13 Eylül 2018 Perşembe

NELER YAPIYORUM / HERE & NOW


Bu hafta çok dengesizdi.. 2 gün şiddetli yağmurla üşüdük, sonbaharı hissedip, sıcak çayımızı aldık içimize kapandık. Bugün ise tekrar yaz geldi, havaya göre değişen ruh halimi söylemiyorum bile.. Saçlarım nemli ya da kuru havaya nasıl tepki veriyorsa, ruh halim de her havaya göre değişiyor sanki..

Bu sene sonbahar sendromu yaşamıyorum, sanırım sonbaharla barıştım. Büyüdüm mü acaba ? Hatta kapalı havanın tadını çıkarır oldum, ışığın yumuşaması gözlerime iyi geldi sanki..

Hele ki şu günlerde kendi renk kartelamı düşünürken bir miktar iyi bile geldi diyebilirim.
Evet sahi en çok hangi rengi yan yana seviyorum ben ? Bugünlerde en çok bunu düşünüyorum.
Ben daha düşünedurayım, siz de buyrun listeye bakın.




Seviyorum / Loving : Çaya bisküvi batırmayı seviyorum. Biliyorum ayıp ama yürürken evlerin pencerelerine bakmayı seviyorum.. İçinde sarı ışık yanan evleri seviyorum.

Koltuğun bu köşesini seviyorum..

Evimizin yeni üyesi, ilk çiçeğimizi seviyorum. Umarım ben tekrar gelinceye kadar büyür.. Latince adı zordu, adını Kısmet koydum.

Bu cümleyi okurken Dilhan kopacak ve bizim Berlin'deki çiçeğimizi hatırlayacak.. Ah kıyamam böceklenmişti de kapıya koymuştum :) Gülendam'dı adı.



Yiyorum / Eating : Vazgeçilmezlerden biri mercimek çorbası, sanırım bu ay en çok patatesli yumurta yedim. Yumurta leziz olunca şahane oluyor, hele patatesler bazen nişastasını salıp, tencereye yapışıp karamelize oldumu daha bir leziz oluyor sanki. Ya da ben abartıyorum bilmiyorum..


İçiyorum / Drinking : Sıcak su içiyorum, gerçekten kaynamış suyu çay içer gibi içiyorum. Vücudumun ihtiyacı mı vardır nedir, hoşuma gidiyor. Sağlıklı olduğuna inanıyorum ama bununla ilgili herhangi birşey duymadım ya da okumadım.

Hissediyorum / Feeling : 1 hafta sonra Türkiye'ye dönüyorum, iş var. Ocak'ta buraya gelmek için izin işlemlerim var. Ama yine 3 ay ayrılık var önümüzde, onun için biraz üzgünüm yine.. Zamanın çabuk geçmesi için yeni bir meydan okumaya ihtiyacım var sanırım. Aklımda var bir şeyler.






Yapıyorum / Making : Ev işleri vardı, onlarla ilgilendim. Mesela 1 ay oldu neredeyse elime tığ almadım. İşleme yapıyorum, örgü videosu izliyorum, kendimi bilgilendiriyorum. Şişlerim Ankara'da o yüzden deneyemiyorum. Gereksiz masraf yapmamak için buradan almadım, bekleyebilirim.

İstek üzerine ay çiçeği yapıyorum, rengi içimi ısıtıyor.

Topladığım bitkileri ve yaprakları kitap arasından çıkarıp çıkarıp bakıyorum.

Hayalini kuruyorum / Dreaming : Ayrı geçecek 3 ay çabucak geçsin diye hayal ediyorum.

Okuyorum / Reading : Getirdiğim kitaplarım bitti ne yazık ki, blogdu, dergiydi onları okuyorum.
Aldığım dergilerin köşe bucak her yerini okudum. Ama yine de her gün fotoğraflarına bakmaya doyamıyorum.

Dinliyorum / Listening : Mazzy Star - Fade Into You

                                         Fenne Lily - Car Park 

İzliyorum / Watching : Humans izliyoruz ikinci sezonu yayınlandı, ancak fırsat bulduk izlemeye. Yeni dizi Castle Rock izliyoruz. Yine çılgın bir dizi, içimiz dışımız gerilim cinayet oldu. Ama seviyorum iyi dizileri yapacak bir şey yok..  Sharp Objects'i bitirdik, ters köşe yaptı, donduk kaldık. Çok karanlık, umutsuzluk yaratan bir dizi. Ama kaliteli, tavsiye ederim.

