25 Temmuz 2017 Salı

SEVDİĞİM ŞEYLER / THINGS THAT I LOVE

                                                                   ( Kaynak / Source )


Sarı rengine bayılıyorum, bakmaya doyamıyorum da diyebilirim.. Bir yere biraz sarı eklendiğinde gözümü, gönlümü ferahlatıyor. Belki bu güneşe olan bağımızdan geliyordur, tıpkı yazı sevdiğimiz gibi... 

Hadi birlikte bakalım, belki sizin de içiniz açılır, ilham verir ve evinizde bir şey değiştirmek istersiniz ya da sadece hayal kurarsınız ... 
Sevgiler


                                                                               Pinterest



                                                                        (Kaynak/Source)



                                                                        (kaynak/source)
 


                                                                      (kaynak/source)



                                                                           Pinterest



                                                                      (Kaynak/source)



     



                                                                              Pinterest



                                                                             Pinterest
  


                                                                        (Kaynak/Source)

19 yorum

  1. Pinterest zaten insanın kendini kaybetmesi için yapılmış bir yer bence. :D Bu sarı temalı görseller de çok güzel. Ama sanırım bu durum, sarının tonundan kaynaklanıyor. Böyle sıcak, insanın içini kaynatan, neşe ve sevgi saçan bir sarı tonu. Hepsine ayrı ayrı bayıldım! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pinterest konusundaki fikrine tamamen katılıyorum, insanı çıldırtabilir :) Evet harika bir ton bence. Beğenmene sevindim :)

      Sil
  2. Sarıyı ben de çok seviyorum, iç açıyor, keyif veriyor insana. Tüm görseller çok güzel ama en çok da mutfakta kullanılmış halini beğendim.. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok haklısın her yere yakışıyor ama mutfakta daha bi göz alıcı sanki :)

      Sil
  3. Mutfağa çok yakışıyomuş gerçekten :)

    YanıtlaSil
  4. baksanaa, yazının başlığını çok sevdiiim veee sana benzer iki şey dicem. biri things to come (isabelle huppert filmi), bir deee, things we do for love (10 CC şarkısı) kaçırmaaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler :) Kesinlikle bakacağım ve kaçırmayacağım deep :)

      Sil
    2. Filme daha bakamadım ama şarkıyı dinledim ve çok sevdiklerim listesine eklendi bile, çok teşekkürler güzel bir şarkı ile tanıştırdın beni :)

      Sil
  5. Sarının, mor tonlarıyla birleşmesini çok beğenirdim, araya beyaz girince daha afili olmuş. Aslında begonviller her renge yakışıyormuş, bakınca onu hissettim. Sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah o begonviller yok mu, nerde görsem kendimi eve gitmiş gibi hissediyorum.
      Sevgiler

      Sil
  6. Beautiful blog <3 and I love yellow too :)

    YanıtlaSil
  7. Yellow is always so beautiful!!!

    YanıtlaSil
  8. Aslında bir sonraki yazınıza yorum yapacaktım, çünkü harika görünüyor. Ama bloğunuzda dolaşayım derken, bu yazınızı gördüm. Sarı benim de en sevdiğim renktir :) Dolayısı ile, iade-i ziyaretimi bu yazınıza yapmak istedim, sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş geldiniz :) Çok sevindim.. Sarı içini ısıtıyor insanın

      Sil
  9. Ben önceden sevmezdim sarıyı biliyor musunuz? gittikçe sever oldum, bu fotoğraflara da bayıldım.. sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş geldiniz, belki zamanla daha da hayran olursunuz :)
      Sevgiler

      Sil

© Ezgi. Made with love by The Dutch Lady Designs.