13 Şubat 2019 Çarşamba

BAKMAYA DOYAMADIKLARIM MEYDAN OKUMA #13 - 28 DAY BLOG CHALLENGE DAY 13

@saviourmifsud

İşte benim favori konum. Fotoğraflara bakmak mı ? saatlerce, sıkılmadan bakabilirim. Detaylarını inceler, nasıl bir ışık vardı acaba diye tahmin ederim..

İnstagram bu konuda hayatımıza çok şey kattı, her keşif yeni bir ilham sanki.. Filtre kullanılmayan fotoğrafları seviyorum genelde. Filtre kullanmak da ayrı bir yaratıcılık ama filtresiz doğal rengi bulmak, daha özel sanki... Hatta dijital olan değil analogu tercih ederim derim ama bu zamanda azıcık pahalıya patlayabiliyor.

Benim liste sanırım biraz uzun oldu, olsun, hepsi çok severek takip ettiklerim.

Hazırsanız başlıyorum o halde...








@myblueandwhitekitchen

Sevdiğim dergilerden birinin editörü, kuzey ülkesinden, naif fotoğrafların sahibesi...






@katgoldin  İskoçya'da bir yerlerde masal gibi bir çiftlikten kareler izliyorum







@olesyanovozhilova Kanaviçe sanatçısı, her işlediği bu kadar mı güzel olur...







@sigridsminde  doğa aşığı bir fotoğrafçı, sayesinde Danimarka'ya bağlı olan Ærø adlı adayı keşfettim. Bir gün gidip görmeyi çok isterim. 








@petiteknit işte bak bu kadına hayranlığım başka, bir gün eğer kazak örebilirsem onun tarifini yapmak istiyorum.. Daha okuduğunu anlayacak kadar gelişemedim örgüde. Ama hayranım ördüklerine, bir de çocukları var, emin değilim kaç tane. Hem çocuk pışpışlayıp hem de örüyor galiba... Yok yok bu kadın benim rol modelim :) 






@growingwildthings başka bir çiftlik ve yavaş yaşam sevdalısı.. Fotoğrafları huzur verenlerden..






@saviourmifsud  sayesinde dünyada mini minnacık yer kaplayan ama muhteşem bir ada keşfettim. Faroe adası. Burayı görmeyi çok istiyorum, her söylediğimde Bora "sen güneş seversin, ne işimiz var orada" dese de ben inatla gidip görmek istiyorum. Ne temiz havası vardır kim bilir ?







@this.little.wandering çocuklarının fotoğraflarını bu denli paylaşan anneleri pek anlayamasam da bu çocukları gördüm mü mutlu oluyorum. Çok da kızamıyorum kadına, biblo gibiler maşallah :)





@arnecarlos hep kadınlar mı örer zannettiniz ? Yanılıyorsunuz Norveç'li tatlı çift çok şahane ve renkli. Youtube kanalları da var





@westknits hayran olduğum yırtık bir tasarımcı. Güzel de örüyor..






@kimi_swimmy   National'da yayınlanan Kimi Werner'la doğal yaşam sayesinde tanıdık onu, programını kaçırmadan tekrar tekrar izledik. Tek kelime ile harika, o zamandan beri de çok sıkı takipçisiyim. Baksanıza deniz kızı gibi değil mi ?

Bugün de böyle, sizinle paylaşmak istediğim öyle güzel hesaplar var ki.. Bence bugünlük bu kadar yeter, başka zaman tekrar böyle bir yazı hazırlarım olmazsa..
Sevgiyle kalın.

20 yorum

  1. Resimler harika hemen bende takip etmeye başladım hoşuma gidenleri:)Bebeklerini paylaşan annelere sözüm yoktur da sürekli yaptığı işi,evinin resmini,temizlik maceralarını paylaşan ev hanımlarını anlamıyorum.

    YanıtlaSil
  2. kuzucuklar bebişler bende doyamadım valla.

    YanıtlaSil
  3. şahane kareler gerçekten bayıldım :) hepside çok güzeller emeğine sağlık canım benim sevgiler ...

    YanıtlaSil
  4. Westknits i biliyorum bi tek 🤗

    YanıtlaSil
  5. Bu meydan okuma başlığının hakkını en iyi sen vermişsin Ezgi! Çok öyle favori listem olmadığı için kısıtlı bir içerik girebildim bu başlığa... Ancak senin şölen baya bir şölen olmuş, söylemeden edemeyeceğim. Bu challenge sayesinde tanıma fırsatım oldu seni. Neler sevdiğin, nasıl bir insan olduğun hakkında daha fazla fikir sahibi olabildim, yazılarınla, kaleminle daha yakından tanışmış oldum. Alakasız bir yere yazmış olsam da, iyi ki yaptın bu etkinliği, tanımış olmaktan, böyle güzel bir etkinliğin içinde olmaktan çok ama çok mutluyum!

    YanıtlaSil
  6. yanlız varya hepsi çok iyi değil mi ya..tek tek takibe alıyorum hemen

    YanıtlaSil
  7. Bu soruda senden sürpriz ve çok güzel adresler bekliyordum gerçekten de öyle oldu. Bakmaya doyamadım bende Ezgicim :)

    YanıtlaSil
  8. Meydan okumalarda en çok Instagram gününü beğendim. itirafımı budur.

    YanıtlaSil
  9. Güzel hesaplar, çoğunu bilmiyordum. Ben de zor seçtim yazarken, daha sık yapmalıyız bence, çok hesap var:) Faroe adını ilk kez yıllar önce duymuştum. Çocukların katıldığı uluslararası bir kamp var. Farklı ülkelerden çocuklar da bizimkilerin okulunda kamp yapıyordu. (uzun hikaye, yazarım belki bir ara) Neyse Faroe`den de bir ekip gelmişti, haritayı önlerine açmış geldikleri yeri gösteriyorlardı. İlk defa o zaman böyle bir yerin varlığından haberim olmuştu. Müthiş bir yer! Benim de listemde:)

    YanıtlaSil
  10. Gözüm, gönlüm,açıldı.
    Emeğine sağlık...

    YanıtlaSil
  11. Ne güzel adresler var, sağol canım :)

    YanıtlaSil
  12. şahane sayfa önerileri
    hemen bakacağım teşekkürler

    YanıtlaSil
  13. Çok güzeller. Özellikle kuzulara ve çocuklara bayıldım canım :)

    YanıtlaSil
  14. Örgü ören çifte özellikle çok bayıldım Ezgi ♥

    YanıtlaSil
  15. ne tatlı hesaplar... özellikle sigrisminde...
    örgücü çifte arada ben de bakıyorum... diğer çılgını bilmiyordum ama... :)
    ne güzel oldu bu paylaşımlar... teşekkürler Ezgicim...

    YanıtlaSil
  16. Olesya'yı ben de çok seviyoum 💚 bebeleri de çok tatlı :) Arne ve Carlos'a hayran kaldım ya nasıl kaçırmışım...son olarak da Kimi kadar korkusuz olmayı isterdim...

    YanıtlaSil
  17. Çoğunu bilmiyordum. Ve bayıldım her birine. Çok güzeller. Özellikle kanaviçe ve örgülü hesap ayrı hoşuma gitti :) Teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  18. sayende keşfettim çoğunu, çok teşekkürler..

    YanıtlaSil
  19. Hepsi birbirinden güzel, favorilerim var ama hepsine bayıldım <3.

    YanıtlaSil
  20. nerdeyse hepsini ekledim. İsimlerinizi görünce mutlu oluyorum bi de biliyo musun? ;))

    YanıtlaSil

© Ezgi. Made with love by The Dutch Lady Designs.