9 Şubat 2019 Cumartesi

GARİP MİYİM NORMAL Mİ ? MEYDAN OKUMA #9 - 28 DAY BLOG CHALLENGE DAY 9

pinterest


Bak 9 gün oldu, parmaklarım klavyede pıtır pıtır yazdı da şu konu zor geldi.

Garip huyum yok desem yalan olur, ama kendime de öyle bir alışmışım ki garip normal olmuş bana.
O yüzden düşünüyorum ve diyorum ki e bu gayet normal bir şey..
Yoksa toptan arızalıyım da fark edemiyor muyum ? Yok yok herkes gibi işte, ne eksik ne fazla..



Mesela koku hassasiyetim vardır, bir şey koktu mu yiyemem. Bir kere özendim de irmik helvası yaptım tereyağıyla, koktu da yiyemedim. O kadar kavurdum yoruldum diye babam kıyamadı da yedi, canım.

Enstrumanımın bende bıraktığı bir takıntı belki. Çalışırken bir şeyi 10 kere yaparım, yanlış mı yaptım tekrar başlarım, on kere üst üste hatasız çaldığımda bırakırım. Öğrencime de miras olarak bıraktım sanırım bu huyu, e ne demişler çalışan kazanır elması kızarır..

Bak bunu Bora söyledi, ben hiç farketmemişim şimdiye kadar. Sofrada tabağıma her şeyi koyup yerleştirmeden yemek yemeye başlamıyormuşum.

Adi gofret severim, Bim'de satılan en ucuzundan ya da pazarda satılan açık olanlardan..

4 kişilik bir ailede büyüdüm, ondandır 4 demek aile demek, balık kraker gibi şeyleri dörder dörder yerim ki ailecek mideme gitsinler.

Zor soruymuş kabul ettim.


33 yorum

  1. :)) 4 demek aile demek .dörder dörder yemek! :))yemekleri tabağa koymadan bende başlayamam bu konuda benziyoruz.

    YanıtlaSil
  2. Garipliklerin bile guzel Ezgicim🍃

    YanıtlaSil
  3. 9 gün sorusu bence en zor soruydu..Ama Garip lik güzeldir..

    YanıtlaSil
  4. zormuş dimi :) bizi baya bir uğraştırıyorsun :) baya baya eğleniyoruz da :)

    YanıtlaSil
  5. Balık kraker, çocukluk, masumluktur. Ne güzel yazmışsın, 4 demek aile demek diye. Zordu ama eğlenceliydi de bugünün konusu. Yaratıcılığımızın sınırlarını zorluyorsun, ne de iyi yapıyorsun.

    YanıtlaSil
  6. Şu her şeyi en iyisini yapana kadar uğraşma huyu bende de var. İnsanın bayağı zamanını çalıyor😉

    YanıtlaSil
  7. Hahaha, dörder dörder demek, çok tatlısın :)

    YanıtlaSil
  8. 4 demek, aile demek işte bu çok tatlı olmuş:) Ben de küçükken yaptığım her şeyi aile fertleri sayısınca yapmaya çalışırdım. Eğer öyle yapmazsam başımıza bir felaket geleceğini falan düşünürdüm. Neyse ki fazla uzun sürmedi bu durum. Bak bloga bunu yazmamışım. Anlaşılan ben bayağı bayağı arızayım :):)

    YanıtlaSil
  9. Ahaha ne tatlı, dörder dörder :).

    YanıtlaSil
  10. göründüğünüz kadar tatlıymışsınız ezgicim :))

    YanıtlaSil
  11. Analık duyguma dokundu balık krakerler. 🤗

    YanıtlaSil
  12. Insan gariplikleriyle normalleşir.
    Normal olanla gariplesir de. :)

    YanıtlaSil
  13. Gariplikler iyidir, hepimizde var az biraz:))

    YanıtlaSil
  14. bence normal insan yoktur.. kendini normal hisseden vardır... :)

    YanıtlaSil
  15. Çok hoşsun����
    Zor soruydu herçekten de ama güzeldi kendimize eleştiren bir gözle bakmamızı sağladı
    Kokuya ben de hassasımdır
    10 kere kontrol ise iyiidr
    Pek de arıza değilsin tatlım��

    YanıtlaSil
  16. "Mesela koku hassasiyetim vardır, bir şey koktu mu yiyemem."
    Bu cümlede kendimi gördüm 😊

    YanıtlaSil
  17. Adi gofret severlere +1 daha ekleeeeee Ezgisssimom😂😂😂☝🏻❤️

    YanıtlaSil
  18. Dörder dörder yemek özlem demek Ezgim
    .O gofretleri bende çok severim😂❤

    YanıtlaSil
  19. Gariplikler tamam da, ben fotoğrafa bayıldım :)

    YanıtlaSil
  20. Dörder dörder yemek çok tatlı amaa <3

    YanıtlaSil
  21. Gofret yorumuna bayıldıııııımmm
    Küçükken sokakta satarlardı arabalarla envai çeşit gofret, bisküvi... Çok isterdim ama annem asla almazdı. O zamandan içimde yaradır :D

    YanıtlaSil
  22. Biraz gariplik hepimizde vardır.Bende temiz olmasına rağmen masamı odamı düzenlerim her gün.Yoksa ders çalışamıyorum kesinlikle

    YanıtlaSil
  23. Gofret muhabbetine çok güldüm. Ben de küçükken pazarda satılan muzlu gofretleri çok severdim. Şu an muzu çok sevmeme rağmen muzlu hiçbir şeyi yiyemiyorum :))

    YanıtlaSil
  24. Adi gofret biz de çok severiz, kardeşimle :) Her yediğimizde daha bi güzel gelir tadı ^^

    YanıtlaSil
  25. Zor soruydu gerçekten..

    Garip olmak ayrıcalıktır bence.
    Ben ben Olmasaydım oyle beni ben sevmezdim herhalde.

    YanıtlaSil
  26. Balık krakerler de mideye ailecek gittikleri için mutlu olsalar gerek :) Çok tatlı ♡

    YanıtlaSil
  27. krakeri 4'er yemek mi garip geldi gerçekten....

    YanıtlaSil
  28. Bloğunu çok sevdim harika bir tarzı tasarımı var bende beklerim ki 😊
    https://fatofotofan.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  29. En garibi dörder dörder yemek geldi :-) Bazı yiyeceklerde zor oluyordur.

    YanıtlaSil
  30. Balık krakerli hikâyeye tutuldum kaldım, ne güzel gariplik bu böyle! :)

    Bu arada birkaç yazını üst üste okuduğum şu zamanda ben de bir şeyin farkına vardım... Bir yazıyı ruhuma veya aklıma kabul ederken bazen sesli, bazen sessiz okurum. "Akıcılık" denen şey varsa okumak güzel, bir de bunun üstüne yazarın bir ritmi olduğunda işler biraz daha keyifli hale geliyor. İşte böylelerinde sesli okumayı seviyorum. Mesela senin yazılarını sesli okuyorum, okurken ritmini hissediyorum, müziğini duyuyorum :) Neşeli sevgilerle :)

    YanıtlaSil
  31. Bu konu benim hiç zorlanmadığım bir konu oldu :))) O kadar huyluyum ki yaz yaz bitmez :)

    Balık krakerlerine bayıldım bu arada, garipliğin bile sevgi dolu senin ♥

    YanıtlaSil
  32. Az önce yazdım bi yazına yineleyeceğim; yüreciğini severim senin e mi? <3

    YanıtlaSil
  33. Kendimden birşey bulmadın değil :)

    YanıtlaSil

© Ezgi. Made with love by The Dutch Lady Designs.