10 Şubat 2019 Pazar

ANNE BEN BÜYÜYÜNCE... MEYDAN OKUMA #10 - 28 DAY BLOG CHALLENGE DAY 10

pinterest

Okulu pek sevemedim ben, yeni dönem başlamadan bir gün önce içime bir taş oturur gibi olur, ağlamaya başlardım. İlkokul öğretmenimin de bir etkisi var mıydı bilmiyorum ama çok sevmedim okulu, öğrenmeyi değil de okul kavramını... 

Zamanla büyüdüm, sevmesem de alıştım, lisede de konservatuvara başladım. Konservatuvar;  kazanmadan önce çok özenilen ama kazanınca da zorlukları olan bir kurum kendisi. Fagot çalmayı, orkestrada çalışmayı çok seviyorum o ayrı. Ama farklı zorlukları, heyecanları barındırıyor içinde. 

işte benim enstrumanım fagot 

Bu meslekte sevmediğim tek bir şey varsa o da yarışmalar. Mizacıma ters benim, arap atı değilim ki yarışayım. İnsanım ben. Hoş bu sadece müzikte değil, özel sektörde de insanlar birbiri ile yarışmıyor mu sanki ? 

İnce mevzular...

Dış dünya umrunda olmasın, sen elinden gelenin en iyisini yap, rahat uyuyabilecek kadar çalış ve anladığını çalarak aktar dedim kendime. Bu düşünce stresi azalttı, korkuları götürdü.. O zamandan beri daha iyi hissediyorum.. Yine sorsalar yine müzik derdim ama en başta bu kadar rahat olabilmeyi dilerdim.. İnsanoğlu işte yaşadıkça öğreniyor. 

Ama hayatımda bu yolu değil de başka yolu seçmiş olsaydım ilkokul öğretmeni olmak isterdim. 
Korunaklı evlerinden çıkan çocukların, hayata gerçek anlamda adım attıkları o yerde onlarla birlikte yürüyebilmek için.

21 yorum

  1. Sevgili Ezgi blogcanım ! Benim de egzantirik istiridyeli mim sorularımı cevaplasan nasıı multu olurum nassıll :))) Seni mimledim yani ;) Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  2. İlk resim çok etkileyici

    YanıtlaSil
  3. Çocuklar yarış atı değil bu günlerde bunu düşünüyorum,bütün dünyam düşünceme karşı ama biliyor musun ben bunu savunmayı sürdürmek istiyorum.
    Ek olarak Ezgicim bu meslek bu enstrüman sana çok yakışıyor bence canım,bir gün bir solo dinletisi dinletirsin dimi blogdaslarina?

    YanıtlaSil
  4. Ben de yarismayi sevmiyorum Ezgi ve mudurlerim bu yanimi gelistirmeye beni compatitive yapmaya calisiyorlar.Kendimden baska kimseyle yarisim olmadi,dunden 1 adim ilerideysem,basariliyim,dedigin gibi iyi calisip iyi uyuyabiliyorsam.Ozel sektor zor:(

    YanıtlaSil
  5. Eminim ki çok güzel ve çocuklara harika bilgiler öğreten bir Öğretmen olursun.Dedigin gini yarış her yerde her meslekte var.Hirs insanin gözünü boyuyor.

    YanıtlaSil
  6. Ne güzel bir dilek... Kalbinin güzelliği yeter :)

    YanıtlaSil
  7. Bende küçükken öğretmen olmak isterdim. :)

    YanıtlaSil
  8. İyi ki öğretmen olmuşum ama müzikle uğraşmak da çok güzel olurdu. Eh,öğretmenlik de biraz değişik enstrumanlara bir arada yol aldırmak gibi diyebiliriz.

    YanıtlaSil
  9. Öğretmenlik sanatın ısınma turları gibi, öğretmenlik paletinden doğaya, sanata, insanlığa ve özşefkate duyarlı bireyler yetiştirmek öğretmenlerin elinde.

    İlkokul öğretmeni olmayı istemen şu anki kişiliğinin paraleli gibi. Fagot çalarken de sahnedesin, ilkokul sıralarında oturan miniklere hayata dair detay öğretirken de.

    YanıtlaSil
  10. ilkokul öğretmenliği çok zor değil mi ama güzel ama çok zor

    YanıtlaSil
  11. Stresten uzak bir ruh haliyle çalmak... İşin özü bu olsa gerek :)

    YanıtlaSil
  12. öğretmenlik güzel meslek gerçekten....

    YanıtlaSil
  13. Ne de güzel bir ilkokul öğretmeni olurdu senden :)

    YanıtlaSil
  14. Okul korkusunun bir cok temeli olabir,ancak öğretmen bu konuda ki korkuyu yenmek de yardımcı olabilecek tek kişi.
    Üzüldüm ...!

    Müzisyen olmak.hele bir enstrüman çalmak çok güzel.
    Tebrik ederim.

    Sadece meslek mi?
    İnsanlar günlük hayatta da bir yarış icinde bu cok yorucu bir durum.
    Yaratıcılığı da öldürüyor ne yazık.

    En çok ailer bu konuda inanılmaz yarışçı ,erken emekli olma sebebim ailelerdi zaten.

    Oğretmenler yarışıyor,okullar yarışıyor durmadan bir yarış

    Yetenekler bu çark içinde ufalanip gidiyor.Kimse bunun farkında değil.

    Sevgiler

    YanıtlaSil
  15. Bence de iyi ki bu alanda ilerlemişsin Ezgi, fakat dediğin gibi sana öğretmenlik de çok yakışırdı. Sıcacık gülümsemen sarardı eminim herkesi.. :)

    YanıtlaSil
  16. İlkokul öğretmenliği hakkını vererek yaparsan çok güzel, çok önemli bir meslek ama ben yapamazdım. Bunu bir öğretmen olarak söylüyorum, küçük çocuklarla çalışmak çok zor :-(

    YanıtlaSil
  17. Benim en sevdiğim, en değer verdiğim öğretmendir "ilkokul öğretmeni" veya başka bir söylemle "sınıf öğretmeni"... Bugün "ben" olduysam, ben'in üstünde belki de en çok emeği olan insanlardan biri ilk öğretmenim... Sayende hatırladım, mutlu oldum :) Neşeli sevgilerle :)

    YanıtlaSil
  18. Senden çok güzel bir öğretmen olurdu eminim Ezgi... Han,i şu çocukların aşık oldukları, çok sevdikleri öğretmenler var ya, işte ondan ;)

    YanıtlaSil
  19. senden çok güzel ve güzel yürekli bir öğretmen olurdu dilerim herşey o güzel gönlüne olur inşallah canım benim sevgiler ❤😊

    YanıtlaSil
  20. Ne güzel demişsin, hep bir yarış içindeyiz ve bazen içinde buluyoruz istemeden kendimizi. Bence müzik, bir enstrümanın uzmanı olmak çok güzel ve ayrıcalıklı. Alkışlanmak da güzel bir his olsa gerek :).

    YanıtlaSil
  21. Ben öğretmeb çocuğuyum. Anne ve babamdan aşina olduğum cümleleri duydum, ürperdim doğrusu. Yüreciğini seveyim senin <3

    YanıtlaSil

© Ezgi. Made with love by The Dutch Lady Designs.