19 Şubat 2019 Salı

BLOG MACERASI MEYDAN OKUMA #19 - 28 DAY BLOG CHALLENGE DAY 19


Mayıs 2017 yılında tam da bu fotoğrafın altında başladı benim blog maceram..

Çok olmadı anlayacağınız, neredeyse 2 yıl olacak. Hissedilen daha uzun sanki, tıpkı hava durumu gibi...

Peki blog hevesi nereden geldi ?



Tığla uzaktan yakından ilgisi olmayan ben, bir gün Anneme dedim ki "ben tığ öğrenmek istiyorum".  Tamam dedi, gösterdi, İzmir'e döndü sonra. Tutuşu ve zincir çekmeyi ondan öğrendim, internetten araştırarak ilerlettim. Bu sırada yabancı el işi blogları ve pinterestle tanıştım..
Heveslendim, fotoğraf çekmeyi seviyorum, benim de blogum olsun dedim.

Gel zaman git zaman, bu kararın üstüne hemen blog için şablon araştırmasına girdim, madem burası benim dünyam olacak önce onu kendime göre hazırlamalıyım değil mi ama ?

"Sence bu beni yansıtıyor mu ?" sorusu ile Bora'yı epey bunaltmış olabilirim. Sonra bu şablonu gördük, kalbimi çaldı, Bora da bak bu yansıtıyor işte dedi. Bütün puanları topladı şablon.

Ama gel gelelim ortada isim yok, isim bulma konusunda da hiç yetenekli değilim. Ezgi olsun dedim, ne yapalım bu da böyle olsun ama blogger da adres olarak alamadım. Yine imdadıma müzik yetişti, müzikten aldığım ilhamla ezgissimo oldu.

ezgi - ssimo, nedir bu sondaki ek derseniz.. Müzikteki forte, piyano gibi dinamiklerin yanına eklendiğinde daha çok anlamı verir.
Ezgissimo diye bir kelime yok, ama çevirecek olursam daha çok ezgi anlamına geliyor anlayacağınız :)

İşte öyle, ilk yazıyı yazdım ve yayınla tuşuna bastım.. O günden beri aynı heyecanla buradayım. İnşallah hayat izin verdiği sürece devam etmeyi çok isterim...

İlk yazımı ekleyim de nostalji olsun.




Çok uzun zamandır bir blog açmayı hayal ediyordum. Aslında çok kolaydı ama bir türlü vakit olmadı, isim bulamadım, derken zaman geçti, bugün oldu ve buradayım.. 

Hadi tanışalım !

Ben Ezgi, İzmirliyim. Müzisyenim, evliyim ve bir kedim var. Simite gevrek, çekirdeğe çiğdem demekten gurur duyuyorum. Bana güneşi hatırlattığı için sarı rengine bakmayı çok seviyorum. Zeytinyağlı taze fasülye ve cacık, peynir-ekmek-domates en çok sevdiğim yemekler arasında. Tatlı olarak da çilekli pastaya hayranım. 
Doğayı ve hayvanları çok seviyorum. Bir gün Alpakam olmasının hayalini kuruyorum. Yeni yerler görmeyi, şuursuz bir şekilde saatlerce yürümeyi, küçük ıvır zıvır dükkanlarını gezmeyi çok seviyorum. Çok şanlıyım ki bunları eğlenerek yapabildiğim bir hayat arkadaşım var. İddialı olmadığım ama öğrenmek için çokça çabaladığım bir sürü hobim (dikiş, nakış, tığ, kanaviçe, fotoğraf ) var. 
El emeği göz nurunun değerini hiç bir zaman kaybetmeyeceğine, ürettikçe varolacağımıza inanıyorum. 

Gelelim blog macerama. Mevsimlerden en güzelinde başlamanın mutluluğu var içimde. Bahar tomurcukları gibi bir uyanış olsun dilerim, Baharın renkleri, kokusu ve içimizde uyandırdığı his bana  ilham olsun. Bu blogun içeriği ne olacak diye sorarsanız, şu ya da bu olmalı diyemem, çünkü sevdiğim, takip ettiğim, görmek istediğim, paylaşmak istediğim o kadar şey var ki.. Bunları sizlerle paylaşmak beni mutlu edecek. Uzun lafın kısası; göze, kulağa, ruha, damağa iyi gelecek, beni mutlu eden, belki sizi de mutlu etmeye vesile olacak herşey burada olacak. 

