15 Ocak 2018 Pazartesi

NELER YAPIYORUM / HERE & NOW



Bir yandan çayımı içip bir yandan şu en sevdiğim neler yapıyorum yazısını hazırlıyorum. Bu yazı dizisi beni öyle motive ediyor ki. Hep yeni bir şey denemek istiyorum fotoğraflamak için. Yeni yıl hazırlıklarında elimdekilerin çoğunu hediye ettim, sipariş aldım derken hazırda pek bir şey kalmadı.
Aslında bir fırsat bulabilsem broş ve anahtarlık yapıp biriktirmek istiyorum.

Ama o zaman bende yok şu an. Mesela geçtiğimiz hafta İstanbul turnem vardı, döndüm hemen Trabzon turnesine gittim.
Yorucu bir haftadan sonra sakin ve bol ev işi içeren bir pazartesi geçirdim.

Bu arada İstanbul turnesinde sevgili Begonvil Sokağı ile tanışma fırsatı yakaladım. Aynı blogu gibi sıcacık ve çok  hoş sohbet biri :)

E hadi o zaman çok bekletmeyim de başlayım

Seviyorum / Loving : Çok leziz ve sulu portakal aldım pazardan. Onu çok seviyorum. Prova olmadığı günler sabahları uyumayı seviyorum.

Yiyorum / Eating : Kış sebzeleri ne ise onları yiyorum. Bazen döndür döndür aynı şeyleri yiyormuşuz gibi geliyor ama ne yapacaksın hayat. Eminim hepinizde aynı durum vardır.
Buzlukta enginar var hem de İzmir'den bu hafta listemde o var :)

İçiyorum / Drinking : Bol bol su ve bazen kahvaltıya mandalin suyu sıkıyorum tatlı tatlı

Hissediyorum / Feeling : Günler çok hızlı geçiyor gibi hissediyorum.


Yapıyorum / Making : Amigurumi broş yapmışlığım var. Ufak oldukları için yapımı kolay gelmişti, kendimi biraz geliştirmek ve biraz daha büyük bir şeyler yapmak istedim.
İnternette ücretsiz tarifler var. Ama bir de ücretli olup aşırı şirin olanlar var.
Yavaş yavaş çok beğendiklerim alıp deneyeceğim.



Gördüğünüz ayıcık ailesinin adı Mr.Luiwood. Bu ismi ben koymadım, tasarlayan kişi öyle uygun görmüş. Diğer tasarımlarına bakmak isterseniz şuraya bir tık @mr.luiwood. Bu ayıcıkların ismini de tasarımını da çok beğendim. Atkılar benim fikrim oldu, kendimden de bir şeyler eklemek lazım diye düşünüyorum :)


Evet gelelim ilk fotoğraftaki kendini tavşan zanneden ayıcığa. Adını Bibi koydum.
İnstagramda çok severek takip ettiğim sevgili Seda @kedito öyle güzel amigurumi oyuncaklar tasarlıyor ki anlatamam. Bu tarifleri çok da güzel ve kolay yazıyor. Çok beğendiğim bu modelin yapılışını bana hediye etti. Ne kadar tatlı insanlar var bu dünyada.


Bir de şu sıralar ucuzluktan aldığım apple ipler ile güzel bir şeyler düşünüyorum. Örülmesi çok kolau değil bana kalırsa. Ama tamamen doğal içerik olması ve renkleri ile gönlümü kazandı. O yüzden zorluğuna katlanıyorum. Gülü seven dikenine katlanır misali. Çok sevdiğim bir model var. Adı Sunburst Granny Square. Onu deniyorum,
Daha 6 tane motif yaptım ama güzel bir şey gelecek diye umut ediyorum :)
Bileklere kuvvet !




Hayalini kuruyorum / Dreaming : Bir sürü şeyin hayalini kuruyorum. Hangimiz kurmuyoruz ki :)

Okuyorum / Reading : Çok sevdiğim yazar Ayfer Tunç ile devam ediyorum okumalarıma. Dünya Ağrısı'nı okuyorum.

