16 Ekim 2017 Pazartesi

NELER YAPIYORUM / HERE & NOW



Ayın ortasına gelmişiz, minik minik yapılan işler birikmiş. Bana da onların fotoğrafını paylaşmak düşer. Sonbaharda dışarıda çekim yapmak harika, ışık ve renk çok güzel, fakat evin içine yazın geldiği gibi ışık gelmiyor artık. Işığın en iyi olduğu saatlerde de ben provadayım. Bakalım fotoğrafla ilgili yeni fikirler bulmam lazım. Ne zaman çekmeliyim ya da hep mi dışarda çekmeliyim bilemiyorum henüz.
Baktım hava güzel, aldım benim minikleri pikniğe çıkardım, doğadan esinlenerek yaptım hepsini, fotoğraflarını da doğada çekmek yaraşır dedim.

Siz de Here&Now yazısı yazmak isterseniz sevgili Say Little Han - Here& Now yazısına bakın derim, link partisi yapıyor.

Seviyorum / Loving; Üşümeyi özlemişim, su sıralar deri ceket giyip şal sarınmayı seviyorum. Akşamları çay içmek pek bir güzel oluyor. Mandalina çok seviyorum ama daha yeşil yeşiller. Ah nerde o Seferihisar mandalinaları.. Babamın rahmetli dayısı ben küçükken kilo kilo getirirdi. Sizin hiç elleriniz ve ayaklarınız mandalina yemekten turuncu oldu mu ? Öyle seviyorum işte...

Yiyorum / Eating; bol bol çorba yapıyorum, mevsimi geldi. Tarhana, tavuk suyuna çorba, brokoli çorbası, ezogelin, mercimek, balkabağı aldım onun da çorbasını denemek istiyorum.

İçiyorum / Drinking; tabii ki çay ve bol bol bitki çayı. Ihlamur, adaçayı, zencefil, papatya en sevdiklerim.

Hissediyorum / Feeling; Ne demeliyim bilemedim, iyi hissediyorum :) Ellerim işlendikçe daha da iyi hissediyorum.





Yapıyorum/ Making; Yaptıklarımın fotoğraflarını epey biriktirdim.. Şu sıralar bol bol kanaviçe broş yapıyorum. İsimler koyuyorum hepsine. Yapması ayrı, kullanması ayrı zevkli.

Tatlı japon kızının adı Suki, anlamı sevilen demekmiş. Umarım doğru araştırmışımdır. Ama Suki çok tatlı duyulmuyor mu ?

Bir adet elma var, adı Elma :)
Şu sıralar nakış ya da kanaviçe olarak sürekli tilki yapasım var. Tanıştırayım tilki broşun adı Foxy.
Eveet son olarak da origami turna kuşu var. Adı turna.

Sonbahar temalı yaptığım ufak tefek nakışlar vardı. Onları iğnelik olarak tasarladım. Ağacın üstünde fotoğraflarını çekince, yılbaşı ağacını süslemek için bile kullanır diye düşündüm. Daha devamı gelecek bu serinin. Fotoğraflarım yine.

Amigurumi mantar yapıyorum bol bol. Mantarları da ayrı bir seviyorum, şimdiye kadar ne yazık ki doğada gerçeğini görmedim, hayalimdeki hali ile idare ediyorum, iki göz ekle buyur sana Süper Mario mantarı.
Bir de Fridacık var. Her gittiğim yere yanımda götürebilirim :) O da broş oldu.

Hayalini kuruyorum / Dreaming; Broş tasarlamayı ve onlara güzel isimler bulmanın hayalini kuruyorum şu günlerde. Belki bir gün birileri takmak ister. Markası da Ezgissimo olur :) Ne dersiniz? Daha bir sürü tasarım hayalleri var kafamda, şimdi dillendirmiyorum nasıl olsa yaptıkça paylaşıyorum fotoğraflarını.










Şimdi sıra geldi benim eklediğim başlıklara.

Okuyorum; Öykü okuyorum bolca. İyi türk hikaye anlatıcılarını keşfediyorum. Bana göre çok geç keşfettiğimi düşündüğüm Ayfer Tunç hakkındaki yazımı okumak istersen bir tık .

Dinliyorum;  Çok severek dinliyorum İncesaz-Rüzgar Uyumuş

İzliyorum; "The Night Of" birinci bölümünü izledik, ilk bölümden anlaşılıyor nasıl şahane bir dizi. Zaman buldukça devam edeceğiz umarım..
Top of the Lake epey eski bir diziymiş onun da birinci bölümünü izledik. Bence devam ederiz gibi geliyor. Sevdim ben. Ay sonu Stranger Things ikinci sezon başlayacak yaşasın!!

Benden şimdilik bu kadar.
Mutlu haftalar diliyorum.
Sevgiyle kalın















55 yorum

  1. Merhaba Sevgili Ezgi,

    Yazdıkların ve yaptıkların birbirinden güzel. Kanaviçe ne iyi gelir insana. Örmek, işlemek te öyle.

