18 Şubat 2019 Pazartesi

"BLOG KLÜBÜ" MEYDAN OKUMA #18 - 28 DAY BLOG CHALLENGE DAY 18



Seri devamlılık ister, soru sorsan tekrara düşer belki sıkar. Blogumda hali hazırda zaten çok severek yazdığım seriler var. Farklı birşey olmalı derken zınk diye bir ses geldi sanki beynimden...




Buldum, BLOG KLÜBÜ kuruyorum ben.. 

Hemen detayları anlatayım. 
Mahallemizde son günlerde yaşanan heyecan ve  etkileşim ne kadar da mutlu etti bizi farkında mısınız ? Yazıları okumaya zaman bulamaz olduk ama kimse kırılmıyor biliyor ki herkes aynı telaş içinde.. Bunlar çok güzel, kıymetli şeyler..

Bu ruhu belki devam ettirir fikri ile yabancıların Link Up Party dediği, benim kendi çevirimle BLOG KLÜBÜ demek istediğim bir seri olsun. Her ayın son haftasında buluşalım, BLOG KLÜBÜ adı altında yazalım.
Öyle bir yazı düşün ki, konu serbest, sana kalmış, o ay blog klübünde ne konuşmak istersen, öneri mi, tarif mi  ya da yeni bir liste mi hazırladın onu anlat bize, ya da sadece nasıldı bu ay onu anlat. Paşa gönlün ne isterse... 

Dur aklıma geldi de BLOG KLÜBÜ dediğimiz, bildiğin blog mahallesi altın günü gibi birşey aslında:) 

TEK ŞART, başlığımız aynı olacak yani "blog klübü" ve bu başlıkla bloglarımızla her ay sadece 1 yazı yazılabileceğiz. Tabii her ay yazma zorunluluğu da yok, o sorumluluğu elimden geldiğince alırım ve yazarım, yazayım ki seri devam edebilsin.. 

Her ayın son haftasında yayınlamayı umduğum BLOG KLÜBÜ başlıklı yazımın altında  " add your link "  kısmı olacak, eğer o ay klübe katıldıysan, bu başlık altında yaratıcılığı tamamen sana kalmış bir yazı yazdıysan, o yazının linkini "add your link" kısmına ekle ki haberdar olalım.. 
Belki böylece meydan okumanın ruhunu, blog klübü ile devam ettiririz. NE DERSİNİZ ?

İncirli Kurabiye Zeynep'imizi bilmeyen yoktur, sanki aklımı okumuş gibi bana bir şey önerdi.. Tam da aklımdan geçiyordu, olurdu olmazdı diye düşünürken onun maili pozitif yönde etkiledi kararımı..
Zeynep çok güzel söyledi meydan okuma içinde meydan okuma gibi :)

Şimdi bu deneme olsun, link ekleme kısmını ekledim ve  o kısım ayın sonuna kadar açık kalacak. 

İlk BLOG KLÜBÜ yazısı da benden olsun o halde :) 
Başlık kendi serisini yaratsın dileğimle.. 



5' TE 5 

Müzikte bazı aralıklar vardır, insana kendini iyi hissettirir. Tam 5'li de onlardan biri.
Bir sesi duyduğunuzda, biz ona temel ses diyelim, o sesin içinde doğuşkan sesleri de duyarsınız. Ana sesin 5. derecedeki sesi de doğuşkan seslerin en belirginlerindendir.

Bundan mıdır bilmem, Tam 5'li aralık bana hep bir tamamlanmışlığı hissettirir. 5 duyumun bir şeyi algıladıktan sonra onu beynimde bir yerlere yerleştirmesi gibi..

Bizim için normal gelen şey aslında ne kadar da kıymetli, 5 duyumuzu kullanabiliyoruz, çok şükür.


5 duyum ne güzel şeylere şahit olmuş bu ay, onlardan bahsedeyim istedim..






Gördüm; Bu ay gördüğüm en güzel şey, meydan okumaya katılan arkadaşlarımın yazılarındaki, yorumlarındaki tatlı telaşe..

Hayatımda ilk defa gökten buz yağıp yeri buzla kapladığını, ağaçların bile buz tabakası ile kaplandığını gördüm. Evet dolu yağmasına alışığız ama bu yağmur şeklinde buzdu..

Kısmet'i sularken 2 yeni yaprak doğurmuş onları farkettim.


Duydum; bu ay 3 tane canlı konser dinledim, daha detaylı yazısını hazılamak istiyorum, ama mart ayında inşallah :)

Sofar Sounds Waterloo
Toronto Senfoni Orkestrası
Men I Trust konseri

Yürüyüş yaparken, ayağımın altındaki buzların çıtırdamasını duyuyorum, göl donmuş da orada yürüyormuşum gibi..


