30 Nisan 2020 Perşembe

SON SÖZ MEYDAN OKUMA 16 GÜN / 16 YAZI #16



İki konu eksik ile meydan okumanın son sözünü yazıyorum. Artık bizim de bir Karantina hatıramız var. Keşke toplanıp bir de fotoğraf ile taçlandırsaydık. Gülümseyin, çekiyorum!!!!

Eksiksiz yazmayı çok istedim ama son iki gün evden çıkmamış olmama rağmen teknolojik olarak yoğun geçti, hal böyle olunca bilgisayar ile çok haşır neşir oldum, yazı yazmak için kafamı toparlayamadım, kelimeler özgürlüğünü ilan edip benden kaçtılar.

Olsun bu da 2 konu eksik oluversin...

Her meydan okumada olduğu gibi bu da su gibi aktı geçti, biraz şenlendik, yorumlara, okumaya fırsat bulamadık ama yine de yetiştirmeye çalıştık.
Dur dur en güzel kelimeyi buldum BİRLİK olduk, pandemide oluşan ruhsal yaralarımızı birlikte sardık..

Benimle bu yolda yürüyen tüm blog arkadaşlarıma, yorumlarıyla yanımızda olanlara çok teşekkür ederim, iyi ki varsınız.

Hepimize güzel bir mayıs ayı diliyorum...

Sevgiyle kalın


12 yorum

  1. İyi ki varsın Ezgicim ♥ Çok teşekkür ederim. Gerçekten birlikte olmak çok iyi geldi :)

    YanıtlaSil
  2. zihnen diri kaldık güzel oldu.

    YanıtlaSil
  3. Sizleri tanımak çok güzeldi :) iyi ki varsınız

    YanıtlaSil
  4. Sana gönülden teşekkür ederim güzel Ezgim 😊❤ şahane bir meydan okuma oldu güzel dostlar kazandım 🌼 daha nice güzel meydan okumalar da buluşmak dileğiyle inşallah canım benim sevgiler 😊🌸🌸

    YanıtlaSil
  5. Çok teşekkür ederim bu meydan okumayı gerçekleştirdiğiniz için. :) Dediğiniz gibi birlik olduk aynı şeyleri düşünüp sohbet ettik bir nevi. Çok iyi geldi bana. :)

    YanıtlaSil
  6. Çok güzeldi Ezgicim okuya okuya geldim son gün yazılarını,hepimiz aynı fikirdeyiz eksiğimiz olsa da ki çok normal bu şartlarda bazen meşgul bazen ruh hali izin vermediği için ama genel olarak hepimiz, bizi dinç ve diri tutan keyifli okumalara imkan veren bu meydan okuma için çok çok teşekkür ederiz, iyi ki varsın, güzel fikirlerin ve canlandırıcı etkin için çok teşekkürler, öpücüklerrr ;)

    YanıtlaSil
  7. Çok güzel bir meydan okumaydı. Çok teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  8. Ezgiii, çoook teşekkür ederim herkes gibi ben de :)
    Tüm bunları yaşamamıza sen vesile oldun, yoruldun emek harcadın ama şu dönemde hepimize iyi geldin, iyi ki varsın.

    YanıtlaSil
  9. Çok bir etkinlikti her şey içinn çook teşekkür ederim :) ❤

    YanıtlaSil
  10. Cok iyi oldu Ezgi'cim,emegine saglik:)

    YanıtlaSil
  11. Hepinize tek tek teşekkür ederim <3

    Harika bir etkinlik oldu, hepimizin kalemine sağlık

    YanıtlaSil

© Ezgi. Made with love by The Dutch Lady Designs.