    Mandalinayı bende çok severim. Ve bitçi çayları için en doğru zaman gerçekten.

    Nice güzelliklerle dolu, gönlünce günlerin olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mandalina ve bitki çayı konusunda hem fikiriz desenize :) Çok teşekkür ederim.
      Kucak dolusu sevgilerimle...

      Sil
  2. Ne tatlı şeyler yapıyorsun yaa... Senin yaptıklarına şöyle bir bakınca bile mutlu oluyor insan.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah ben de böyle tatlı yorumlar okuyunca nasıl mutlu oluyorum bir bilseniz ♥️

      Sil
  3. Mantarlar, minik ayıcıklar, hepsi ne kadar güzel, eline sağlık. Çok sabır isteyen işler olduğu belli. Kendi markanı kurman harika fikir, şimdiden hayırlı olsun, Ezgisimo hoş ama İtalyan ismini andırdı, daha Ezginin Ürünleri vs. ye ne dersin? (Ben biraz Türkçe takıntılıyım):)))
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet sabır gerektiriyor ama sonucunda herşeye değiyor bence :) Ezgissimo italyanca gibi tınlıyor, blogu kurarken müzik terimi olan pianissimo'dan esinlendim, öyle de devam etsin istedim. Türkçe konusunda ben de sizinle hem fikirim.

      Sil
  4. Nasıl yetenekli ve zevklisin belli değil <3<3. Her şeye bayıldım, harika olmuş. Ezgissimo diye bir marka olsa ben marka vitrini gibi dolaşırdım öyle söyleyeyim. Bu etsy olayları var, tam bilmiyorum ama sanırım orada da senin gibi yaratıcı insanlar satış yapıyor.

    Demek Suki o tatlı kızın adı, bugün onu takmam ve senin bu yazıyı yazman tesadüf olamaz <3<3<3. Anlamı da harika <3. Tilki zaten her zaman yanımda, onun adı ne ola ki?

    Valla bu yazılar ayrı bir güzel sanki hele o yastık işleri, modellerin harika. Frida da Frida'nın cık demiş burnundan düşmüş :). Klasik bir Makine yorumu kısaca; ba-yıl-dım <3<3<3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya cansın sen ya!!! Tamam herşeyi senin üstünde fotoğraflarız o zaman :) Evet biliyorum etsy'yi ama Türkiye'de paypal kalktı ya nasıl yürür o işler bilmiyorum. Ürettiklerimi baya biriktirmem lazım böyle bir adım atmak için. Ama diliyorum bakalım, gönderdim mesajı :)

      Kalp kalbe karşıymış diyelim o zaman :) Senin tilkinin adı Mr.Fox, Canım Wes Anderson'da arakladım :)

      Bu yazılar bana da çok zevk veriyor, resmen bu yazıya yetiştireyim diye harıl harıl çalışıyorum :)
      Öpüyorum, kucaklıyorum ♥️♥️♥️♥️

      Sil
  5. yazılar tatlı ama fotolar öyle hoş kiii :)

    YanıtlaSil
  6. Keyifli bir okuma en çok da gözlere şenlik olmuş, yaptıklarına bayıldım hepsi birbirinden güzel..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :) Okuması zevkli olduysa ne mutlu bana

      Sil
  7. Yaptığın şeylere BA YIL DIM! Çok güzeller gerçekten ve çok kıskandım ^_^ Ellerine sağlık mükemmel olmuşlar :)

    YanıtlaSil
  8. Suki ye bayildimmm. Ama yok yok ben hepsine bayildim mantarlarda harika hepsi cok güzel yaa. Ellerine saglik ezgi 😆

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Suki çok tatlı değil mi ? :) Çok teşekkürler ❤️

      Sil
  9. Such a pretty Here & Now. Loving all of your gorgeous little autumn creations and beautiful embroidery.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Thank you very much, thank you very much to visit my blog 😍

      Sil
  10. Meşe palamudunun yeşilini de görmüş oldum, bir ara toplamıştım tam bir tasarım harikası, Allah ne güzel yaratmış, kapaklı cilalı.. Ezgissimo çok hoş bir marka daha şimdiden sevdik. İzmir'de çocukluk arkadaşım çok severdi mandalini ve elleri turuncu olur günlerce geçmezdi. İzmirliler hep böyle demek ki. Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet onlar taze galiba, burdakilerin hepsi yeşil şuan. Çok güzel ben de çok seviyorum meşe palamudunu. Marka olsa isim tuttu yani :) Daha çok çalışmak lazım onun için olsun ama hayal olarak şöyle bir kenarda dursun değil mi ama ? 😍
      Mandalin bol olunca kaptırıyor insan kendini tabii :)