Güzel bir dünyaya başlangıç olsun, güzellikler paylaştıkça çoğalsın dileğimle,
Sevgiler
Ezgi 




27 yorum

  1. Ne güzel..İyi ki blog açmışsın da benim de açmama vesile olmuşsun :)

    YanıtlaSil
  2. İyi ki blog yazmaya karar vermişsin. Satırların mutluluk veriyor. İlhamın, enerjin bol olsun ;)

    YanıtlaSil
  3. Bu ilk yazıyı okuduğum günü hatırlıyorum da, içimden çok uzun yıllar bizimle olacak bir blogun neşesi yayılmıştı yüzüme. Kocaman bir iyi ki diyorum.. <3

    YanıtlaSil
  4. İyi ki açmışsın blogunu. O ilk yazı öyle güzel,öyle sıcacık ki.

    YanıtlaSil
  5. Çok da yansıtıyor seni enerjik cıvıl cıvıl

    YanıtlaSil
  6. Daha uzun yıllar boyunca da yazmaya devam edersiniz inşaallah, sabırla, dirayetle :)...Selam ve Dua ile...

    YanıtlaSil
  7. ne iyi etmişsin Ezgicim.Uzun yıllar sürdürmeni diliyorum.

    YanıtlaSil
  8. Bloğuna gelince içim açılıyor
    Renkleri şabşonu nasıl güzel
    Harika bir seçim olmuş
    Sanatçı yaratıcılığın her yazında fark ediliyor
    İyiki yazmışsın

    YanıtlaSil
  9. İyi ki blog yazıyorsun ve iyi ki seni tanıdım Ezgicim :)

    YanıtlaSil
  10. iyi varsın iyi ki yazıyorsun ve güzel enerjinle daha nice güzel paylaşımlara İnşallah hep birlikte canım benim 😊❤🌸 sevgiler canım benim 😊🌸

    YanıtlaSil
  11. Hepimizin bir blog macerası var
    El emeği göz nuru bloglar yaşasın millet faydalansın okusun

    YanıtlaSil
  12. uzun yıllar hep beraberce yazmak dileğiyle :)

    YanıtlaSil
  13. Nice uzun yıllar yazman ve bizim de okumamız dileklerimle 💝

    YanıtlaSil
  14. Cok guzel bir baslangic olmus heppp yazarsin umarım

    YanıtlaSil
  15. Blog dünyasıni keşfet yeter ki,gerisi böyle geliyor iste.
    Güzel bir ilk yazı okudum.
    Emeğine sağlık.

    YanıtlaSil
  16. El işini 2 senedir mi yapıyorsun Ezgi? Öyleyse çok hızlı ilerlemişsin maşallah.

    YanıtlaSil
  17. Sıcacıksın. Geri kalan her şey zaten var. <3<3<3

    YanıtlaSil
  18. Bak daha bloğunu açarken karar vermişsin, hepimizin kalbine dokunmaya. Tek Ezgi ile bunu yapman zor olurdu belki, o yüzden daha çok Ezgiye ihtiyacın vardı, Ezgissimo oldun veee hepimize dokunabildin :)
    İyi ki buradasın Ezgi..
    Bazen öyle oluyor, günlerce senden haber alamıyorum, okuyamıyorum, yanına gelemiyorum, iletişim kuramıyorum.. ama biliyorum, buradasın ya, hani gelsem kapın açık ya, bulacağım ya seni burada..işte bu bana huzur veriyor.

    YanıtlaSil
  19. ilk yazınız da siz de bugün kü yazınız da buram buram pozitif enerji yayıyor..daha yıllarca birarada olalım inaşşalh...sevgiler canım...

    YanıtlaSil
  20. İyi ki burdasınız, iyi ki yazdıklarınızı okuyabiliyoruz, fotoğraflarınızı görebiliyoruz. Ne zaman bir yazınıza tıklasam içim açılıyor 🌸

    YanıtlaSil
  21. Bloğun isminden tasarımına ve tabi ki içeriğine insanın içini açıyor :) İyi ki yazmaya başlamışsın.

    YanıtlaSil
  22. Yalnız ailenin sana uygun bir isim seçmesi ve senin de müziğe başlaman çok ilginç. Ezgissimo'nun böyle bir anlamı olduğunu bilmiyordum, iyi ki yazdın ve her şeyin gibi bu da çok orijinal <3.

    YanıtlaSil
  23. çok tatlısın dahaçokezgi :)

    YanıtlaSil
  24. İyi ki gelmişsin o vakit buralara, içimizde çiçekler açtıran paylaşımların hiç solmasın :)

    YanıtlaSil
  25. bende İzmirliyim ne mutlu.....

    YanıtlaSil

© Ezgi. Made with love by The Dutch Lady Designs.