19 Nisan 2022 Salı

BUGÜN BENİM DOĞUM GÜNÜM


İyi ki doğdun kıvırcık.


Epey yol aldık seninle, yılların izleri belirginleşmeye başladı. Az değil 35 yıl, illa ki bir iz bırakacaktı o gözlerde. 


Ama ben en çok gülerken ve güneşe bakarken beliren çizgilerimi seviyorum. Her ne kadar çok genç gösteriyorsun dese de insanlar, gözümün kenarından başlayan elmacık kemiklerime doğru süzülen çizgilerim var benim. Ya inatla güneşe dönüp gözlerimi kısmaktan ya da çok gülmekten. Tercih edilen mutluluk çizgilerim onlar benim. 


Dilek hakkım var ya bugün, hepimiz için gönderiyorum balonu gökyüzüne. Yıllar geçsin ama hayal gücümüz hep renkli kalsın, her mevsimin tadını çıkarabileceğimiz zıpçık gibi enerjik bir bedenimiz olsun, göz numaraları büyüse bile güzeli, iyiyi görmekten hiç vazgeçmesin, dil güzel söylesin ama hep lezzetin tadını çıkarsın, kulak en güzel şarkıları duyarken mutlu ayaklar ona dans ederek eşlik etsin... 


Ben dileği yolladım gökyüzüne, şimdi biraz günün tadını çıkartayım. 

Sevgiyle kalın. 


15 yorum

  1. Doğum günün kutlu olsun! Nice senelere 🎈🎈🎈

    YanıtlaSil
  2. çook güzel bir kutlama olmuş :) nice güzel yaşlarınız olsun yüzünüzdeki her çizgi daim mutluluktan olsun :)

    YanıtlaSil
  3. Sağlıkla mutlulukla nice senelere...

    YanıtlaSil
  4. maşallah maşallah ciciii :)

    YanıtlaSil
  5. Nice güzel, rengârenk yılların olsun

    YanıtlaSil
  6. Nice güzel senelere Ezgicim. 35 yaşında biri olarak doğum günü dileğine kocaman "Amin" diyorum :-)

    YanıtlaSil
  7. Güneşe bakarak geçen,hep mutlu,gülümseyen nice yaşlarınız olsun 🌞🍀

    YanıtlaSil
  8. yeni yaşın kutlu olsun heranı güzel geçsin sağlıkla ....

    YanıtlaSil
  9. Nice mutlu senelere 😍

    YanıtlaSil
  10. iyi ki doğdun ezgi😇 ,blog sayfama beklerim

    YanıtlaSil
  11. Doğum günün kutlu olsun

    YanıtlaSil
  12. hocam bizde böyle bir blog sayfamız olsun istiyoruz acaba hangi tema yı kullanıyorsunuz ve blog eğitimi fln önerdiğiniz kanallar var mı?

    YanıtlaSil
  13. https://igtr.net olarak smm panel kalitesine bekleriz

    YanıtlaSil

© Ezgi. Made with love by The Dutch Lady Designs.