20 Temmuz 2018 Cuma

"200 DAYS OF GRANNY SQUARE" 171.172.173.174.175.176.177.178.179.180. GÜN


180. günden herkese selam olsun. Son 20 güne girmiş bulunmaktayız. Türkiye saatine göre 7 saat geride olduğum için yazıyı yetiştirmek benim için zor :) Neredeyse günü biteceksiniz değil mi ama ?

Sabır ve istek neler yaptırıyor insana. Tabii motifleri yaptık bitti olmayacak değil mi ? Bir de bunun birleştirme süreci var ki o işin kışa kaldığı bir yandan da iyi oldu, soğuk kış günlerinde varlığıyla bile ısıtan bir battaniye yapmak keyifli olacak diye düşünüyorum.

Bu sıcak havalarda birleştirmeyi düşünmeyin derim. Tek motifte hissetmezsiniz de birleşen 10 motifin bacağınıza düştüğünde yaratabileceği sıcağı tahmin etmek istemiyorum şu an. Düşünürken içim yandı.

Fazla söze gerek duymadan, sizi renklerim ve motiflerimle buluşturayım isterim.

Bol domatesli kızartma kokulu mutlu hafta sonları dilerim şimdiden..
Sevgiler

171. gün : granny bessie 

172. gün : granny joyce

173. gün : granny june 

174. gün : granny iris 

175. gün : granny pat 

176. gün : granny violet 

177. gün : granny enid 

178. gün : granny joan 

179. gün : granny hazel

180. gün : granny audrey 













12 yorum

  1. Gözüm gönlüm şenlene şenlene takip ettim bu etkinliği. Finali de merakla bekliyorum. Emeklerine sağlık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oh ne mutlu bana :) Çok teşekkür ederim. Finale az kaldı, şöyle idareten bir birleştirme yapıp göstermek isterim aslında dur bakalım :)

      Sil
  2. Ben aradaki açığı kapatmak üzereyim. Motif sayısını tamamlar tamamlamaz birleştirme işlemine başlayayım en iyisi. Zira buraya yaz gelmeyi unuttu. Umarım kış da gelmeyi unutur :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Harika, ah ya senin yazında gördüm. Avrupa havası böyle oluyor ne yazık ki :)
      Başla başla en azından biten bir battaniye görürüz :)
      Sevgilerimle

      Sil
  3. Cıvıl cıvıl motif karnavalı, yine motifler de fotoğrafların da şahane ve iç açıcı Ezgicim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğendiğine çok sevindim Derya'cım, çok teşekkür ederim.

      Sil
  4. Ne güzel bir uğraş, vallahi imreniyorum sana

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))) Evet terapi gibi bir uğraş tavsiye ederim

      Sil
  5. O ilk fotoğrafın güzelliği...
    Bu fotoğrafları kesinlikle değerlendirmelisin Ezgi.
    Sen ve Kiremithanem bu konuda bir kitap falan çıkartabilirsiniz gerçekten

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :)))
      Çok tatlısın böyle düşünmen mutlu etti ..
      Kocaman sevgilerimle

      Sil
  6. Ezgi çok güzel oldular birleştirmeni de sabırsızlıkla bekliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, heyecanla bekliyorum ben de :)

      Sil

© Ezgi. Made with love by The Dutch Lady Designs.