17 Nisan 2020 Cuma

3 RENKLİYİM BUGÜN / MEYDAN OKUMA 16 GÜN/16 YAZI #3


Beni tanıyanlarınız renkleri ne kadar çok sevdiğimi bilir. Bu soruyu hazırlarken, "nasılsın?"demenin başka bir yolunu denedim, cevaplarınızı heyecanla okuyacağım.. 

Bugün kendimi tek bir renge ait hissetmiyorum, 3 renkten oluşan renk paleti gibiyim, biraz enerjik, biraz yorgun..

Şöyle en vitaminlisinden turuncu, ruhumu her daim aydınlatan güneş gibi sarı, tüm bu enerjiye kontrast olacak azıcık mor, tıpkı üzerimdeki bahar yorgunluğu gibi..

Düşünsenize, bugünün cevaplarındaki renklerden bir tablo olsa ne şahane olurdu.
Belki bir gün bu fikri de hayata geçiririz, kim bilir ?

Renginiz bol olsun!


33 yorum

  1. Ruh durumu öğrenmek için güzel soruu😊

    YanıtlaSil
  2. ruh durumumuz hep renkli olsun inşallah

    YanıtlaSil
  3. kadın ruhu tek renkle geçiremez bir günü. bu imknasız. çok yakında bahar çiçekleri açarız rengarenk inşallah. sevgiler

    YanıtlaSil
  4. Hep rengarenksin böyle kal işnşallah :)

    YanıtlaSil
  5. Hissettiklerin gibi renk şöleni olan çiçekleri canlı canlı görmek için sabırsızlanıyorum. Mevsimleri geçmeden bir koklasak ne güzel olurdu:)
    Sondaki fikre de bayıldım. Bir gün gerçekleştirilebilir:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahh inşallah en yakın zamanda doya doya koklarız :)
      Fikri gerçekleştirebilmek ne güzel olurdu :)

      Sil
  6. Üç renk ancak bu kadar uyumlu olabilirdi. Yorgunluk hep var, bırakmaz peşimizi :) O sebepten sana çok yakışmış bu renkler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çook teşekkür ederim sevgili Ayşenur <3

      Sil
  7. Renkler tam seni anlatıyor :) Bol bol renkli günler dilerim Ezgim sevgiler canım benim:)

    YanıtlaSil
  8. Renkli olmak sana çok yakışıyor Ezgi :)

    YanıtlaSil
  9. Sarı :) Ve sarının yanına,uyumunu çok sevdiğim moru da eklemişsin. Yumakların gibi renkli geçsin günlerin Ezgi..

    YanıtlaSil
  10. Rengarenk kalmak en güzeli. Umarım ömrün boyunca renklerini hiç kaybetmezsin. Gökkuşağını görünce mutlu olan insanlar gibi seni de görünce insanların içi neşeyle dolsun.

    :)

    YanıtlaSil
  11. Hepsi de senin renklerin zaten, morun süresi kısa olsun da diğerleri uzun uzun varlıklarını hissettirsin :)
    Hani "turuncu oda" var ya, bilirsin mutlaka, nakış kraliçesi, o olsaydı aramızda kesin renklerimiz tablo olmuştu bile :) Düşünmesi bile güzel oldu bak:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zeynep'cim <3 bak bilmiyordum sayende öğrendim :)
      ne güzel olurdu <3

      Sil
  12. Seni asla tek renk düşünemezdim Ezgicim bence sen tüm renkleri barındırıyorsun ve çok da güzel taşıyorsun, mesela keşfetmiştik ya sana mavi de çok yakışıyor :)
    Bugün renklerimiz çok benziyormuş sevindim, sağlıcakla kal ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Derya'cım benim <3 çoook teşekkür ederim..
      Mavi de eklendi artık :)
      Kocaman sevgilerimle

      Sil
  13. Bayıldım çiçeklere. Nasıl da uymuşlar öyle. Renkler çok güzel bence de. Hele boyalarla renk elde etmek harika bir şey. :)

    YanıtlaSil
  14. Sarı, turuncu ve mor hem ayrı ayrı hem de birlikte çok güzel görünüyor. Böyle renkli hissetmene sevindim :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok çok teşekkür ederim sevgili Şule :)

      Sil
  15. maşallah maşallah en çok da pembe ve mavi ol bana neeee :)

    YanıtlaSil
  16. Oh ne mutlu bunu duymak bilsen <3

    YanıtlaSil

© Ezgi. Made with love by The Dutch Lady Designs.