Bir de kanaviçe işlerken Netflix'ten bir iki bölüm Gilmore Girls açıyorum, iyi geliyor.

Şimdilik benden bu kadar.
Sevgiyle kalın.





22 yorum

  1. Yine çok güzel bir yazı :) Ama bu İzlanda, Kanada, Türkiye üçgeni kafamı karıştırdı Ezgi ya :)) Şimdi sen geçici olarak İzlanda'dasın ama Kanada'ya mı yerleştin?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, kafa karıştırdığım için özür dilerim :)

      İzlanda yazıları şimdi geliyor ama İzlanda'dan döndüm sadece 3 haftalık bir süreçti. ama Kanada'da eşim çalışıyor o yüzden buradayız. Ankara'daki işimden izin alıncaya kadar gidip gelmeli olacak bizim için ama inşallah Ocak ayında daha uzun süre Kanada'da olacağım, taşınıyoruz gibi bir şey yani :)

      Sevgilerimle

      Sil
  2. Ayrılıklar zor. Çabucak geçer inşallah.Sürekli başka bir ülkede yaşamak fikri düşündürüyor ama mutlu hissediyorsanız neden olmasın...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah çabuk geçer diyoruz biz de..

      Doğrusunuz ama bazen olması gereken oluyor, hayırlısı ne ise o olsun diyoruz..

      Sil
  3. Sen yaşamayı seviyorsun. Ama öyle mastarıyla beraber altı harfli bir sözcük değil bu. Hakkı neyse vererek seviyorsun. Yaşamı sevişin bende de yaşamaya dair bir heves uyandırıyor. Az sonra alacağım nefesi alıp geçemem, buraya uğradıktan sonra. Burada çok mutlu oluyorum :)) Neşeli sevgilerle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok mutlu oldum, eğer böyle bir şey hissetmene vesile oluyorsa bu çok kıymetli..

      Ben de senin bloga uğradığımda mutlu oluyorum, ama senin yorumları okudukça da ayrı bir seviniyorum.
      Çok teşekkür ederim
      Sevgilerimle

      Sil
  4. Günebakanları görünce içim sıcacık oldu. :) Ellerine sağlık Ezgi, harika şeyler yapıyorsun yine. Özellikle fotoğraflarındaki renkler, basit kompozisyon ve detaylar beni kendine hayran ediyor. Umarım hemen ocak gelir de, ayrılık çok üzmez seni.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İşlemesi de keyif verici iyi ki istemişler :)

      Çok teşekkür ederim Rorocum, ufak detayları beğenmene çok sevindim. inşallah. Sayılı gün çabuk biter diyoruz bakalım..
      Sevgilerimle

      Sevgilerimle

      Sil
  5. İçimizi açtın yine, o tabaklar ikinci el aldığın sanırım, çok güzel :). Burada o tarz şeyler olmadığına hep üzülmüşümdür, olanlar da pahalı oluyor vintage olunca :).

    O yüzden ev eşyalarını ikinci el almana sevindim daha çok fotoğrafını göreceğim için :). Çok seviyorum, içimde bir pazarcı ruhu var herhalde :). Sosyete pazarı, bit pazarı, ikinci el ya da vintage dükkanların içinde olunca aşırı mutlu oluyorum; bir keresinde arkadaşım habitatına geldin ondandır demişti, haha :). Dediğin gibi ruhu var anısı var, yine bir filmde gördüm yeni eşyalar kullanamıyordu karakter hep ikinci el, eski. Ahh çok seviyorum :). Olur da o tarz dükkanlar, pazarlar varsa fotoğraflarını paylaşırsan da çok sevinirim :).

    Ayıp ama ben de çok severim evlerin içine dışarıdan bakmayı, Ankara'da Tunalı mıydı hatırlamıyorum, eski apartmanların olduğu bir sokak var orada sarı ışıkların yandığı apartmanlara bakardım o sokaklardan geçince :). Oradaki yaşamları düşünürdüm bir de her evin kokusu vardır ya onları hayal ederdim :). Senin kartpostalını alınca da o yüzden ekstra mutlu oldum, İzlanda'nın evlerine bakmak :). Ne zarif seçim :).

