20 Mart 2018 Salı

BİR MİM " BLOG YAZARLARINI TANIMA"


Bir mim varmış, blogcusultan başlatmış, bir tutam karınca mimlemiş. Bana da cevaplamak kalmış.


1. Nerelisin ? 
Aslında blogu uzun süredir takip edenler biliyor diye düşünüyorum.
Tam bir İzmir'liyim :)

2. Burcun nedir? 
Koç burcuyum.

3. Bloglarda en çok ilgini çeken nedir? 
Gezi yazılarını okumayı çok seviyorum örneğin, güzel görseller hoşuma gidiyor. Ama en çok yazarın karakterini hissedebileceğim samimi yazılara bayılıyorum.

4. En sevdiğin mevsim ?
Nisanda doğduğum için ilkbaharı, yaşattığı mutluluk için yazı çok seviyorum.

5. Yabancı dil biliyor musun?
Almancam iyidir, orada okumuşluğum var. İngilizcem fena sayılmaz, yakında o da gelişecek inşallah.
Son zamanlarda ingilizce el işi blogları sayesinde bu konudaki ingilizcem gelişti. Yurtdışında bir yüncüde rahatlıkla çalışabilirim diye düşünüyorum :)

6. Boş zamanlarını nasıl değerlendiriyorsun?
Bende yapılacak iş çoook. Hava güzelse yürüyüş ve fotoğraf çekimi ile geçiriyorum. Bir dolu el işi yapılacaklar ve denenecekler listem var ordan birini seçip yapıyorum. Ama şu sıra boş zamanımı #200daysofgrannysquare için ayırıyorum :)

7. En son hangi kitabı okudun? 
Sevgi Soysal - Tante Rosa

8. Hayatında pişman olduğun bir şeyi anlatır mısın? 
Şükür şimdiye kadar pişmanlık yaşamadım ya da şöyle söyleyim. İlk başta bana pişmanlık gibi gelen şey beni daha da mutlu olacağım bir noktaya getirdiği için onu pişmanlık olarak görmeyi tercih etmiyorum.

9. Tuttuğun takım var mı?
Takım tutmuyoum, futboldan pek anlamam.

10. Çantandan eksik etmediğin şeylerden bazılarını yazar mısın? 
Nane şekeri, badem-ceviz gibi tıkırdatmalık şeyler, su, cüzdan, kalem ve bez torba.

11. En sevdiğin içecek nedir? 
Vazgeçilmezim su.
En sevdiğim sağlıklı içecek; taze sıkılmış portakal+greyfurt suyu.
En sevdiğim sağlıksız içecek; gazoz
En sevdiğim sıcak içecek; çay.

12. Ve son olarak blogundan hiç para kazandın mı ? 
Hayır hiç kazanmadım, bu yönde bir başlangıç da yapmadım zaten.

Cevaplaması zevkli sorulardı.
Gelelim ben kimleri mimledim

Saçaklı'nın not defteri
Kiremithanem
The Sağlam's
İnci'den notlar
Bir tatlı huzur 
Annesinin prensesi
Mutlu anlar koleksiyoncusu
Momentos
Ebemkuşağı

Sevgiyle kalın



50 yorum

  1. Yeni bir mim ha :) oooley!..
    Hemen yaparım bunu ben yine çok güzelmiş çünküsü :)
    Aslında senin blog adın nane şekeri olmalıymış,sana çok yakışıyor :)
    Cevaplar güzel mim güzel..mimlemnmişim de o da süper!..
    İlk fırsatta yapacağım,sevgiler!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eveeet :) çok tatlısın teşekkür ederim. Cevaplarını merakla bekliyorum

      Sil
  2. Merhabalar ezgi. Koç burcunun özelliği sanırım sürekli üretmek istemek. Bende aynen örgü, dikiş, resim, diy ne canım isterse yaparım. Ve yapmaktan da zevk alıyorum. :) Bloğunu biraz karıştırdım da çok ilgimi çekti. Bundan sonra bende seni takipteyim. senin gibi blog arkadaşları ile tanıştıkça iyi ki bu mimi başlatmışım diye seviniyorum. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, asıl ben teşekkür ederim mim soruları için ;) hem tanışmış olduk bu vesile ile
      Sevgiler

      Sil
  3. Ah ne güzel sorular yine.. Çanta bulundurduğun atıştırmalıklara bayıldım. Ben de hemen cevaplayacağım, teşekkür ederim canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet hep bulundururum :) babam alıştırdı :) merakla bekliylrim cevaplari

      Sil
  4. Güzel bir mim, güzel cevaplar olmuş.

