16 Mayıs 2017 Salı

BENİM GÜNIŞIĞIM



Lezzetli bir yemek damağımda nasıl güzel bir tat bırakıyorsa, güzel şeyler görmek ve dinlemek de aynı hissi uyandırıyor. Baktıkça, dineldikçe ilham alıyorum..O sebeptendir farklı şehirleri gezmek, o şehrin mimarisini, parklarını, denizi ya da gölünü keşfetmeye de bayılıyorum. Ne yazık ki Ankara bu konuda biraz eksik, bakmaya doyamıyorum diyemeyeceğim açıkçası. Ama asıl ilham kaynağım doğa, çünkü oradaki renklerin eşi benzeri yok. Yeşili düşünün, kim bilir kaç farklı rengi vardır. Hangi renk birbiri ile daha uyumlu olur diye karar veremediğimde, hemen ağaçlara, çiçeklere, güneşe, denize, gökyüzüne bakıyorum. Oradaki renkleri bulmak mümkün değil belki, ama biraz olsun renklerin armonisini hissedebiliyorum.. 

Bu kırlent, bakmayı en sevdiğim, zaten adını da güneş koydum. 
Daha önce de söylemiştim, bu konuda acemiyim. Hele ki bu, daha başlangıç seviyesindeyken yaptığım bir proje. 
Zamanım yetse de daha fazla şeyler yapabilsem. Ama nerde, orkestra provası, öğrenciler ve kendim için de çalışmalıyım derken hop gün bitmiş. İşte kalan boş vakitlerde böyle şeylerle uğraşıyorum. Bu biraz uzun sürdü çünkü arkasını da farklı bir model yaptım. Onun fotoğrafını çekemedim. Klasik granny square olarak yaptım, aynı boya gelinceye kadar ördüm de ördüm..  

En yakın zamanda anneme yazlıkta kullanması için yapacağım. 3 farklı mavi ve beyazı birleştirmeyi düşünüyorum. Bakalım ne zaman biter, daha başlamadım bile.. Ama bu sefer arkası için uygun bir kumaş kullanmayı planlıyorum, böylelikle daha çabuk bitirebilirim. 

İplik olarak Nako hoşgeldin soft baby kullandım. Tığ numaram ise 2,5 numara. Şimdilerde Alize Cotton Gold kullanıyorum. Dokusu daha çok hoşuma gitti, motifler daha net gözüküyor.. 

Gününüz güzel geçsin, ben işlerin başına döneyim. 

Sevgiyle kalın. 

8 yorum

  1. acemiyim diyorsun ama buradan bakıldığında harika bir eser görüyorum ben, nice örgü örmeyi biliyorum diyenler bile bu motifi yapamıyor onu da söylim :) sevgiler ♥

    YanıtlaSil
  2. Çok Teşekkürler, beğenmenize sevindim.. Çok mutlu ettiniz beni.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Elinize sağlık çok güzel görünüyor.Hele renkleri insanın içini ısıtan cinsten.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim.. Canlı renkleri seviyorum

      Sil
  4. Çok hoşuma gitti renkler çok uyumlu olmuş :) ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  5. Doğa insanı dinlendiriyor. Güneş adını verdiğiniz çalışmanız çok keyifli. Emeğinize sağlık. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Safiye Hanım, beğenmenize sevindim :)

      Sil

© Ezgi. Made with love by The Dutch Lady Designs.