    Ayçiçeklerine şu aralar takmış durumdayım, çok hoşuma gidiyor bakmak :).

    Fade into you şarkısını çok severim ve yazınla öyle uyumlu bir şarkı seçmişsin ki <3. Cat Park'ı ilk kez dinledim yazını okurken yine çok güzel seçim :).

    Üst üste yazılarını okuyunca başka diyarlara gittim, mutlu oldum. Sırf bu yüzden bile iyi ki yazıyorsun, teşekkürler canım tatlım Ezgi <3.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet aynen öyle, onları kaptım getirdim :) Kesinlikle, Türkiye'de zaten ne pahalı değil ki..

      Dün başardık bir tane masa sandalye takımı aldık. Ah o pazarcı ruhu nasıl güzel birşey, sevdim öyle bir ruhunun olmasını. Bak bir ortak nokta daha. Gidiyorsun herşeyi kurcalıyorsun ya da bir şeyler eşeliyorsun hem de ucuza şahane şeyler bulabiliyorsun. Çok eğlenceli değil mi ?

      Çok sevindim, kartpostalın da ulaştığına.. O kadar çok kart seçeneği var ki, karar veremiyorum, çok zorlanıyorum..

      Ayçiçekleri çok güzel, yerken de güzeller. Çiğdem deriz biz onlara.

      İkisini de çok severek dinliyorum şu sıra.. Yazıya da ruhunu yansıttı sanki :)

      Sevgilerimle tatlı Mübeccel.

      Sil
  6. Umarım ayrılık günlerin dolu dolu geçer ki anlamazsın çabucak geldiğini buluşmanın. Resimler muhteşem, castle rock benimde pşanlarımda bende izleyeceğim.
    Sevgiler,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah, dolu dolu geçip gitmesi için düşüncelerdeyim. Oyalanırsam zaman çabuk geçiyor çnkü..

      Çok teşekkür ederim, güzel dizi beğeneceğini düşünüyorum.
      Sevgilerimle

      Sil
  7. Sharp Objects gerçekten ters köşe yaptı bizi değil mi?
    Tahminlerim bambaşkaydı, dondum kaldım o ev detayından sonra :o
    Castle Rock'ı izlemez miyim? Oradan da bir şeyler çıkacak ama bakalım ne?Merakla bekliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hem de nasıl, hele son yazılardan sonraki kısım. Don't tell mama :)

      O zaman izlemeye devam :)
      Sevgilerimle

      Sil
  8. İşlemeler şahane ♥

    Bugünlerde ben de sıcak su içiyorum, içine de azıcık limon sıkıyorum. Çok seviyorum hatta... Ben de nedenini bilmeden yapıyorum bunu :)))

    Kocaman öpüyorum seni... Bakalım nasıl bir meydan okuma çıkacak senden şimdi :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :)

      Demek ki ya vücut istiyor ya da iyi gelen bir şeyler var ne dersin ?

      Bakalım :)
      Kocaman sevgiler benden de

      Sil
  9. Hayran hayran fotoğrafları izlediğim bir yazı daha :)
    Bulunduğum yer de bunca güzelliğe sahipken sanırım elimde kaliteli bir çekim aracı olmadığından paylaşım konusunda eksik kalıyorum.

    Bir mercimek çorbası bile bu kadar güzel bir karede olunca acıktığımı hissettim ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim.

      baktığımda beni de acıktıyor mercimek çorbası :)
      Sevgilerimle

      Sil
  10. Ben de bahcelere bakarim gectikce 😊

    YanıtlaSil
  11. Sıcak su içmek vücuda iyi geliyor. İçine biraz limon da sıkarsan daha lezzetli gelebilir.

    Çok güzel diziler izlemişsin, izliyorsun. Ben bu aralar bir şey izleyemiyorum maalesef.

    Ayrılık çabuk bitsin, çabuk geçsin. Sevgiler :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet onu da denedim çok hoşuma gitti..

      Teşekkür ederim, sayılı gün çabuk geçer dedik bekliyoruz :)
      Sevgilerimle

      Sil

© Ezgi. Made with love by The Dutch Lady Designs.