1 Şubat 2019 Cuma

HOŞ GELDİN ŞUBAT, MEYDAN OKUMA #1 / 28 DAY BLOG CHALLENGE, DAY 1




Yılın ikinci ayı geldi bile, hem de heveslendirerek pek bir şen şakrak.
Zamanında kısa çöpü şubat çekmiş sanki, bazen 28 bazen 29 gün derken kafası karışıyordur yazık.
Her güne bir yazı olacaksa, işte bu sebepten o ay şubat ayından başkası olamazdı...

Neden mi meydan okuma ? Daha önce de söylemiştim, tekrar söylüyorum meydan okuma bir yol. Bir yola çıkmaya niyet ediyorsun, sonrasında adım adım yürüyorsun ve bir bakmışsın ki o çok korktuğun yolu bitirmişsin, yanında heybene kattıkların da cabası.



İşte ilk meydan okumanın karşılığı battaniye bana tam da bunu öğretti. Bu güzel hissi tatmışken neden olmasın deyip başka bir kulvarda tekrar denemek istedim..

Sabır işi belki biraz da azim işi, hayat gibi değil mi ? Farketmeden her gün maddi - manevi  birşeyler biriktiriyoruz. Biriktirdiklerimizi her zaman bir amaç için yapmadığımızdan farkedemiyoruz ya da hep aralık ayında farkediyoruz koca bir yıl nasıl da geçmiş diyerek.

Alıştığım rutinden çıkıp kendime yeni rutinimi oturtmaya çalışırken sabır ve azmin ne kadar kıymetli iki kelime olduğunu tekrar anlıyorum.

Ve bu iki kelime uğruna yine ve yeniden meydan okumaya niyet ettim. Tabii inşallah sağlıkla, hayatta ne olur ne biter planlayamıyoruz bazen.

Ne diyelim yolumuz açık olsun...


Şöyle de birşey düşündüm. Katılmak isteyenler, az da olsa bir konu seçip yazacağım diyenler, ya da tamamen kendine göre uyarlayacaklar ben de varım dedi... Varım diyenlerin listesini sıralıyorum, böylelikle kim neler yazmış daha güzel takip ederiz. Adını listede göremeyen ya da listede olup yazmaktan vazgeçen varsa bana haber versin hemen güncellerim.

Son birşey daha; birlikte yola çıktığımız çoğu kişi blog mahallesinden. Ama yeni de biri var aramızda, adı; Pumpuliblog, bu mahalledenmiş en son 2012'de yazmış, meydan okumayı instagramdan görünce tekrar yazmak istediğini söyledi ve bu vesile ile buralara geri döndü.
Tekrardan aramıza hoş geldin.

Buyrun yol arkadaşları listesi;

Derya 

Şeyma Fraser 

Öneri Makinesi 

Mavianne 

Kiremithanem

Periodic Library 

Zeynep 

İnci 

*Mehtap

Kağıttan dünyam

Bay Günlük  

Uzmanamatör 

Bir elif bir gonca 

Yüreğimin iklimi

Çileksuyu Sibel  

Handan 

Okuyan Muggle 

Ecehan

Fatma Üzmez

Hertelden Şef

Şebnem

Pumpuliblog 

Esra'dan Dünya'ya 

Merih'in Atmosferinde 

Esen Can

Tuly's World     ( Yepyeni bir komşu  )

Berlin Berlin

Mutlu Eller 

Ruşyena 

Sevda 

Uyuşuk Hayalperest 

Evcilik 

Mutlu Anlar Koleksiyoncusu 

Nur'un renkli dünyası 

Hane-i Lal

Beyda'nın Kitaplığı 

Macera Kitabım - Özlem Öztürk

Leylak Dalı 

Efsunvari 

Nohut Ev

Renkli Hayaller Fabrikası 

Sessiz Kaldım

Bir de instagram'dan katılan eski blogger bir komşu var. @mariantrikot



Welcome February, today, starts my 28 day blog challenge and I will try to translate my blogposts in English. I am not sure that I can translate every single word, but I hope you can understand what I mean a bit. 

Challenge means patience and will to me. The feeling after challenge is unique. It is nice to look back. For example, when I finished my 200 days of granny square project, I had a wonderful feeling after that. I crochet everyday, I had to wait 3 months to join all motifs together. In the end, it was like a present. I had to be patient to earn this colorful blanket.. 

