13 Nisan 2018 Cuma

SEVDİĞİM ŞEYLER / THINGS THAT I LOVE

http://ing-things.blogspot.com.tr/

Biraz soluklanayım diye bloga geldim ve baktıkça içim açılacak yeni şeyler bulayım dedim.

Geçen gün Pinterestte illüstrasyonlara yine içim giderek baktım. Hiç mi hiç resim kabiliyetim yok, olsun çok isterdim, ama ne yapalım her şeyi yapamayız sonuçta.

Eğer yeteneğim olsaydı da en çok kartpostal yapmak isterdim. Çünkü herkes sever posta almayı, hem böylelikle tüm dünyayı görürdü belki o postakartları..

Güzel olurdu da, ben broştu, cüzdandı onlarla yetineyim şimdilik :)

Sevdiğim şeyler - " örgü sever özel sayısı " gibi oldu seçimlerim.

Yalnız şöyle bir sıkıntım var, hiç mi kıvırcık saçlı kız çizmez bu sanatçılar. Hep düz hep düz, üzülüyorum.

Haydi bir de en tatlısından bir cuma şarkısı ekleyim.

Adamlar - Koca Yaşlı Şişko Dünya 


Mutlu cumalar,
Sevgiyle kalın


Kaynağını bulamadığım resimler pinterestten alıntıdır.



http://hannahsommerville.blogspot.com.tr/



http://blog.theodesign.com/





http://deborahvandevelde.blogspot.com.tr/


21 yorum

  1. Resimler çok hoş. İnsanın öresi geliyor. Üzülme kim bilir belki kıvırcık saçlı örgü ören bir kız resmi çizen bulunur. Sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah diyorum :))) Bakıyorum örüyorum, örüyorum bakıyorum :)

      Sil
  2. kıvırcık örgü güzel olur ivit hihihi :)

    YanıtlaSil
  3. Herkesin ayrı ayrı yetenekleri var, seninki de müzik, ne güzel, hayıflanma hiç :D Özellikle son resmi çok beğendim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet doğru dedin. Ben de çok beğendim onu :)

      Sil
  4. Ayy bir ortak nokta daha ❤️ Bayılırım illüstrasyonlara, benim de yeteneğim yok ama instada öyle güzel hesaplar var ki bakmalara doyamıyorum 😍😍 Yalnız bu resimlerin kartpostalları olsa enfes olmaz mı ❤️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir sürü kalp benden de :) Hem de nasıl güzel şeyler var, ben çocuk kitaplarındakilere de bayılıyorum :)

      Efsane olur, bastırtsak mı acaba :)

      Sil
  5. Nasıl iyi geldi bunlar yorgun bedenime.

    YanıtlaSil
  6. Yeteneğim olsaydı bende acaba ne çizerdim diye düşündm sonra buldum ağaç ve orman çizerdim :))

    YanıtlaSil
  7. Senin de el işlerine harika bir yeteneğin var, o yüzden kendi hakkını yeme ;)
    Yaptıkların tam bir şirinlik muskası biliyorsun dimi ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şebnem'cim benim o senin güzel bakan gözlerin. Çok teşekkür ederim çoook :)

      Sil
  8. Resimler çok güzel. Şarkıyı da daha önce hiç duymamışım.

    YanıtlaSil
  9. Keyifli bir blog olmuş ben de buralarda çok yeniyim takip edeceğim sizi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hemen uğrayacağım,
      sevgiler. Hoşgeldin :)

      Sil
  10. Pinterest'e ben de üye olacağım artık. Bloglarda o kadar güzel paylaşımlar görüyorum ki kıskanıyorum :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesin üye olmalısın, ama bağımlılık yapar :))) Sonra herşeyi denemek istersin :)

      Sil
  11. Illustrasyon ben de cok severim keske cizebilseydim de 😊

    YanıtlaSil

© Ezgi. Made with love by The Dutch Lady Designs.