İzliyorum / Watching : Şu sıra Bora ile iki güzel dizi izledik. The Sinner ve The OA. Tam bir dizi çılgınıyım sanırım. Ama adamlar yaratıcı, harika diziler yapıyor. Bir de bizim türk dizilerine bak. İnsanların başına gelen pişmiş tavuğun başına gelmez. Şimdi yeni bir diziye başlayacağız. Dark, Imdb'de 8.8 puan almış. Merak ediyorum, bakalım nasıl.

Ve ilk kez bir meydan okumaya katıldım. Sevgili Sibelynka Altın Küre Çelıncı başlatmış.  İzlediklerimiz üzerine konuşup yorumlarımızı paylaşırız diye düşündüm ve bu eğlenceye katıldım :) Bir dolu film var bakalım ne kadarını izleyebileceğim.
Bence bir bakın derim.

Şimdilik benden bu kadar, çayım bitti doldurayım.
Sevgiyle kalın...





44 yorum

  1. Neler yapıyorumu görünce kesin şirin birşeyler yapıyorsunuzdur diye düşündüm. Yanılmamışım.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne sevindim böyle düşündüğünüze bir bilseniz :)

      Sil
  2. Mr.Luiwood ve o yanındaki fotoğrafın tatlılığına ne demeli!
    Bu fotoğraflara bakarken kendimi farklı diyarlarda geziniyor gibi hissediyorum ben, ellerine sağlıkk :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Böyle hissettirdiğine çok sevindim :)

      Sil
  3. Ezgicim çok güzeller hepsi çok sevimli, ellerine sağlık, yine çok güzel kareler eşliğinde keyifli bir yazı olmuş :)

    YanıtlaSil
  4. film mi dizi mi deyince hep diziden yana oy kullanıyorum. nedendir bilmem...

    Altın Küre Çelınc'ını yapıcam ama! gaza geldim :P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de son zamanlarda dizi diyorum. çok iyi diziler var.
      Bak bence birbirimizi gaza getirip o çelıncı yaparız çok da güzel olur. Ama bazı filmleri bulamıyorum ben onu nasıl yapacağız bilemedim :)

      Sil
  5. Ayıcık ailesini çok sevdim, çocuk olmak vardı şimdi, eline sağlık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah ah ben de bunları yaparken aynı şeyleri düşünüyorum :)

      Sil
  6. Bu seriyi pek seviyorum Ezgi,acaba aylik olarak ben de mi yazmaya baslasam.Hem yazicak konu olur,hem de dizi-film izlemelerimi paylasmayi unutmaz,ertelemem.Dusuneyim bunu tatilde ben:)Oyuncaklar sahane:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesin yazmalısın :) Çok da güzel yaparsın eminim, harika oluyor bu seri motive oluyor insan :)
      Çok teşekkür ederim

      Sil
  7. Bu örgü bebekler harikaaaa bayılıyorum 💕💕💕

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çoook teşekkür ederim ❤️❤️❤️

      Sil
  8. Ellerinize sağlık pek güzel , Bir de Dünya Ağrısı ne muhteşem bir kitaptır .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Geldiğim sayfaya kadar harika, kesinlikle katılıyorum :)

      Sil
  9. Yine ne kadar renkli , dolu dolu bir yazı olmuş . 😊🌸 El emeklerin o kadar güzeller ki , çok beğeniyorum. Daha iyi yerlere gelebilmeni ümit ediyorum ☺️☺️ Çok keyifli bir yazıydı , sevgiler . 😊💕💕

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, hem beğendiğin için hem de güzel dileklerin için
      Kocaman sevgiler
      ❤️❤️❤️❤️

      Sil
  10. Ayıcıklara bayıldım ♥ Tam sıkmalık :)

    Bu hafta benim menümde de enginar var ve buzluktaki son enginarım :) Bu sefer zeytinyağlı yapacağım, Oytun çok sevmiyor gerçi ama son enginarımı pilava katamayacağım :)

    Süper bir yazıydı yine Ezgicim ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şebnem'cim çok teşekkür ederim :)
      Kesinlikle zeytinyağlı, benim favorim de o ama asıl gönlümün efendisi enginar dolması :)
      ❤️❤️❤️

      Sil
  11. Kendini tavşan zanneden ayıcık😁benim favorim oldu😍 hepsi çok güzel...yine güzel işler yapıyorsun, sağlıklı günler💕💕