Trying to be patient, I really love this feeling. This is what I need, just now. Because, everything is new to me in Canada and I try to find my new routine. Because of that, I have decided to start the 28 day blog challenge. 

Let's try something new. 

Above there is a list of blogs. They are going to write every single day with me. It's gonna be fun. 

The first day's topic is; why I participate in the 28 day blog challenge ? 
I wish you have a nice day.. 

60 yorum

  1. Hoş gelişler ola, hayırlı ola, uğurlu kılına ;))

    YanıtlaSil
  2. Ezgi, şubat ayı sayende yine çok canlı heyecanlı geçecek🎈
    Katılanların liste halinde bir yerde olması da çok güzel olmuş, aynı konuyu aynı anda yazıp birbirimizden okumak çok keyifli olacak🤗
    İyi ki varsın 💕

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zeynep'cim :) çok tatlısın teşekkür ederim :)
      İyi ki sen de varsın <3

      Sil
  3. katılım çokmuş, hemen hepsini takipteyim ,etmediklerimi de hemen izleyeceğim.Sağol Ezgi'cim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet daha da eklenecekler var bakalım :) güncelleyim hemen

      Sil
  4. Hoş geldin Şubat diyerek yorumuma başlamak istedim.Ilk başta zor gözükse de biraz çaba ile bu 28 günü hep beraber güzel anılarla dolu bitirecegimize eminim.Sayende güzel ve eğlenceli bir yola çıktık.
    Rengarek bir ay olsun hepimize Ezgim❤❤

    YanıtlaSil
  5. çok heyecanlı iyiki başlattın
    tekrar aynı heyecanı hissettim blogla ilgili
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de çok heyecanlandım :)
      Sevgilerimle

      Sil
  6. Ay ne güzel, sayende ben de her gün yazı okuyabileceğim artık, paşa paşa yazacak herkes :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hehehhe evet paşa paşa yazacağız :)

      Sil
  7. merhaba ezgi, challenge duyuru yazına az önce katıldığımı bildiren bir yorum eklemiştim... belki gözden kaçabilir... bu meydan okumada ben de varım... fikir için teşekkürler... sevgiler...
    http://rusyena.wordpress.com


    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kusura bakmayın, saat farkından şimdi uyandım..
      Hemen ekliyorum listeye :)

      Sil
  8. Ben de arada katılırım Ezgi, her gün yazacak kadar kendime güvenemiyorum:) İyi ki başlattın, hareketlendi ortam sayende.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Semi harikasın seni de listeye hemen ekliyorum..
      Canlandığına çok sevindim, burası güzel bir yer öyle de olmalı değil mi ama :)

      Sil
  9. wow bu lise süper oldu :) takip etmediklerim varmış aralarda hemen takibbe alayım heyecanlı günler var önümüzde

    YanıtlaSil
  10. Sevgili Ezgi, listeye beni de ekleyebilirsin. Dayanamadım, yazıyorum. ✍🏻

    YanıtlaSil
  11. Şubat da geldi :)
    Blog'umdan asla vazgeçmedim, vazgeçmem. Sürekli yazı yazıyorum. :)
    Ben de beklerim blog'uma! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel, ben de vazgeçenlerden değilim ama her gün yazmayı hiç denememiştim :)
      Tabii ki uğrayacağım.
      Sevgiler

      Sil
  12. Herkese bol şans diliyorum. Ben yazamayanlardan biri olarak sizleri sadece imrenerek takip edicem. Sayenizde Bayağı güzel bloglarlada tanışma fırsatı yakalamış oldum. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  13. Beklenen gün geldi çattı, ilk yazıyı heyecanla yazacağım birazdan :)) Katılan arkadaşların listesini görmek de iyi oldu, ziyaret etmesi daha rahat olur böylece :)
    O zaman dans!💃

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Harika bizde de yeni gün aydı, artık gezerim bugün bütün blogları :)

      Sil
  14. Ezgi Hanım, ben de varım :) Mahalleye yeni taşındım diyelim.İlk kez blog açtım ve bakalım nasıl olacak :) Herkesi heyecanla kucaklıyorum, en çok da seni Ezgi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba hoş geldin aramıza :) Ben listeye hemen ekleme yapacağım :)
      Çok sevindim
      Kocaman sevgiler

      Sil
  15. O kadar güzel bir başlangıç yaptırdın ki hepimize, şahanesin sen güzellik ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şebnem'cim çok teşekkür ederim, canlansın tabii buralar :))))

