14 Mayıs 2020 Perşembe

BLOGUM 3 YAŞINDA, KUTLAMA ÇEKİLİŞİ VAR!!!!



Mayıs 2017'de büyük bir heyecan ile ilk kelimeleri blog dünyasına salıvermiştim. Yavaş yavaş tanıştık, kaynaştık ve o günden bugüne hayatıma blog arkadaşım diye bir kavram girdi, iyi ki de girdi.. 

"O olduda, bu olduda, şu olduda" dedim de dedim, bıkmadan beni dinlediniz, yorum bıraktınız. Meydan okumalarda hep birlikte depar attık, ayları, mevsimleri coşkuyla karşıladık. Blog macerası, el işi macerasını da yanında getirdi. Kelimeler fotoğraflara arkadaşlık etti. Ama en çok siz okudukça anlam kazandı bu macera.. 

Çok teşekkür ederim.

Kutlamayı bir çekiliş ile taçlandırmak artık gelenek oldu benim için. Ama bu sefer daha da çok şey paylaşmak istiyorum. Çünkü paylaşmak güzeldir!! 

Çekilişi 3 kişi kazanacak. 

Birinciye; fotoğrafta gördüğünüze benzer  el emeği dekoratif bir bebek gidecek. Ben dikmedim, canım Elif dikti. 

İkinciye; sürpriz minik mutluluklar kutusu gidecek. İçeriğinde benim yaptığım bir şeyler olacak. 

Üçüncüye; kart atacağım. 

Yurtdışı ya da yurt içi farketmez. Hepiniz benim güzel blog komşularımsınız. 

Katılım için blogu takip ediyor olmanız ve yorumlara katılmak istediğinizi belirtmeniz yeterli!! 

Son bir şey, çekiliş 22 mayısta son bulur ama gönderim korona sebebi ile biraz gecikebilir. Gönüller bir olsun er ya da geç ben yollarım o hediyeleri :) 

Haydi bakalım şansınız bol olsun! 
Sevgiyle kalın... 



37 yorum

  1. Katıldım gitti.:) Daha nice yazacağın,paylaşacağın güzellikler olsun.:)

    YanıtlaSil
  2. nice senelere , ben katıldım :)

    YanıtlaSil
  3. Nice güzel ve keyif dolu yıllarınız olsun burada✿ Bu güzel çekilişe de katılmak isterim :)

    YanıtlaSil
  4. Selam kutlarım üçüncü yılınızı bu çekilişe bende katılmak istiyorum.

    YanıtlaSil
  5. Nice yılları olsun blogunun canım, ben de katılayım, şu karantina günlerine renk katalım :)

    YanıtlaSil
  6. İyi ki salmışsın o kelimeleri Ezgicim, çok keyifli ve ilham veren bir bloğun var nice yılların olsun... kutlarım :)

    YanıtlaSil
  7. Blog dünyası bir başkadır, ne heyecanla yazardık bir bilsen , sen de ucundan dahil oldun ama seni çok sevdik ve her yayının ilgiyle okuduk! Kutlu olsun 3. Yaşın 🎂

    YanıtlaSil
  8. 3.yılınız kutlu olsuunn💐💐Nice yıllara🤗

    YanıtlaSil
  9. Nice güzel bol yazılı yıllara o zaman😊 ben katılıyorumm 😊

    YanıtlaSil
  10. uzun yıllar birlikte yazışıp, kaynaşalım inşallah. blogunun yeni yaşı kutlu olsun. bu tip çekilişlerde pek şanslı sayılmam. ama yinede maksat heyecana ortak olmak. tabiki katılıyorum. :))) sevgiler

    YanıtlaSil
  11. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  12. Nice yıllarınız olsun ��tabi ki katılıyorum ��

    YanıtlaSil
  13. Nice yıllarınız olsun:) tabi ki katılıyorum

    YanıtlaSil
  14. Aaaa mahallemizde bir sürpriz varmış, ben de katılırım ki :)

    YanıtlaSil
  15. 3 yıl mı sanki daha kıdemli gibisiniz:) Ben öyle zannetmiştim. Ezgisimo adından yola çıkıp sevdiklerimin isimlerine simo ekleyeli demek o kadar az oldu ha:) bende katılıyorum. Gözlerimden kalp çıkarak baktığım el emeklerinin böyle bir çekilişe katılmasına çok sevindim

    YanıtlaSil
  16. 🎀🎀🎀💗💗💗 canım blogculuk. Komşuculuk en sevdiğim oyunlardandı 😍 katılmamak ne mümkün böyle bir çekilişe 💗💗💗 nice nice yıllara diyelim .

    YanıtlaSil
  17. Nice güzel yıllarınız olsun 🤗🤗 ben de katılmak istiyorum 😍😍

    YanıtlaSil
  18. Senin gibi güzel bir insanı tanıdığım için gerçekten çok mutluyum 😊🌼 iyi ki iyi ki varsın güzel insan 😊❤ Daha nice güzel paylaşımlara inşallah hep birlikte canım benim 😊🌸❤🎂🎂🎉🎉🎉 Katıldım gitti 😊 sevgiler canım benim 😊🌸

    YanıtlaSil
  19. Nice senelere ben de katıldım :)

    YanıtlaSil
  20. Nice sağlıklı, güzel paylaşımlarınız olsun. Bizim için bloğunuzu takip etmek çok keyifli.

    YanıtlaSil
  21. tebrikler, bende katılmak istiyorum. selamlar...

    YanıtlaSil
  22. Epeydir takipteyim zaten.Kutluyorum blog 3. yaşını.
    Şansımı deneyeyim, sevgiler.

    YanıtlaSil
  23. Epeydir takipteyim zaten.Kutluyorum blog 3. yaşını.
    Şansımı deneyeyim, sevgiler.

    YanıtlaSil
  24. Nice güzel yazılara Ezgicim.. 33 leri de görürüz inşallah ♥
    Minik mutluluk kutusu fikri en şahanesi bence ;)

    YanıtlaSil
  25. Daha nice güzel yaşlarınız olsun inşallah Ezgi hanım blogunuzun. Bende uzun bi süredir takipteyim sizi. Bende katılmak istiyorum.

    Nur...

    YanıtlaSil
  26. oo daha bebek blogun inşllh 10-20. yılları görürüz. çekilişte harika, hepimize kolay gelsin!

    YanıtlaSil
  27. kutlu, mutlu olsun:) ben de katılmak isterim:)

    YanıtlaSil
  28. Blogun doğum günü kutlu olsun nice güzel yazılar okumak dileğiyle :) bende katılmak isterim çekilişe .

    YanıtlaSil
  29. gelecek yıl çok daha güzel olur inşallah..şansımı denemek isterim..

    YanıtlaSil
  30. Katılıyorum Ezgi'cim. Mayıs blogların doğum günleriyle şenleniyor. Daha uzun yıllar burada olabilmek dileğiyle. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  31. Ben de katılayım o zaman:) Nice güzel yıllarda yazılarınızı okuyabilmek dileğiyle.Mutlu kalın.:)

    YanıtlaSil
  32. Katılan herkese teşekkür ediyorum. Güzel yorumlarınız için de çok teşekkür ederim.
    Sonucu son yazımda açıkladım :)
    Sevgiyle kalın

    YanıtlaSil

© Ezgi. Made with love by The Dutch Lady Designs.