20 Nisan 2020 Pazartesi

İLHAM PANOSU MEYDAN OKUMA - 16 GÜN/16 YAZI #6


Öyle çok ilham panom var ki anlatamam. Her biri başka bir şey için ilham kaynağı. 
Genelde dosyalıyorum onları, eğer çok etkilendiysem çıktısını alıp deftere yerleştiriyorum daha sık görebileyim diye.. 

Son zamanlarda görmeyi en çok sevdiğim renkler... Hep bu renkleri kullanmak istiyorum. 





Şu sıralar her gördüğüm çoraptan ilham alıyorum.. 


Tasarladığı her şeye neşesini katan hayal gücü doruk noktalarında olan İngiliz tasarımcı Donna Wilson'nın yaptığı her şey ilham veriyor. 


İllüstratör Helen Dardik'in renkli dünyası günümü şenlendiriyor. 




One Strange Rock belgeseli bana son zamanlarda ilham veren bir yapım. 


Ve son olarak okudukça, daha da şevkle tasarım isteğimi uyandıran şu kitap. Bir kaç sayfa okuyup günlük ilham dozumu alıyorum. Bilmiyorum neden, beni çok motive ediyor. 


Ve pek tabii bir çok çocuk kitabı... 

Size ilham olan şeyleri görmek için sabırsızlanıyorum. 

15 yorum

  1. Müthiş renlerle oluşan fotoğraflar harika😊 ilham panonuzun olması bana da ilham verdi. Güzel fikirmiş

    YanıtlaSil
  2. Dün İstanbul'da bir aile dostumuz Corona'ya yenik düştü. Ailece çöktük. Kendimi zorluyorum devam etmek için hayata. Bugünkü yazımı da size ithaf etmeyi düşünüyorum konuyu okuduğum andan beri. Çünkü hayata ve yazmaya devam etmek için itici güç olarak kullanıyorum bu meydan okumayı. Bu renkler, ilham kaynaklarınız ve pozitifliğiniz çok iyi geldi. Tüm paylaşımlarınız ve bu meydan okuma için gerçekten teşekkürler.

    YanıtlaSil
  3. Şahane renkler içim açıldı 😊cok güzelmiş bol bol renkli günler dilerim canım benim sevgiler 😊🌸

    YanıtlaSil
  4. Harikalar. Bir gun ben de ozgun tasarimlar yapmayi cok isterim. Sizin onerilerinize de goz atacagim mutlaka. :)

    YanıtlaSil
  5. Ne güzel rengarenk bir dünyada yol alıyor olmanız...

    YanıtlaSil
  6. Ay ne hoş rengarenk her yer, harikasınız🤗

    YanıtlaSil
  7. Keşke önce senin yazını okuyup, sonra yazsaymışım bu konuyla ilgili postu :( Hiç güzel olmamış benimki, seninki çok güzel olmuş ;)
    Renklerin şahane ama en büyük ilhamı sen veriyorsun bize, az şey mi, bak kaç kişi senin bir postunla harekete geçip, ortak konularda yazıyor, paylaşıyoruz. Bırakma bence Ezgi bu önderliğini, yine yine yap olur mu bu meydan okumaları :*)

    YanıtlaSil
  8. Senin ilham kaynaklarına ben de hep bayılıyorum ♥
    İlham panonun ilk duyduğumdan bu yana hastasıyım zaten Ezgi :)

    YanıtlaSil
  9. o kadar ilham aldığım belli ki o ilham sana fazla geliyor bize de taşıyor :)

    YanıtlaSil
  10. Renk paletlerine bayiliyorum,hangi genler olursa olsun🧡

    YanıtlaSil
  11. Bu topladığın ilhamları da bize aktarıyorsun hep Ezgicim :) İlham aldığın her kareyi çok sevdim..

    YanıtlaSil
  12. yaratıcı zaka, sanatsal ruh . daha güzel yerlerde göreceğiz seni buna sonsuz inanıyorum. sevgiler

    YanıtlaSil
  13. Fotoğrafların hepsi birbirinden güzel ve ilham verici :) Yeteneğim olsa hepsini denerdim :)

    YanıtlaSil
  14. Renkler ve çoraba bayıldım......

    YanıtlaSil
  15. Renkler ve çizimler çok güzel. İlham alacak kadar yetenekli değilim ama görseller gözümü gönlümü açtı :-)

    YanıtlaSil

© Ezgi. Made with love by The Dutch Lady Designs.