23 Ocak 2019 Çarşamba

MUTLU SON 200 DAYS OF GRANNY SQUARE / HAPPY END


Bir yıl önce tam da bugün bir fotoğraf koydum, yazıyı hazırladım ve meydan okumayı başlattım. Bak tam 1 yıl sonra nur topu gibi rengarenk, 200 günümün her bir anından parçalar taşıyan kocaman bir  battaniyem, yani battaniyemiz oldu.



Bana kalsa üzerine destan yazasım var ama abartmanın alemi yok. İlk battaniyem ya, ondan bütün bu heyecan. Yalnız sadece şunu söyleyebilirim. Artık sabır ne diye anlatmaya çalışırsam gözümün önünde elle dokunulur cevabı var.. Öyle ya da böyle zaman geçiyor,  bazı durumlara sabretmemiz gerekiyor. İşte tam da öyle bir anda motifler günümü renklendirdi, daha fazlası oldu benimle birlikte yapanlarla tanıştım bu vesile ile ne de güzel insanlar tanıdım, renklerini gördüm.. Herkesin battaniyesi kendini yansıttı, hepsi nadide benim gözümde. En güzeli de bu değil mi zaten...
Yarım bırakanlar varmış, bugün fotoğrafı instagramda paylaştıktan sonra bunu söyleyen çok oldu, belki biraz daha zamanı vardır o battaniyelerin. Eminim bir gün bitecekler..




Sonuç olarak bitti, bitti diyorum da en son yaptığım birleştirmeden kalan ipler temizlenecek. İşte ona sabredemiyorum. Onu yapıncaya kadar başka neler yaparım diyorum demesine de eli mahkum yapacağım saçaklı saçaklı pek bir dağınık duruyor..

Öyle işte, bir meydan okumayı derledik topladık kenara koyduk. Hoş oldu, hatırası oldu..

Güzel yorumlarınızla desteklediniz, birlikte yaptınız desteklediniz. Bir kez daha kanıtlandı ki güzellikler paylaştıkça daha da güzelleşti, renklendi..

Teşekkür ederim.
Gideyim de Aysel Gürel battaniyeme sarınayım..

Sevgiyle kalın.






52 yorum

  1. güzel bir anı olmuş.emek var ortada, elinize sağlık.

    YanıtlaSil
  2. Güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil
  3. Harika olmuş :) Güzel günlerde kullanın. :)

    YanıtlaSil
  4. Her anına şahit olduğumuzdan mıdır nedir, ben o saçaklı salaş görüntüyü bile çok sevdim <3
    Böyle çerçeveletip bir duvara asmalık, bir kahve yapıp karşısına geçmelik nefis bir emek birleşimi bu. Ama en çok da senin güzel enerjini yansıtıyor bizlere ;)
    Umarım neşeyle, güzel günlerde ve çok uzun yıllar kullanmak nasip olur, yeniden emeklerine sağlık sevgili Ezgi <3 :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :) İnan ağır olmasa benim de asasım var :)
      Aramızda kalsın hala sarkan ipleriyle kullanıyorum :)
      Tüm güzel dileklerin için teşekkür ederim. İnşallah <3

      Sil
  5. Senin gibi rengarenk, cıvıltılı bir şey oldu Ezgi :) Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  6. renkler motifler öyle iç açıcı ki
    ellerin dert görmesin

    YanıtlaSil
  7. Güzel günlerde kullanmanı dilerim Ezgi.

    YanıtlaSil
  8. harika olmuş !! çok beğendim ellerine emeğine ve en önemlisi de sabrına sağlık :) (o nasıl cümle oldu be öyle) :))

    YanıtlaSil
  9. RENGARENK çok güzel eline sağlık
    Hava soğuk sanki orada kendine iyi bak
    Minnoş kediyi öptüm...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hem de nasıl soğuk bilsen :)
      Çok teşekkür ederim, kedoştan da sana sevgiler :)

      Sil
  10. El emeği göz nuru ne güzel :)

    YanıtlaSil
  11. Ezgicim sayende hikayesi olan bir battaniyem oldu. Hele ki içinde senden de bir motif var ya bu onu daha da özel kıldı. Battaniyen çok çok güzel kedoş ta ufaktan hayranı olmaya başlar gibi, mutlulukla ve sıcacık kullan ötüm çok ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Derya'cım benim, bende de senden bir gökkuşağı var :) Hem nasıl sevdi kedoş bilsen :)
      Kocaman sevgilerimle

      Sil
  12. Rengarenk bir battaniye çıkmış ortaya. İnsan bakınca bile ısınıyor. Emeğine sağlık:)

    YanıtlaSil
  13. Merhabalar,
    Çok tatlış olmuş renklerin uyumu ahengi harika duruyor. Elinize sağlık...

    YanıtlaSil
  14. Çok güzel olmuş ellerinize sağlık gördükçe örgü öğrenesim geliyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, çok zevkli tavsiye ederim :)

      Sil
  15. Çok güzel bir çalışma olmuş, teşekkürler.

    YanıtlaSil
  16. Yaa cok tatlısın ama❤❤ Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  17. Yaaaa o kadar güzel ki ne desek ne yazdak az kalır

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaaa :) utandım şimdi :)
      Çok teşekkür ederim :)

      Sil
  18. Sitenizi yeni fark ettim ve hemen takibe aldım, benim siteye de beklerim, geniş kitleler oluşturmak daima güzeldir...Selam ve Dua ile...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, tabii ki uğrayacağım

      Sil
  19. Çok ama çok güzel günlerde kullanmanı dilerim ellerine emeğine sağlıkkk ��

    YanıtlaSil
  20. Bayıldım çok güzel olmus😍

    YanıtlaSil
  21. Mükemmel olmuş, hayran kaldım 🌸🌸

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya ne mutlu bana :) Çok teşekkür ederim :)

      Sil
  22. Gerçekten ba-yıl-dım! Bunu kenara not ettim. İlk fırsatta bende yapmak istiyorum!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle yapmalısını tavsiye ederim :) Çok teşekkür ederim

      Sil
  23. Yanıtlar
    1. Tam buradaki soğuk havalara göre oldu :)

      Sil
  24. Cok güzel bir battaniye olmus. Senin kullandigin renklere bayiliyorum 😊

    YanıtlaSil
  25. Çok güzel görünüyor Ezgi. Rengarenk. Emeğine, eline sağlık.

    YanıtlaSil
  26. Battaniye harika emeğinize sağlık.

    YanıtlaSil
  27. Sonunda ben de bitirdim! Biraz geç oldu ve motif sayısı da az oldu ama olsun, sonuçtan çok memnunum. Ezgi başta sen olmak üzere bissürü kişiye teşekkür ettiğim bi yazıya koydum fotoğraflarını. İşte burda: https://coloroclock.com/2020/03/02/crazy-world-blanket-deli-dunya-battaniyesi/ 2020 başlarının kafayı yedirtesi deliliklerine ithafen Deli Dünya Battaniyesi koydum ismini de. Böyle bi şey yapmama vesile olduğun için bi de burdan teşekkür ederim sana. Yeni ilhamlarda görüşmek üzere, selamlar:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba :)
      Ne kadar mutlu oldum böyle bir yorum aldığıma anlatamam.
      Geç de olsan sona ermiş bir proje, hele adına bittim <3
      Ellerinize sağlık hemen blogunuza geliyorum görmeye.
      Sevgilerimle

      Sil

© Ezgi. Made with love by The Dutch Lady Designs.