4 Temmuz 2019 Perşembe

Merhaba Temmuz


Ontario Gölü

Hoş geldin Temmuz, hoş geldin nemli sıcak günler.. Bugün öyle sıcaktı ki, kedoş bile kendini nereye atacağını bilemedi. Kediler sıcak sever derler de bizimkinin favori mekanı vantilatörün önü şu sıralar...

Haziran ayını, sadece bir yazı ile kendi blog tarihimin en durgun ayı olarak ilan ettim gitti.

Geçen hafta olması planlanan sanat marketimiz şiddetli rüzgar ve yağmurdan iptal edildi, önümüzdeki ay bir aksilik yaşanmazsa, olacak inşallah. Olanda hayır vardır dedim, çok üzülmedim. Şimdi biraz kendim için örebilirim. Hoş ördüğüm herşeyi kendim için örüyorum aslında, çoğu öğrenmek yeni fikirler edinmek için, arada görücüye çıkınca da iyi oluyor, çocukların hoşuna gidiyor.  :) 

Güzel şeyler de oluyor, aklımdaki fikirlere 2 farklı yün destekçisi buldum.. Güzel insanlar, yardımlarını esirgemediler sağolsunlar. Umarım hayalimdeki ve onlara anlattığım gibi bir şeyler çıkar ortaya.. Kafamdaki o şekli verinceye kadar ör, sök, dolaştı, çöz, haydi tekrar başla sıralaması ile günlerimi geçireceğim sanırım.. 

Onun dışında iyiyiz çok şükür, gerçek bir yaz yaşıyoruz, sıcak ve nemli.. Gözlerini kapat, Türkiye'deymişsin gibi.. 

Türkiye dedim aklıma geldi, Küçük İskender göçüp gitmiş, çok üzüldüm, yeri ayrıydı yazar kahramanlarımın arasında.. Yazar kahramanlarım diyorum, 11- 18 yaş arasında okuyup, sevdiğim yazarlar gibi kahramanlarla tanışamadım bir daha... 

Bloga yazmayalı hamlamışım sanki, cümleleri evirip çeviriyorum bir şekle sokamıyorum. Çorba gibi oldu yazı, bir oradan bir buradan.. Neyse, bu da böyle bir ısınma turu olsun, karışık olmuş o kadar da dert değil. 

Düşündümde, bir mim ya da meydan okuma da olur, bir şeyler bulsak da şenlensek yine... Meydan okuma demişken sevgili Öneri Makinesinin meydan okumasındaki ödevlerimin çoğunu izledim ama yorumlamak için çok tembeldim. İnşallah yavaş yavaş o filmleri de araya serpiştireyim diyorum. 

Yazıyı daha da karıştırmadan bugünlük son veriyorum. 
Sevgiyle kalın 

Ontario Gölü

22 yorum

  1. Hoşgeldin tatlı kız,kışa ayrı yaza ayrı yakışıyorsun :) iltifat olarak kabul etme,fikrim bu yönde çünkü.
    Ben de blogumdan uzak kaldım sebeplerini de uzun bir yazıda sıraladım sabah yayına girince geri dönüşümlerden iyi mi ettim kötü mü ettim göreceğim artık.
    Kareler çok güzel ama yine az geldi,daha çok fotoğraf çekip paylaşsana :)
    Öpüyorum seni canım hoşgeldin..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgi'cim <3 Çok teşekkür ederim, ne güzel bir yorum, ne mutlu ettin beni bilsen :)
      Heyecanla bekliyorum yayınlamanı..
      Fotoğraf koyarım tabii bol bol sen iste <3
      Kocaman sevgilerimle

      Sil
  2. Geri dönüşün tatlı oldu. Kanada detaylı paylaşımların, el emeği paylaşımların gibi ilgimi çekiyor. Sanki Kanada üretimi fotoroman takip ediyormuşum hissine kapılmaktayım. İyi Kanada Temmuz'u dilerim. İzmir çok sıcak.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :) İhmal ettim sizleri, koşup geleceğim senin bloga yakında.. :)) Kanada üretimi fotoroman süpermiş sevdim, çok teşekkür ederim.

      Evet öyleymiş, ailemle ne zaman konuşsam erimiş dondurma gibiler kıyamam

      Sil
  3. Havası nemsizdir diye hayal etmişim nedense, yakıştıramadım nemli sıcak havayı Kanada'ya.
    Nem ve sıcak İstanbul'da henüz pek yok gayet güzel gidiyor sıcaklar.Örgülerinde kolay gelsin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında bölgesel olarak çok farkediyor Kanada, Türkiye gibi, ama kuzey böyle değil biz Kanada'nın doğusundayız.