      Sil
  16. herkesi takibe aldım bile. ilk gün okumalarını da yaptım :) mis.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oh mis, yeni eklenenler de olacak arada kontrol edersiniz :)

      Sil
  17. Bu etkinlikte ben de varım 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Harika, hemen listeye ekleme yapacağım :)

      Sil
  18. Ben de katılayım mı :)

    YanıtlaSil
  19. Listede adımı göremedim bende varım halbuki..
    Başarılar diliyorum.
    Çok eğleneceğimizi düşünüp,heyacanla bekliyorum.
    Umarım herkesi okuma fırsatım olur.
    Selamlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kusura bakmayın, yorumlara göre yaptım listeyi hemen düzenlerim katılan yeni arkadaşlar da var onları da ekleyeceğim :)
      Sevgilerimle

      Sil
  20. Ben de katılmak istiyorum. Şubat, eğlenceli geçecek anlaşılan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sevindim, ekleyeceğim sizi de.
      Çoook eğleneceğiz çok :)

      Sil
  21. Ezgicimmm beklenen gün geldi, eğlenceli ve heyecanlı bir Şubat başlasın..
    Çok keyifli olacak biliyorum, öptüm çook... :)

    YanıtlaSil
  22. Katılım oranı ne kadar güzel, ben sevindim doğrusu! Hepimiz için hayırlı olsun o haldee ;)) <3

    YanıtlaSil
  23. Ooo ne güzel herkes buradaymış.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet Yasemin'cim :) Çok kalabalık oldu

      Sil
  24. Hayırlısı olsun hepimize ne diyelim o zaman.....

    YanıtlaSil
  25. En nihayet gün bitmeden yetiştim ben de..Çok özlemişim yazmayı..Ne güzel bir başlangıç oldu..Dilerim devamını da getirebilirim..Bu güzel fikir için..Çok teşekkürler tatlım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah gelir devamı, çünkü ben çok sevindim tekrar yazmana vesile olduğu için :)

      Sil
  26. Yok hiç uzatır mısın, zevkle okudum yorumunu. Kesinlikle herşeyde böyle, herhangi birşeyi ürettiğin süreci farkederek yaşamaya başladığında sonuca olan bağlılığın daha bir farklı oluyor.. Belki de bu bloglarımıza olan bağımızı da arttırır ne dersin ?

    YanıtlaSil
  27. Göz şahane bir organ ama psikolojiyle birleştiğinde bazı olumsuz duyguları açığa çıkarabiliyor. Mesela bir yola bakıyorsun ve "Bu yol bitmez." diyerek kenara çekiliyorsun, bütün olası güzellikleri yok sayıyorsun. Ama derler ki başlanan iş bitmiş iştir. Üstelik yol derindir, derin olanın da sürprizi çoktur. Bir kaplumbağa çıkar karşına, daha önce görmediğin bir renk tonu adını bilmediğin bir bitkinin çiçeği olmuştur, kelebekler uçar, rüzgâr eser, başkalarına da rastlarsın senin gibi düşünen ve hisseden. Elbette yolun sıkıntılı bir yanı da vardır ama şu anki ruh halimle hiç umrumda değl :)

    Liste yapman güzel olmuş, böylece takip etmediğim bloglardan bu sürece katılanları kaçırmamış olacağım. Neşeli sevgilerle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok güzel, birlikte korkmadan yürümeyi öğreniyoruz ama en güzeli birlikte hayal edip, yazarak birbirimize destek olarak ne dersin ?

      Sil
  28. Bir güncük bir gecikme ile ben de katılabilir miyim acaba ? ♡

    YanıtlaSil
  29. Millet bu meydan okumayı bekliyormuş sanırım. Neredeyse tanıdığım herkes katılmış. Bana da okuyacak bir sürü keyifli yazı birikiyor :-) İlgiyle takip ediyorum. Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle bir bayram havası pek bir şenlikli :)

      Sil
  30. Ooo bol katılımlı bir etkinlik olmuş. Bloglardan uzaklaştım bu aralar anca bugün gördüm yazını...

    YanıtlaSil
  31. Önemli olan etkinligi baslatanin da, katilanlarin da, okuyanlarin da keyif almasi. Güzel bir etkinlik olmus 😊

    YanıtlaSil

© Ezgi. Made with love by The Dutch Lady Designs.