Tattım; bir önceki yazımda da bahsettim. Hiç tahmin etmezdim evde yaptığımız simit yani gevrek bu denli lezzetli olsun.. Tattım ama, Bora ile ikimizin gözündeki mutluluğu da gördüm...

Evde çok havuç vardı, turşu yapmıştım geçen ay, dün tattım, beğendim..
Derya'cım, tarifini verdiğin gibi yaptım seninkine benzedi, daha çok çeşit olsaydı şahane olurdu.


Hissettim; ( dokundum da denilebilir ) yakınımdaki kumaşçıdaki kumaşların çoğuna dokundum, dokularını hissettim.
Bence birşeyi kafada tasarlarken, dokusunu bilmek de çok önemli..

Yağan buzdan sonra, yerde ayaklarımı kaydırmayı denedim, çok zevkli.


Kokladım; pişen susamın yaydığı kokunun lezzetini kokladım.

Bir sürü duş jeli kokladım, gittim yine aynısından aldım.

Boyadığım kumaşları ütülerken biraz garip koktuklarını farkettim. Mesela kırmızı biberle boyadığım kırmızı biber kavurduğum zaman gibi koktu.

Dışardan eve gelince ev yemek kokmuş mu diye kokladım.

Kayısı reçeli yazı hatırlattığı için, içime çektim de kokladım.



Meydan okumada ol ya da olma artık BLOG KLÜBÜ serisi tüm blog ailesi için. Senden haberdar olabilmemiz için bu başlıkla yazdığın yazının linkini buraya ekle yeter... 
Ay sonunda link ekleme kısmı otomatik olarak kapancaktır, üzülme, her yeni ay tekrarı olacak inşallah.
Sevgiyle kalın...  




Inlinkz Link Party

52 yorum

  1. çok güzel bir fikir olmuş gerçekten her ikinize de gönülden teşekkür ediyorum güzel insanlar 😊❤ bir yaptim ama oldumu bilmiyorum 😊bir bakarsın yapa bildim mi 😊 sevgiler canım benim 😊❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederiz.. Baktım ama göremedim acaba bir daha mı deneseniz ?

      Sil
  2. Güzel bir fikir yapmissiniz. Umarım katılabilirim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler :) Ne zaman isterseniz

      Sil
  3. Ne yazsam da seri yapsam diye düşünürken yine imdada yetiştin gideyim de yazayım yazımı 😄

    YanıtlaSil
  4. Güzel fikir..gelişimi nasıl olacak diye takipteyim :) 5'te 5 de iyi düşünülmüş..resimleri sevdim..sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bakalım umarım güzel olur ne diyelim :)

      Sil
  5. Muhteşem bir fikir bulacağından emindim :)
    Blog Mahallesi çay bahçesi gibi, hepimiz toplanacağız orada aynı gün, muhabbet edeceğiz, ay harika :)
    Ezgi çok güzel olmuş, bizler için, bizleri bir arada toplamak için uğraştın, ben çok çok teşekkür ediyorum sana :)
    Ben bekledim yazmadım bugün, o zaman hemen ilk yazımı yazarak sorumu cevaplamış olayım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zeynep'cim :)

      İnşallah güzel olur.. Fikir verdiğin için de ayrıca teşekkür ederim <3

      Sil
  6. Ezgi yine bomba gibisin, bu enerjin ve fikirlerin hiç bitmez umarım :)))
    Blog kulübüne ben de varım inşallah :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim <3
      Şahane o zaman :)

      Sil
  7. A, bak bu bana uyar Ezgi :) Ayda bir değil mi? Tamam canım, tuttum bunu ben :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben bu hepimize çok kolay olur. Ayda 1 yazımızı klübümüze saklayacağız burada paylaşıp etkileşimde olacağız :)

      Sil
  8. Link ekleme olayını ilk kez yapıyorum umarım olmuştur 😁

    YanıtlaSil
  9. Çok güzel olmuş bu fikir 🤗 ayda hiç yazmsak da son hafta yazı garanti 🤗🤗

    YanıtlaSil
  10. tembellik yok diyorsun yani😃 hadi bakalım güzel bir hareketlenme olsun yine.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yoook yazmaya alıştık bırakmak olmaz :)

      Sil
  11. ne güzel fikir!...
    ekledim hemen... :)

    YanıtlaSil
  12. Bayılıyorum sana
    Ne kadar yaratıcı fikirlerin var
    Alkışlıyorum seni
    Ekleyebildim mi becerebildim mi bilemefim ama

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) çok teşekkür ederim :)

      ben linki göremiyorum ama bir daha mı deneseniz ?