      İstanbuldakiler için sevindim, aman çok pişmeyin :)
      Sevgilerimle

      Sil
  4. Güzel günlerin daim olsun canım benim inşallah çokça yeni fikir dökülür ellerinde can bulur 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok çok teşekkür ederim Sofi kraliçem, inşallah <3

      Sil
  5. Yok hiç de hamlamamışsın, ama özlettin :) karşılıklı sohbet ediyormuşuz gibi okudum ben, özledim biliyordum ama şimdi daha bir hissettim, Küçük İskender'i kaybetmek beni de çok üzdü, çok severdim :( Ezgicim o güzel iplerle ör-sök yapsan da sonunda o emeğine değecek çok güzel işler çıkaracağına inanıyorum, seni çok öpüyorumm ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Derya'cım benim ben de çook özledim, hemen koştum bloguna <3
      İnşallah Derya'cım en son siyah beyaz iplerle başladığımı bitirdim çok şükür, örmekten daha çok yazması zor geliyor bana..
      Girdik bir işin içine yazacağız artık :)

      Sil
  6. hoşgeldin canım benim 😊 seni görmek çok güzel 😊🌸 hiçte hamlamamışsın çok güzel keyifli bir yazı okudum şimdiden kolay gelsin canım benim sevgiler 😊🌸

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşbuldum çook mutlu oldum yorumuna çok teşekkür ederim.
      Kocaman sevgilerimle

      Sil
  7. Bende sen gibiyim. Bayadır yazmayınca unutmuşum gibi geliyor. :)
    Bu arada örgü için bizzat öylesine gidip markalarla mı konuşup karşılıklı anlaşıyorsunuz.
    Ablamında bu konuda ciddi becerisi var da ondan soruyorum. Yoksa bu uygulama sadece yurtdışı için mi geçerli.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Araya zaman sokmadan gazı aldık mı ilerlemek en güzeli de işte hayat koşuşturmacası fırsat olmuyor.

      Hemen biraz detay vereyim, öyle direkt yazdıklarım da oldu, eğer bulunduğum ülkelere gönderim yapıyorlarsa ve fikir hoşlarına giderse denemelik birkaç yün yolladılar. Ama bu bahsettiğim iki destekçi firma şöyle oldu, biri hali hazırda tasarımcı arıyordu, ona başvurdum. Diğeri de el işi blogları üzerinden bir seçme yapıyordu, işte aklındaki fikirlerden bahsetmek gerekiyordu falan. O da öyle bir süreçten geçti..
      Ama şöyle söyleyim, çok araştırdım. Ablan da bence aklına gelen her yün firmasını araştırsın.
      Bu iki firma Türkiye'de olsaydım, bana imkan tanırlar mıydı onu bilmiyorum, çünkü gönderim biraz daha zorlaşıyor süreç farklı işleyebilir. Hobium bu tarz fikirlere açık olabiliyor, onlarla bağlantıya geçebilir.
      Umarım yeteri kadar bilgi verebilmişimdir.
      Sevgilerimle

      Sil
    2. Teşekkür ederim.
      Kâfi oldu. Çok sağol. Yolun da açık olsun Inşallah.

      Sil
  8. kısa süreli bir yaz challenge ı iyi gelecek sanki bize... hadi ezgi bizi ancak sen toplarsın...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahhh ne güzel olurdu, düşünüyorum düşünüyorum çok da yaratıcı fikir gelmiyor. Ama gazı aldım, ben burdan koşarım artık :)
      Kocaman sevgilerimle

      Sil
  9. ayy bu sıcakta yün deme ayolcuuum :) ontario gölü, kırmızı urbalılar hihi kaptan swing :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hehehehehh, deep pamuk ip onlar adı yün sadece:)))

      Sil
  10. Kolaylıklar o halde :) Bol limonatalı günler :)

    YanıtlaSil
  11. Ezgi, ben de senin meydan okumadan sonra hiç yazamadım bloğuma..
    Yazmak için otursam da, defalarca iki kelimeyi bir araya getiremedim..
    Ve benim gibi bir çok blog var, meydan okumadan sonra geri dönemeyen.
    Hadi sen de biz de canlanalım tekrar, topla biziiii :)
    Bir şeyleri birlikte yapmak, aynı konu hakkında ayrı bakış açılarını bir araya toplamak çok keyifli.
    Her günün çoook güzel geçsin.

    YanıtlaSil
  12. Merhaba. Temmuz ayı geldi hoş geldi tabii de aşırı sıcak geldi bakalım ne yapacağız. Bir de bunun ağustosu var. Bu hızda giderse Ağustosu düşünemedim pek. Çok keyifli yazmışsınız teşekkürler.

    YanıtlaSil

© Ezgi. Made with love by The Dutch Lady Designs.