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Benim de favorim sanırım ki 100 tane falan fotoğraf çekmişim :)
      Sevgiler mutlu günler ❤️❤️

      Sil
  12. Ayıcıklara bayıldım, ah bilek zorlamasa hemen girişeceğim ama nerdeee? Sinir sıkışması var bileğimde ve üç sıra örgü 3 gün uyuşma demek. Ne yapalım kader utansın, ben de yapılmışlara bakar keyif alırım, ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Geçmiş olsun. Tüh aman dikkat edin kendinize..
      Ben bol bol fotoğraf koyarım siz merak etmeyin :)

      Sil
  13. Hepsi çok cici olmuş. Ellerine sağlık. Dark çok güzel bir dizi. Ben izlerken biraz gerilmiştim sadece :) Şimdiden keyifli seyirler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yasemin'cim, çok teşekkür ederim :)
      1. bölümü izledik saracak gibi ama evet müziğiyle çekimi ile baya bir geriyor
      Sevgiler ❤️

      Sil
  14. Wow!! its so adorable. Love it.
    https://clickbystyle.blogspot.in/

    YanıtlaSil
  15. Bu sevimli aileyi görünce ben de yapabilirim diye düşünüyorum ama yapamam herhalde:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence yapasınız, benim gibi başlangıçta olan biri bile kolay anladıysa siz kesin yaparsınız. Yalnız bu iki tarif de ingilizce. Bana ingilizce tarifler daha kolay geliyor, türkçe tığ terimlerini bilmiyorum değişik isimleri var :)

      Sil
  16. Amigurumi bir türlü cesaret edemediğim bir olay, motiflerinde harika ben de bu motiflerden tek kişilik baza örtüsü ördüm.
    Kolay gelsin,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Motif yapmak bana iyi geliyor, bir iki tane yapıp kenara koyuyorum. Bakalım nasıl bir şey ortaya çıkacak :)

      Sil
  17. Ezgiciğim yine ne güzel şeyler yapmışsın.Ellerine sağlık canım. Keske bende de bu yetenek olsaydı:)
    Sevgiler, selamlar 😘

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnci'cim insan kendini geliştiriyor. Ufak işler yapmayı seviyorsan yaparsın. Biraz sabırla alakalı :) Kaç kere yapıp bozuyorum bir bilsen :)
      Sevgiler ❤️

      Sil
  18. Ben o minnoşların küçücük atkılarını, berelerini yerimmm :)
    Ellerine sağlık, yaptığın her şeye farklılığını katıyorsun Ezgicim. O yüzden hepsi çok güzel oluyor.

    * Çelınc katılımın için çok mutlu oldum. Tüm filmseverler de davetlidir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaaa çok minikler :)
      Böyle güzel düşündüğün için çok teşekkür ederim ❤️❤️

      Yaşasın çelınc :)

      Sil
  19. Ayfer Tunç`tan bir kitap önerisi de benden, bloğumda:)
    Çok harika işler her zamanki gibi.
    Bu arada Bursa turnesi yok mu? Beklerim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazıyı gördüm ama okumya fırsatım olmadı uğrayacağım :)
      Çok teşekkür ederim Semi'cim.
      Bursa turnesi yok görünürlerde. Bursa senfoni çağırdı, vakit olur da gelirsem haber veririm kesin. Seninle tanışmak harika olur :)

      Sil
  20. Bence o tavşan ezgi ama sana sölemek istememiş :) saka bir yana hepsi cok seker. Enginarıda cok severim. 😆

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence de :) Şapkayı çıkarınca pek de ayıya benzemiyor :)))
      Komşum olsan hemen bir tabak getirirdim :)

      Sil
  21. 3.sıradaki görsel ayı yogi çizgi filminin karakterlerine benzemiş, yogi ile bobo:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynı şeyi düşünmüştüm yaparken :)

      Sil
  22. Ayyy ne tatlılar :). Bu yazı serisini çok seviyor zevkle okuyorum :).

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de seviyorum acaba bayıyor muyum diye de düşünmeden edemiyorum bazen :)

      Sil

© Ezgi. Made with love by The Dutch Lady Designs.