meydan okumayı akıl etmekle Ezgi, süper oldu :) Ben de yetişemiyorum ama illa ki okuyacağım tek tek yazılanları..
    Şahane geçsin bugünün...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :)
      Ben de ne yorumlara ne de okumaya yetişemedim maratonda gibiyim ama inanılmaz keyif doluyum öyle bir ay oldu bu ay :)

      Sil
  8. Yeni Türkü olmadan olmaz. Ne güzeldi karışık kaset günleri 👍

    YanıtlaSil
  9. çok beğendiğim bir liste daha..yahu tüm bloggerlar aynı kafadan sanırım :))

    YanıtlaSil
  10. Çok kaset doldurdum ve hediye çok kaset aldım..
    Listeyi beğendim..
    Ah geçen seneler yıllar. ...

    YanıtlaSil
  11. Kasetlerimi hala saklıyorum, çok var bende. Çoğunu kendim doldurdum, hediye alıp verdiklerim de var elbet. Meydan okumaya katılımın çok olmasına sevindim. Takip etmek zorlaşıyor yazılanları.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sakla bence onlar çocukların için vintage olabilir :)

      Sil
  12. Hepsini de severek dinlerim, liste çok güzel Ezgicim, cd değil ama karışık kaset yapmışlığım var :)

    YanıtlaSil
  13. bazen kasetlerimi ve tabii ki teyb( kasetçalar) ımı saklamadığıma pişman oluyorum.CD ler gelince pikap/teyp saltanatı sona erdi.CD lerin papucu daha çabuk dama atıldıya neysee:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah saklasaymışın keşke :) Evet cdlerin devri çabuk bitti :)

      Sil
  14. Önceden o kaset doldurup armağan etme işini sevgililer yapardı bizim buralarda aklıma o geldi birden:)))

    YanıtlaSil
  15. Kaset dönemini kaçırmış olmak en büyük üzüntülerimden biridir. Sevdiğin birine hediye olarak kaset doldurtmak ne kadar anlamlı ve güzel bir şey. Hele öyle bir hediye almak... Bu duyguyu hiç yaşayamamış olmak büyük bir kayıp bana göre. Şarkılar şahane, ben de yerli şarkılara yer verdim hep listemde. Yabancıları karıştırmak istemedim :D Bir Çapkın Dilenci'yi ilk defa dinliyorum, çok güzelmiş. Bizi tanıştırdığın için çok teşekkürler! :')

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. rica ederim, tanışıp beğenmen beni mutlu etti :)

      Sil
  16. Ezgiii, ben de öyle dedim, bugün karışık kaset doldurduk hep birlikte, nasıl keyifli oldu.
    Senin listene de bayıldım, her bir şarkıyı nasıl da seeeeverim :)
    Hele Bülent Ortaçgil..ah sesi yasaklanmalı hüzünlü gecelerde..
    Hümeyra, Yeni Türkü, onların o şarkılarında da çok anım var bak.
    Şimdi sırayla dinleyeceğim hepsini, seni düşünerek.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hepsi de senin için birşeyler taşıyormuş içinde ne mutlu :)

      Sil
  17. Yeni Türkü, Cem Karaca, Mor Ve Ötesi çok güzel liste, b yüzü de merak konusu :).

    YanıtlaSil
  18. BLOGUNUZU YENİ KEŞFETTİM VE SİZİ İZLEMEYE ALDIM. SİZİ DE BLOGUMA BEKLİYORUM :)

    YanıtlaSil
  19. Asıl meydan okumanın diğer yazıları okumak olduğu fikrine kesinlikle katılıyorum, umarım o görevi de tamamlayabilirim :)
    Bugün de Herşeyi Yak modundaymışım ben :P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Meydan okuma beni mahvetti baksana kaç gün öncesinin yorumlarını yeni cevaplayabiliyorum :)

      Sil
  20. çok güzel oldu bu meydan okuma harika bloglar keşfettim sayenizde
    karışık kaset doldurmuşluğum ve dinlemişliğim var
    ayrıca kasete sesimizi kaydeder sonra dinlerdik bir zamanlar :))
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. A evet o da vardı değil mi :)
      Ne demek asıl ben çok mutlu oldum

      Sil
  21. Okulda olduğum için listeyi göremiyorum ama eve gidince bir dinleyeyim....

    YanıtlaSil
  22. Cok değerli secimler,emeğine sağlık.
    Haklisin asil meydan okuma,blogları okumak bende göz bas kalmadı valla.
    Üstelik hobilerim beni bekler.
    En iyisi günü gününe okumak konusunu aza indirip kimsenin gönül koymasına gerek kalmadan zamana yayıp herkesi okumak.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :) Tabii hobiler geri kaldı bu ay :)

      Sil
  23. Her Şeyi Yak lise yıllarımın şarkısı. İlk çıktığında ne çok sevmiş ve dinlemiştik.

    Bu Son Olsun'u da çok severim. Sevda Çiçeği'ni Fikret Kızılok yorumuyla daha çok seviyorum ben.

    Güzel bir liste olmuş Ezgi. Kulaklarımızın pasını sildin :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim beğendiğine çok sevindim :)

      Sil
  24. Bir de hakkıyla okuyabilmek mesele... "Ben geldim, okudum, yorum yaptım, gidiyorum." demek değil. Sen yazmaya zaman ayırırken ben de okumaya, okuduktan sonra da içselleştirmeye zaman ayırmalıyım. Mesela düşünmeliyim karışık kaseti, cd'yi... Mesela hayallere dalabilmeliyim... Hiç doldurmadım ama cd olarak bir şarkı listesi hediye edenim olmuştu... Her şeyin sanallaştığı dünyada nasıl güzel gerçek bir çağ vardı... Tabii şimdi de güzel, ama eskiden sanki biraz daha güzeldi :) Neşeli sevgilerle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle, en güzeli de yazıları peşpeşe okuyunca çok keyifli oluyor :)

      Sil
  25. Kirli Beyaz Kedi ♥
    Unutmuşum ben bu şarkıyı Ezgi...
    Dur açayım hemen :)

    YanıtlaSil
  26. Çok teşekkür ederim, şimdi keşfedip beğenmene sevindim :)

    YanıtlaSil

© Ezgi. Made with love by The Dutch Lady Designs.