22 Nisan 2020 Çarşamba

CANDY KARA KANAT'A KARŞI MEYDAN OKUMA 16 GÜN/16 YAZI #8



Dün ve bugünün soruları beni zorladı, hep arada kaldım, ne kadar kararsızım bir kez daha anladım.

Bugünkü kararsızlığım daha bir ayarsız.
Bir yanım Şeker kız candy ile pembe dizi tadında bir gün geçir diyor - bakarsın o çok sevdiğim Teri ile de tanışırım-, diğer yanım Kara Kanat ile tehlikeye atıl diyor...

Bazen neyi en çok sevdiğime karar veremiyorum. Farzı misal gökkuşağı renkleri ile tasarımlar yapıp,en ağır cinayetlerin çözüldüğü dizilere bayılıyorum, nasıl bir kafa bilemedim.



Bir üçlü hayal edin, Şeker kız Candy, sarı montlu Ezgi ve mor pelerinli Darkwing Duck..  Ruhsal olarak garip bir birlikteliğimiz olsa da renk uyumumuz efsane oldu..

Maceramız kara komedileri aratmayacak kadar garip olurdu, orası kesin.

Candy ve Ezgi bir köşede kikir kikir Teri'yi çekiştirirlerken bir köşeden beliren Darkwing Duck "Haydi tehlikeye atılalım" der ve gün başlar..

Arada atmosferi bozan Candy ve Ezgi'nin kikirtileri eşliğinde, dillerinde Kara Kanat'ın naraları... 

ben gecenin içinde kanat çırpan terör,

ben gözlerini yaşartan soğan,
ben senin trenini raydan çıkaran makas,
ben anahtarı uzağa atan gardiyan,
ben tahıl kutusundaki sürpriz,
ben sırtından boşalan soğuk terler,
ben kabuslarında seni kamçılayan kanatlı kırbaç,
ben füme istiridyeyi fümeleyen duman,
ben senin sinüs dalgandaki en alt nokta,
ben sana f veren not eğrileri,
ben sana musallat olan hazır fast-food,
ben tam kafana inen su balonu,
ben ikinci makaradaki filmin sonu,
ben adalet arabasındaki taksimetre,
ben fiskeleyemediğin pire,
ben damarlarını tıkayan kolesterol,
ben begonyalarında iz bırakan sümüklüböcek,
ben seni kupür odası katında bırakan editör,
ben senin çanını çaldıracak saat temizleyicisi,
ben her dünyadaki her kültürün ihtiyaç duyduğu kahraman,
ben ayakkabına yapışan sakız,
ben seni gece saat 3'te uyandıran yanlış numara,
ben yargıç tulumunun üstündeki quartz taşı,
ben silinmez leke,
ben dahil olmayan piller,
ben senin veranda ışığını arayan pervane,
ben seni yolda bırakan bozuk buji,
ben senin alıcılarını bozan telsiz radyo operatörü,
ben ulaşamayacağın yerdeki bozuk lamba,
ben kullanılan her çekteki 10 dolar komisyon,
ben kolayca kurulan salıncak setindeki kayıp parça,
ben suçluların ayağında çıkan şeytan tırnağı,
ben gerçekten önemli bir randevu gününde oluşan sivilce,
ben elinin ulaşamadığı yerdeki kaşıntı,
ben garanti süresinin dolduğunu söyleyen tamirci,
ben otobüste yanında oturan acayip geveze,
ben ruhunun karatahtasını gıcırdatan tırnak,
ben dişine yapışan ıspanak,
ben şer bahçesindeki ot yolucusu,
ben hesabındakinden fazla tutan çek,
ben rezillik ayakkabısındaki çakıl,
ben çok imza atmaktan ucu kırılmış kurşun kalem,
ben bütün kadınların çıkmak istediği tek kariyer adamı,
ben karakanat ördek!

14 yorum

  1. Ben bu yazıyı okuyup içi cıvıl cıvıl olan âcizane:)

    YanıtlaSil
  2. ne güzel bir yazı olmuş bu bayıldım kalemine sağlık kuzum

    YanıtlaSil
  3. Süper ikili hatta üçlü. Bayıldım. :)

    YanıtlaSil
  4. ne güzel anlatın öyle içim açıldı 😊🌸 Candy ne çok severim 😊 gönlüne sağlık canım benim sevgiler 😊🌸

    YanıtlaSil
  5. Belki Candy hakkında yazıları okuduğum için onu biraz daha biliyorum ama jenerasyon olarak benden eski oldukları için izleme fırsatını kaçırdım. Ama anlattıklarına bakılırsa ikisi ile güzel bir zaman geçerdi :)

    YanıtlaSil
  6. ben bu yazıyı hazırlarken nasıl unuttum şeker kız candy'i :))))))

    YanıtlaSil
  7. Ezgicim bu sorunun hakkını veren bir cevap olmuş, kendiminkine bakınca azcık utandım yani, Şeker kız Candy saçlarına hayrandım havalı, kıvırcık aynı senin gibi :) diyaloglar şahane

    YanıtlaSil
  8. Şeker kız kendii çocukken izlediğimi hatırlamıyorum ama annemin en sevdiği çizgi filmdi onunla büyüdüm diyebilirim :) Gerçekten güzel bir cevap olmuş ben hala bu soruyu düşünüyorum ne yazsam diye ^^

    YanıtlaSil
  9. Karakanat Ördek'i hatırlıyorum ama hiç net değil. İzledim biliyorum ama ne izledim hiç hatırlamıyorum. Tiradı çok iyiymiş ama orası kesin :)

    YanıtlaSil
  10. insan ruhu bir gayya. o kadar farklı yönlerimiz var ki. bazen ortaya çıkınca bizi bile şaşırtan

    YanıtlaSil
  11. tery ile kim tanışmak istemez ki ahh yaktın candyi de bizi de tery

    YanıtlaSil
  12. Kara Kanat'ı hiç hatırlamıyorum. Hangi kanalda çıkardı?

    YanıtlaSil
  13. Oooo ekip tamamlanmış şahane olmuş Ezgi :)) Ne güzel de anlatmışsın :)

    YanıtlaSil

© Ezgi. Made with love by The Dutch Lady Designs.