26 Mayıs 2020 Salı

İYİ BAYRAMLAR VE ÇEKİLİŞ SONUCU


Mutlu bayramlar! 

En yakın zamanda sevdiklerimize kavuşabileceğimiz günlerin gelmesi dileğiyle.. 

Öncelikle katılan herkese çok teşekkür ederim, blogumun doğum günü şerefine yaptığınız güzel yorumlarınız için de kalpten teşekkür ediyorum. Çekilişi sonlandırdım ve online bir site üzerinden numara ile çekiliş yaptım. 

Hazırsanız sonuçları açıklıyorum! 

1. hediyenin kazananı (çekiliş yazısının kapak fotoğrafı olan dekoratif bebek) PARILDAYAN ÇİÇEK 

2.hediyenin (Ezgi sürpriz kutusu) kazananı ÖTEBERİL 

3.hediyenin  (kart ve mektup )  kazananı ZOİSTA

Bana mail yolu ile ulaşabilirseniz mutlu olurum. Mail adresimi iletişim kısmında bulabilirsiniz. 
Kazananları kutluyor, tüm blog komşularımı kucaklıyorum.. 

Sevgiyle kalın. 


26 yorum

  1. Talihlileri tebrik ediyorum.:)

    YanıtlaSil
  2. kazanan arkadaşları tebrik ederim . hiç kıskanmadım ki :))
    seninde gönlüne sağlık güzel insan. en kısa zamanda eşine, sağlıkla kavuşursun inşallah sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen iste ben sana özel paket hazırlarım güzel insan <3

      Teşekkür ederim güzel duan için, inşallah
      Sevgilerimle

      Sil
  3. Tebrikler dostlara 😊 emeğine güzel Ezgim 😊 sevgiler canım benim 😊🌸 Mutlu bayramlar 😊🌼

    YanıtlaSil
  4. Hiiiiiii🎉 günüm birdenbire çoook güzelleşti çok heyecanlandım adımı görünce🌸🌸 blogunun nice renkli dolu dolu yaşları olsun Ezgi🎈

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Beril, şansa bak sana hoş geldin hediyesi gibi oldu :)

      Sil
  5. Selam tesadüf eseri adımı gördüm şaşırdım ilk defa oluyor. Tabii ki sevindim. Nice blog yazılarını bekliyoruz Ezgi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mailini aldım, en yakın zamanda hediyenle kavuşacaksın inşallah :)

      Sil
  6. Tebrik ederim 😊 daha nice yazılarınız olsun 😊

    YanıtlaSil
  7. Yanıtlar
    1. Merhaba, çok teşekkür ederim sorduğunuz için.
      Buralardayım ama çok yoğundum pek bilgisayar işleri ile ilgilenemedim. O sebepten, blogdan da uzak kaldım..

      Sil
  8. Blog'lar gibisi var mı ya? :)
    Ama şu ara yüz değişikliği beni yazarken çok zorluyor, istediğim yazı tipini seçip tamam'a basıyorum, yine de olmuyor. Baya vaktimi alıyor yani :)

    YanıtlaSil
  9. paylaşımınız için çok tşk ederiz

    YanıtlaSil
  10. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil

© Ezgi. Made with love by The Dutch Lady Designs.