      Sil
  13. Nerede hareket, orada bereket. Bravo Ezgi, koca mahalleyi motive ediyorsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Blog da beni motive ediyor :) hisler karşılıklı

      Sil
  14. Ezgicim hep yaratıcı ve farklı fikirlerin var, sen süpersin :)

    YanıtlaSil
  15. Ezgim harika fikirler..Sen her anlamda üreten birisin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnci'cim sevdiğine sevindim :) Çok teşekkür ederim

      Sil
  16. Güzel bir fikir düşünmüşsünüz... Takip edeceğim... Selam ve Dua ile ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler, siz de paylaşabilirsiniz yazınızı

      Sil
  17. Çok şahane :)

    Çok teşekkür ederim yazıyı beğendiğine sevindim

    YanıtlaSil
  18. Her gün yazma olayına cesaret edememiştim ama ayda bir aynı başlıkla yazma fikrini sevdim... Neden olmasın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de çok sevindim o halde :)
      sevgilerimle

      Sil
  19. Valla bu yazını görmeden, hadi devam et bişeyle Ezgi yazmıştım sabah. Sonra buraya gelince şoook. Güzel şoook. Valla elimden geldiğince tabi ki mahalledenim.Bi de o buzlu daldan çok etkilendim, eline, gönlüne sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ece'cim, çok teşekkür ederim...
      Kalpler birmiş :)

      Beğendiğine sevindim, tüm ağaçlar buzla kaplı şu an :)

      Sil
  20. Şahane bir fikir Ezgicim çok çok sevdim linkimi de eklemek istedim ama olmadı sanırım bir de şunu merak ediyorum eklenen linkleri bir tek sen mi görüyorsun bize görünmüyor mu bu kısmı tam anlayamadım yazıyı da iki kez okudum.
    Özür dilerim :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgi'cim, google hesabınla giriş yapıyorsun seni yönlendiriyoruz. Sonra isim url paylaşıyorsun bir de görsel seçiyorsun orada çıkıyor zaten. Bir tek ben görmüyorum, herkes görebiliyor.

      bak nasıl yapıldığını anlatan bir link atıyorum sana..
      https://www.youtube.com/watch?v=rZuZJiGHoFs&feature=youtu.be

      Umarım çözeriz

      Sil
  21. Yine çok hoş bir fikir olmuş, çok sevdim 😊 meydan okumaya katılamadım ama buna katılmak istiyorum 💜

    YanıtlaSil
  22. Nasıl güzel bir yol göstericisin sen ♥
    Bu ay değil belki ama gelecek aydan itibaren ben de olacağım bu kulüpte ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şebo'cum, çok teşekkür ederim <3

      Tabii, zaten bu ay tanıtım ve başlangıç oldu.. Devamlılığını ve etkisini diğer aylarda göreceğiz :)

      Sil
  23. Supermis bu fikir Ezgicim, 28 Day Challenge'a her gun yazamayabilirim diye katilmamistim. Her ay olur mu bilmiyorum ama Blog Klubu'ne ara ara yazmak guzel olur, bir cok kisi gibi benim icin de yazmak icin yeni bir motivasyon olacak 💛

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Yasemen, çok sevindim.. ayda bir de olsa bir buluşma gibi olacak :)

      Sil
  24. Yine çok güzel düşünmüşsün Ezgi, yüreğine sağlık :) Ben de elimden geldiğince katılmayı çok isterim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, katılımın beni çok mutlu eder <3

      Sil
  25. çok güzel bir fikir gerçekten.....

    YanıtlaSil
  26. https://mavianne.blogspot.com/2019/03/blog-klubu.html

    linki ekleyemedim ama :((((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çünkü bu süreli bir platform. Ay sonu kapandı.

      Devamlı paylaşılabilen bir yer değil. Şöyle ki, ben ayın 3. haftasına denk gelsin diye düşünmüştüm o yazdığım yazıya tekrar link ekleme sistemini kuracağım ondan sonra yine ay sonuna kadar geçerli olacak. Yani her ay yeni bir sistem olacak.

      Sanırım detaylı anlatamamışım.
      Ne dersin tekrar bu konu ile ilgili yazı hazırlayım mı ?

      Sil
  27. Ezgicim bizi tembellikten kurtarmakta kararlısın :) sen kararlıysan bizde sana uyarız :)

    YanıtlaSil

© Ezgi. Made with love by The Dutch Lady Designs.