14 Şubat 2019 Perşembe

NASIL MIYIM ? MEYDAN OKUMA #14 - 28 DAY BLOG CHALLENGE DAY 14

Amandine Piu


Üzeri kayısı reçelli bir dilim ekmeğin yanına sütü bol köpürtülmüş kahvemle bir iki satır bir şey karalayım dedim. Bu arada söylemesi ayıptır, güzel süt köpürtürüm, yalnız espresso aletimize akıl erdiremiyorum şu sıra, aynı su oranına bazen çok kahve veriyor bazen az, neye göre acaba, çok merak ediyorum ? Histerikli şey.

Nasıl mıyım ?


İyiyim çok şükür. Öyle ağız alışkanlığı olmuş olan iyiyimden değil. Sağlıklıyız, soğuk ama üşümüyoruz, birkaç gündür çok şiddetli kar yağdı ama bugün sanki hiç birşey olmamış gibi tekrar güneş açtı, şükredilecek şeyler hepsi..
Sonra meydan okuma tüm neşesiyle devam ediyor, bu ayrı bir mutluluk kaynağı..

Sabah da Ankara'daki öğrencim mesaj atmış, Doğuş Çocuk Senfoni Orkestrası'nı kazanmış, yaşa be dedim içimden, yani ona da dedim tabii ki.. Güzel şeyler bunlar.

İyiyim ama gün içinde örgümü elime alınca, sinir sistemim alt üst olabiliyor mesela.. Acemiyim diye herhalde, bir şeyi en az beş kere sökmeden başlayamıyorum. Bu yetmezmiş gibi, kendimi geliştirmem lazım diye değişik şeyler deniyorum, o daha da zorluyor. Zorlandıkça sinir kat seviyem artıyor.

Neyse dur düzgünce baştan anlatayım. Fizyoterapistim sırtım için sıcak su torbası önermişti, o dönem ev de soğuktu -şu -28 lerin olduğu zamanlar- , neyse bu icat kurtarıcımız oldu. Gelgelelim bu şey sıcak ve plastikten, sırtıma koysam sırtım yanıyor, elim desen ona keza. Dedim ben buna bir kılıf öreyim, ama özel olsun, ip geçişi yapayım hem gelişirim de, senin neyine ip atlatma işleri..
Bu arada seçtiğim ip de angora, tüylü tüylü..
Şunu anladım, angorayı ördün mü sökmeyeceksin. Söküyorum ama yakamı paçamı yırtasım geliyor, öyle fenalık basıyor, ah diyorum annem olsa sakin sakin çözerdi düğümleri.. İnan sayılı ip getirmemiş olsam kesip atacağım o derece.
Neyse beşinciden sonra, bir şeye benzedi de devam edebildim. Ama bir yer var hala gözüme batıyor, söksem mi diyorum da yok yok hiç uğraşamam şimdi..

Gecenin bir körü delirmişcesine miyavlama krizine giren  bir kedimiz var mesela.. Gecenin o saatinde kedoş pışpışlıyoruz bir de... Simdi sor ne yapıyor diye, tır şoförü ya benimki, direksiyon sallamaktan bütün gece uyumamış da acısını çıkarır gibi  horlaya horlaya uyuyor. Arada dürtüklüyorum ama nerde..

Bende durumlar böyle, mutlu ama dolaşan iplikten dolayı her an cinnet geçirebilir vaziyette..
Malum gün yeni başladı, lafı fazla uzatmayım yapılacak işler beni bekler.
Kalın sağlıcakla...

43 yorum

  1. epeydir örgü örmedim.Bazı ipler zor sökülür maalesef..kolay gelsin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İpe göre değişiyormuş ben de onu anladım :)

      Sil
  2. Ezgi yanına gelmiş oturmuş seninle karşılıklı muhabbet etmiş gibi oldum :)
    Ne güzel anlattın.
    İyi haberlerini almak beni çok mutlu ediyor.
    Bırak sökme artık, bu ilk kılıfınmış, böyle olsun. Sonra daha güzelini, kusursuzunu yaparsın, şimdi bu kadar zor bir iplikle savaşana kadar, hatalara gözünü kapat özgürce sakince ör bitir :) Dediğim gibi nasılsa sen ikinciye çok daha mükemmelini yapacaksın ki :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zeynep'cim, ne çok sevindim öyle hissettiğine..
      Zaten yıldım Zeynep, kabullendim bu da böyle olsun dedim, örüyorum :)))

      Sil
  3. Ay ben de bir seyi beceremeyince cok sinirleniyorum,firlatasim geliyor:) Bizim kediler de o modda oluyor bazen,kapida ciyak ciyak:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bak tam beni anlattın fırlatıp atma :)))

      Sil
  4. Ezgicim örgü örmek çok zevklidir. Kolaylıklar diliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok zevkli Yasemin'cim alışıncaya kadar biraz yoruyor beni her yeni öğrenilen şey gibi :)