    YanıtlaSil
  5. İkimizde koç bayanıyız desenize.:)En kısa zamanda cevaplayacağım bende. Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen de mi ? :) yayınlar yayınlamaz okuyacağım :)

      Sil
  6. Sekizinci soruya verdiğin cevap, tam da bu blogdan, daha doğrusu blogger'dan beklediğim gibiydi ve iyi ki de böyle :) Önceden söylemiş miydim, bu blogun renklerini çok seviyorum :) Neşeli sevgilerle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, çok mutlu oldum.
      Sevgiler

      Sil
  7. Cevapların ne kadar samimi,çok güzel bir mimdi keyifle okudum.Hava iyiyse yürüyüş yapman ve fotograf çekmen ne güzel😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Hava hep güzel olsun hep fotoğraf hep yürüyüş olsun isterim ☺️

      Sil
  8. Cevapların da senin gibi çok tatlı ❤️

    YanıtlaSil
  9. Sorularda cevaplarda güzel.Keşke blogdan para mı kazansak demedim değil okurken:))

    YanıtlaSil
  10. Cıvıl cıvıl bir mim olmuş

    YanıtlaSil
  11. Çok keyifli bir mim olmuş gerçekten ❤😊gerçekten öyle cıvıl cıvıl olmuş emeğine sağlık canım benim sevgiler 😊

    YanıtlaSil
  12. Gezi yazılarına bende bayılıyorum zevkle okudum

    YanıtlaSil
  13. Çok guzel olmuş yazınız farklı bir bakış açınız var benimde sayfama gelirseniz çok mutlu olurum www.tesetturveblog.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, ziyaret edeceğim.
      Sevgiler

      Sil
  14. Hayatı dolu dolu geçiriyormuşsunuz.Ne güzel ya...Pozitif enerjiniz bize de geçti...

    YanıtlaSil
  15. Sizi biraz daha yakından tanımak güzeldi. Beni de mimlemişsiniz teşekkürler. Yakında geleceğim.

    YanıtlaSil
  16. ben de izmirliyim ve sevgi soysal severim oleeey :)

    YanıtlaSil
  17. ne güzel ve samimi cevaplar vermişsin , bu tür kişisel cevapları okumayı seviyorum ben

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim ben de çok severim :)

      Sil
  18. Ellerine sağlık güzel bir paylaşım ve yazı dizisi çıkmış ortaya İzmir çok güzel bir yer :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) Kesinlikle izmir güzel

      Sil
  19. Yaa tabikide seve seve yapicam Ezgicim 😘 nane sekerine bayilan bir ese sahip olsam da bir türlü sevemedim 😂 eline saglik canm

    YanıtlaSil
  20. So nice to learn a little more about you.
    Amalia
    xo

    YanıtlaSil
  21. Anaaaa ben daha yeni gordum ya mimlendigimi😂😁🙈🙈En kisa surede yapiyorum mimi ezgissimom soz.❤Dangolozlugum uzerimde bu siralar🙈

    YanıtlaSil
  22. Gerçekten tipik İzmirlisin Ezgi, cıvıl cıvılsın :) Yüncüde çalışma cevabına da çok güldüm, çok tatlıydı. Ben de mimlendiydim bakalım yapacağım bir ara :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :)Aslında denemeyi çok istediğim birşey yüncüde çalışmak ama çılgın teyzelerden korkuyorum :))))

      Sil
  23. Bu mim yazarları tanıma açısından çok güzel oldu. Ne cevherler varmış aramızda :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hemen sizinkini de okumak lazım o zaman

      Sil
  24. Herkes kendi doğduğu mevsimi sever diye düşünüyordum tezimi çürütenler oldu bu yolda bana destek verdiğiniz için teşekkürler :) Ben de ilkbaharı çok severimm! Yüncüde çalışacak kadar İngilizce kısmı hoş olmuş :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En çok doğduğum ayı seviyorum ama bence çoğu insan bu yüzden sever diye düşünüyorum :)

      Teşekkürler :)

      Sil
  25. Okuması ve sizi yakından tanıması çok güzeldi :) emeğinize sağlık ❤

    YanıtlaSil

© Ezgi. Made with love by The Dutch Lady Designs.