22 Şubat 2019 Cuma

ELEŞTİRİ MEYDAN OKUMA #21 - 28 DAY BLOG CHALLENGE DAY 21




Bu saat oldu hala düşünüyorum.
Hele hava böylesine güzelken, yüzüme güneş vururken eleştiri yapacak bir şey bulamıyorum.

En iyisi dedim  şu an aklıma gelen rahatsız olduğum şeyleri yazayım.



Burada herkes kendi kapısının önünden sorumlu, malum kar, buz oluyor. Müstakil eviniz varsa, kaldırımlarınızın karı buzu temizlenmiş hatta tuz serpilmiş olması gerek yoksa ceza kesilir. Ceza kesmek için sürekli gezen biri yok, ama oldu sizin kaldırımdaki buzdan dolayı biri düştü, anında mahkemeye verir sizi.. Biz apartmandayız, rahatız bu konuda, hoş müstakil evimiz olsaydı da yapardık üşenmeden.. Çünkü yayalara çok büyük zorluk.
Kapısının önünü temizlemeyenler yüzünden buz pistinde gibiyim. Sürekli bir denge korumaya çalışma, yere bakıp yürüme. 5 dakikalık yol 15 dakika sürüyor bu yüzden..

-----

İnstagramda güzel fotoğraflar görmeyi çok seviyorum, doğa, el işi, arkadaşlarım derken keyifli bir listem var, ama keşfet kısmına bir basıyorum, sürekli Acun Ilıcalı, Şeyma Subaşı ya da ismini bilmediğim sözde ünlü insanların garip haberleri, işte bu durumdan sıkılıyorum.

-----

Sana da bir diyeceğim var Netflix, çok güzelsin, iyisin, hoşsun ama Kanada'dayız diye bazı içeriklerin türkçe altyazısı yok beni üzüyorsun...

Aslında çok eşelesem bulurum birkaç tane daha, aman ne gerek var diyorum ve bugünlük bu kadar yazıyorum..

Keyif almaya bakalım..
Sevgilerimle








17 yorum

  1. İstanbul'a pek uğramadı ne yazik ki kar 😊 artık bana bile bıkkınlık geldi Acun Ilıcalı ve Şeyma Subaşı dan her yerden çıkıyorlar. keyifli bir sohbet okudum emeğine sağlık canım benim sevgiler 😊🌸

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bak tam da bu yorumunu okumadan hemen önce İstanbul'daki kar haberini okudum :) Baksana yağmış
      Sevgilerimle

      Sil
  2. Sorumluluk sahibi olmak güzel şey. Devletlerin bu sistemi kurup işletebilmeleri de çok güzel. Kar hepsinden güzel de bu sene buralara uğramadı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle, insanlar da özverili bu konuda..
      Sevgilerimle

      Sil
  3. Eşimin görevi nedeniyle Ağrı'ya taşındığımızda yöre insanının uyarısı üzerine kış botlarımızın altlarına pençe attırdık... 2 yıl orada yaşadım, bu sürede buzda kayıp çok düşen gördüm ama bir kez dahi düşmedim. Belki bu detayı bilmek istersin. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok yararlı bir detay oldu :) çok teşekkür ederim
      Sevgilerimle

      Sil
  4. instada keşfet kısmında takip ettiklerinizi göre yani beğenilerinize göre bir süre sonra resimler çıkıyor karşınıza mesela ben en çok kedi köpek travel gibi takip ettiğim için onlar geliyor karşıma ama yanılıyor muyum acaba..sevgilerimle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bilemiyorum neden, onları takip etmiyorum ama yine de görüyorum :/

      Sil
  5. Buzda düşen ve hastanelik olan biri olarak bu durumun çözülmesini isterim

    YanıtlaSil
  6. Yanıtlar
    1. Lafım yok da, Türkiye^de altyazısı olan içeriklerin burada türkçe altyazısı çıkmıyor ne yazık ki :/

      Sil
  7. Böyle kurallara uyan toplumlara gıpta ediyorum.

    YanıtlaSil
  8. Bazı Kurallar bizim ülkemizde de var.
    Kullanmamak için ne yazk.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bizim ülkede kurallar uyulmamak için varlar sanki :)

      Sil
  9. Aman diyim sen de dikkat et :)

    YanıtlaSil

© Ezgi. Made with love by The Dutch Lady Designs.