24 Şubat 2019 Pazar

WATERLOO REHBERİ MEYDAN OKUMA #24 - 28 DAY BLOG CHALLENGE DAY 24




Waterloo'da neler yapılır ?

Toronto'ya çok yakınız ama Waterloo da bir şehir diyorum ve bugün Waterloo da neler yapılır birkaç öneride bulunayım istiyorum..




Kar-buz derken soğukta gezmek o kadar da keyifli değil bana kalırsa. Akçaağaçların muhteşem renklerini görebilmek için sonbaharı ya da hayatın nasıl canlandığına tanık olabileceğiniz ilkbaharı tavsiye ederim. Yazın da gezmek keyifli, ama oldukça sıcak oluyor, açık hava sineması ve konserler için şahane olabilir tabii..

Burada güzel bir gün geçirmek için birkaç öneri,



Bol bol yürüyün, ara sokaklarda verandalı güzel evler keşfedin.

Zaten önüm, arkam, sağım, solum park ama Waterloo Park'ını kesin görün derim, neden mi? Alpakalar var da ondan. Dışardan yiyecekle onları beslemek yasak ama ağaçtan koparacağınız bir yaprağı hapur hupur yediklerini görünce zevkten dört köşe olabilirsiniz.

Bir kahve için yanına da bir muffin..

Kahvecinin hemen yanında kütüphanemiz var, üye falan olmaya gerek kalmadan saatlerce kitapları kurcalayabilirsiniz. Fotoğraf, el işi, müzik, sinema, dekorasyon ve yemek kitapları konusunda cennete düştüğümü hissettim. Çok fazla kitap var. Her gün gitsem, yine bitmez.




Yazın basketbol sahasında oynayan çocukları görürsünüz, kışın o sahalar çocukların hokey oynamalarına tanık olur. İkisini de izlemek keyifli bence..

Eğer perşembe ya da cumartesi günüyse, pazara gidin derim. Farmers market dedikleri pazarları gezmek çok keyifli, çok da güzel eski eşyalar satan dükkanlar var.

Bir otobüs biletine The Handmaid's Tale'in çekildiği Cambridge'i ya da tatlı şehir olan Guelph'i gezebilirsiniz. İkisi de çok keyifli yerler..

O da yetmedi mi, atlayın trene ya da otobüse, ver elini Toronto ama ona ayrı bir yazı hazırlamak gerek. Kendisi küçük New York sayılır, gündüzü ayrı gecesi ayrı keyifli.





12 yorum

  1. Oraya yazın gitmek lazım. Öyle kar buz varken gezmesi zor olur. Ama yazın iyi tadı çıkar oranın. Güzel yere benziyor. 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim evet keyifli çok şükür :)

      Sil
  2. Açık hava sineması fikri hoşuma gitti ♡ Güzel olurdu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Açıkhava benim de hep en çok hoşuma gidenlerden :)

      Sil
  3. Çooook karlı bir günde seni görmeye gelmek isterdim❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de sana sıcacık bir şeyler ikram ederdim Sevgi'cim <3

      Sil
  4. O kütüphane ne güzelmiş öyle..Ben orasını merak ettim :)

    YanıtlaSil
  5. Bu şehir konulu yazılar bana umut verdi gerçekten ya, İstanbul gibi keşmekeşin içinde yaşarken hala bir yerlerde sessiz sakin, huzurlu ve yeşillik içinde yerler olduğunu unutmuştum açıkçası. Çok güzel fotoğraflar, teşekkürler paylaştığınız için. :)

    YanıtlaSil
  6. Ben yazın geleyim oralara. Kış bana göre değil:))))

    YanıtlaSil
  7. Waterloo denilince aklıma direkt savaş geliyor. Sayende şehrin güzelliklerini görmüş oldum.

    YanıtlaSil
  8. Bir uçağa atlayıp orada olsak hemen değil mi, öyle güzel ki <3
    Fotoğraflarda bile hissettiğim o ferahlık eminim canlı canlı çok daha tatmin edicidir. Bir gün görme fırsatımız olur belki, neden olmasınn.. <3 :)

    YanıtlaSil
  9. fotoğraflar gerçekten çok hoş yurt dışı seyahatı planlarsak kesinlikle bu fikirleri göz önünde tutacağım.....

    YanıtlaSil

© Ezgi. Made with love by The Dutch Lady Designs.