      Sil
  5. Seni görünce ve okuyunca örnek istiyorum. 3 sene önce bere örmüştüm. Ama unuttum :)
    Öğrencini ve tabiki onu yetiştiren seni tebrik ediyorum❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah İnci'cim, bak yakınlarda olsak hemen başlatırdım ben sana :)

      Sil
    2. Bu arda çok teşekkür ederim :)

      Sil
  6. Düğüm çözmek en sevdiğim...Ayy Ezgi, sen bana ip yürütmeli örgü öğret, ben sana düğüm açayım.Nasıl fikir? :)

    YanıtlaSil
  7. çok tatlısın gerçekten karşılıklı sohbet ediyoruz gibi oldum 😊🌸 öğrencini ve senide gönülden tebrik ediyorum canim benim sevgiler 😊🌸❤

    YanıtlaSil
  8. Meydan okuması yarım oldu kaldı bir yarım daha
    keyifli bir yazı olmuş

    YanıtlaSil
  9. Hahaha , yakın olsak çözerdim ben düğümleri. Babaannem rengârenk kazaklar örerken onun karışan iplerini açan da hep ben olurdum, tecrübeliyim yani :)

    YanıtlaSil
  10. Ellerine sağlık, sımsıcak bir yazı.
    El işi bende çok seviyorum, çok özeniyorum hatta. Battaniye işine giriştim bir dönem ben, hatta o zaman bulmuştum senin bloğunu, ama yapamadım. Sen kadar başarılı değilim. Az da olsa çıkmıyor bir şeyler ortaya. Düz örgü biliyorum, hepsi o :) ona da mi şükür desek diyeceğim ama Çok istiyorum... emek istiyor evet ama sanirim biraz da el yatkınlığı... olmayınca olmuyor :) o yüzden relax kal, çünkü en azından harika işler çıkartıyorsun...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim...
      El işi emek istiyor, ama bence biraz sabırla yaparsın hem de şahane olur :)
      Güzel yorumun için çok teşekkür ederim

      Sil
  11. Dolaşan ipleri her zaman mükemmel bir hale sokuyorsun :)

    YanıtlaSil
  12. okurken çok güldüm:)) kendimi görür gibi oldum sizin dizelerde özellikle örgü ve kedi konusunda.bu patiler ne hikmetse gece hortlak gibi kalk beni sev benle oyna modunda.çocuk ols a on kez büyümüştü:)) her gece en az 3 kere uyku bölünmesi var bendede.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tabii canım o kadar sürede kaç çocuk yetişirdi :)))

      Sil
  13. Örgüde benimde gözüme bir şey takılmayagörsün gider gelir bakarım ama sonunda o sökülür

    YanıtlaSil
  14. Selanik örgüden diz battaniyesi örmüştüm.Bir ilmek kaçmış farketmemişim,şimdi her seferinde o ilmek gözüme takılıyor.Yanlış bir şey yaptıysam söker baştan örerim.Takıntı oluyor ben de sonra.Görmesen nolur sanki.Ama yook illa gözüme takılacak.Çok iyi anlıyorum seni :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))) Bir daha göze alamadım sökmeyi ..

      Sil
  15. Acemi olmasan da sökmek gerekiyorsa sokülmeli o örgü ama angora ipler maalesef zor sokuluyor 😵

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle ama yıldım sökmeyeceğim o da kusurlu olsun :)))

      Sil
  16. ben de bir şeye odaklandım mı yanlış bir şey olursa en baştan başlar kendimi yorarım hep :D aslında akışına bırakıp öyle kabul etmek daha iyi kendi zamanımızı yiyoruz çünkü.

    YanıtlaSil
  17. İnsana sabretmeyi öğreten şeylerden birisi de ip sökmek bence, ay ben de çok sökerim. Söktüğüme de canım sıkılır, sonra canımı buna sıkıyorum diye tekrar canım sıkılır. Bu kısır döngünün parçalarıyız hepimiz..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle, sabrımın sınırlarını zorlayan şey sökmek :)

      Sil
  18. Kedin çok komik, haha :). Bebeğiniz olmadan bebeğiniz olmuş, gece kalkıp pışpışlıyorsunuz haha :).

    YanıtlaSil
  19. Ah be güzelim. Angorayı sökeceğine köprüden atla daha iyi diyesim geldi tövbe tövbe. Sökülmez o. Sökebiliyorum diyorsun seni takdir ettim doğrusu ;)) İlahi sen.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla Ece'cim ya, afakanlar bastı ama sökmüyorum daha da sökmem inşallah

      Sil
  20. Dua et kedicik dolaştırma mis yoksa isin içinden hic çıkamazdin
    Kedilere de hic kiyamam,kolay gelsin.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amanın o zaman işin içinden hiç çıkamazdım ama bizimki pek ilgilenmiyor iple :)

      Sil

© Ezgi. Made with love by The Dutch Lady Designs.