16 Şubat 2019 Cumartesi

MİNİMALİST FİLM AFİŞLERİ MEYDAN OKUMA #16 - 28 DAY BLOG CHALLENGE DAY #16


Aslında dünkü yazımda farketmeden on maddelik bir liste hazırlamışım. O yüzden bugün biraz kolaya kaçıyorum. 

Afiş tasarımları hep çok hoşuma gitmiştir. Bugünkü liste hakkımı seçtiğim 10+1 bonuslu kült filmlerin farklı sanatçılar tarafından yorumlanmış minimalist afişleri ile süslüyorum. 

Filmden gelen minik bir çağrışım, minimalist bir zevkle birleşirse ortaya tam da böyle afişler çıkar.
Keyifli bir haftasonu dilerim.. 




matt owen

matt owen








39 yorum

  1. Hepsi harika. Olağan Şüpheliler'e yıldızlı aferin ;)

    YanıtlaSil
  2. Bir liste dedin, bak ortaya ne değişik şeyler çıktı Ezgi, hayranlıkla şaşkınlıkla okuyorum tüm listeleri.
    Senin listen de çok başka çok güzel olmuuuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Zeynep'cim, ne güzel yazılar çıkmış ortaya :)

      Sil
  3. 16. maddenin kolaycısı kopyala-yapıştır ile ben oldum... :)
    bu afişlerin zihinleri kuşatma altına alacağı kesin... akıldan çıkmayacak gibiler.

    YanıtlaSil
  4. Nokta atışı tespitler.Sanatçı bakış açısı bambaşka bir yetenek :))

    YanıtlaSil
  5. Ilk defa goruyorum. Minimalist seylere karsi ilgim var. Bir arw evde minimalizm akimi baslattim ama esim sag olsun tam tersi olunca... Olmadi. Minimalist resimlere de hastayim fakat bu afisler bambaska guzel :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ortaya karışık minmalistlik de olur :)
      Beğendiğine sevindim

      Sil
  6. Paylaşımlarınızı severek takip etmeye çalışıyorum daha nice paylaşımlarınız olur inşaallah...Sıkılmadan dirayetle :)...Selam ve Dua ile...

    Selam ziyareti :)

    YanıtlaSil
  7. çok güzeller gerçekten bayıldım ve leonu görmek çok güzel di 😊 emeğine ellerine sağlık canım benim sevgiler 😊🌸❤

    YanıtlaSil
  8. Küçük detaylar iyi resmedilmiş. Sevdim:)

    YanıtlaSil
  9. Ezgi, yetişeceğim diye koştur koştur terden mahvoldum vallahi. Tam yakaladım diyorum meydan okumayı yine elimden kaçıyor. :) Ne güzel bir liste hazırlamışsın. Bayıldım. Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))) bu ay çok telaşlı oldu ya :)
      Yazıyı yetiştirsem yorum ya da blog okuma hak getire :) Yokuş aşağı boş vites salınıyoruz desene :

      Sil
  10. seviyorum böyle minimalist tarzda hazırlanan afişleri.geçen yıl yeşilçam projemizde bizde Türk film afişlerini çalışmıştık böyle.keyifliydi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. A ne kadar güzel, görmeyi çok isterim

      Sil
  11. Hepsi çok güzel, çok sevdim. Yormayan, karışıklık yaratmayan, sade ama anlamlı. Bu seçimlerine bayılıyorum Ezgicim.. ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Derya'cım benim çok teşekkür ederim <3

      Sil
  12. Bunun bir de minimalist dövme versiyonu var.Onu da yapalım bir gün Ezgi :)

    YanıtlaSil
  13. böyle değişik film afişlerini filmi izledikten sonra çok beğeniyorum. tam tablo yapıp duvara asmalık.

    YanıtlaSil
  14. ne kadar güzel ve değişik afişler.

    YanıtlaSil
  15. Minimal olan her şey, üst zeka ürünüdür. Sadelik ayrıntıların çözümlenmesidir.

    YanıtlaSil
  16. Bu seçimlerin de sen gibi olmuş. Yalın, sade ama etkileyici güzel.Akıllı bi de.

    YanıtlaSil
  17. Olağan Şüpheliler ve Sapık filmlerinin afişi çok başarılı olmuş. Zaten filmler de çok güzeldi.

    YanıtlaSil
  18. en sevdiğim sanırım Leon oldu ♥

    YanıtlaSil

© Ezgi. Made with love by The Dutch Lady Designs.