      Sil
  11. Hepsi birbirinden özel ve bir o kadar güzel . Benim şirin mantarlar için bir fikrim var . Yalnız Boyutları biraz daha büyük olacak . İçerisine pamuk yerine, başka başka deniz kenarlarından topladığım küçük çakıl taşlarımdan dolduracağım . Sonra onları oda kapılarımın önüne koyacağım . Havalandırmak için açtığımda rüzgarın etkisi ile çarpmaları engellensin diye :) ne dersin Ezgissimo ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teyzoşum ❤️ muhteşem bir fikir bu, bu yaz buluştuğumuzda inşallah model nasıl büyütülür bana öğretmen lazım. Bu mantarları 10 katı büyüklüğüne falan getirmek gerek. Daha o konularda acemiyim :)

      Sil
  12. Hepsi birbirinden cici. Ellerinize sağlık. Ben de etamin ve amigurumi yapıyorum. Fakat bir süredir elime almamıştım, sizinkileri görünce özlediğimi anladım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sizi çok iyi anlıyorum, ben de instagram ve pinterestte gördüm mü çok özeniyorum hemen yapasım geliyor :)

      Sil
  13. Ezgi bunları yapmayı bana da öğret nasıl olsa aynı şehirdeyiz:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olur öğreteyim :) Ankara'da mısınız? 😍

      Sil
    2. Yok kuzum İzmirdeyim ben sen burada degıl miydin 😍

      Sil
    3. Ahh nerdeee 5 yıldır iş nedeni ile Ankara'dayım. Ama ailem İzmir'de o yüzden sık sık gidiyorum..

      Sil
  14. Your embroidery is beautiful, I love the collection of little things you have made especially the acorns and the mushrooms. So sweet! Meg:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dear Meg thank you very much for your lovely comment :) Mushrooms are my favorite, I can crochet them all day :)

      Sil
  15. Thank you so much for joining in Here & Now again!
    All of your makes are so beautiful, and you've photographed them perfectly.
    Have a lovely week,
    Sarah x

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dear Sarah It is always so nice to be part of it. Thank you very much.
      Have a nice day
      Ezgi 😍

      Sil
  16. Bayıldımmmm :) Harikalar canım . Eline , emeğine sağlık . Fotoğraf çekmeyi çok seviyorum . Doğayı her açıdan fotoğraflayabilirim ama böyle parçaları bir araya getirip fotoğraflama konusunda kendimi çok başarılı bulmuyorum :) Ama seninkiler harika :) Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Zehra Hanım, sizin blogdaki fotoğraflarınız da harika. Minik şeyleri birleştirmeyi seviyorum. Bence yaptıkça alışıyor insan :)
      Sevgilerimle

      Sil
  17. O Frida nasıl birşey Allahım! Bayıldım bayıldımmm
    10 parmağında 10 marifet başka ne diyeyim. Yine günümüzü aydınlatmaya devam ediyorsun sevgili Ezgi 😍

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sevindim beğendiğine :) Canım benim çok teşekkür ederim bu muhteşem yorum için. Böyle güzellikler okudukça fotoğraflar da ben de mutlu oluyorum ♥️

      Sil
  18. Bayıldımmmm :) Harikalar canım . Ellerine sağlık.
    Hayalini görmeyi çok isterim, umarım en kısa zamanda gerçekleştirirsin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah :) Çok çok teşekkür ederim

      Sil
  19. Hepsine ayrı ayrı bayıldım ama frida beni benden aldı ♥
    Ellerine sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Frida çok tatlı çok gariptir aynı şekilde yapıyorum her Frida'nın ifadesi farklı oluyor :) Çok teşekkür ederim ♥️

      Sil
  20. Çok güzel şeyler üretmişsiniz :) Tebrik ederim :)

    YanıtlaSil
  21. Hepsi ayrı güzel:) Sanırım mantar, tilki ve meşe palamuduna daha bir aşık oldum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tam mevsimlik oldu onlar :) Çok teşekkür ederim, sizin gibi usta birinin beğenmesi çok mutlu etti beni ♥️

      Sil
  22. Harika olduklarını söylesem (:

    YanıtlaSil
  23. Umarım broşları yapar, marka oluşturursun. Ben takarım severek. :) Vee yine harika fotoğraflarla açtın içimizi. :) Ayrıca üşümeyi ben de çok özlemiştim. Ne güzel üşüyoruz. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bakalım inşallah Nermin'cim, daha çok yol var önümde ama olsun :) Güneşli ama biraz üşüyoruz bence şahane :)

      Sil
  24. Harika şeyler yapmışsın canım Tebrik ederim.Bende olmayan yetenek :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok çok teşekkür ederim :) Deme öyle bence yaparsın, çok da güzel yaparsın :)

      Sil
  25. Ezgiiiii muhteşem canım bunlaaar :) Emeğine sağlık. Kanaviçeyi çok seviyorum. Ben de bu sene yaptım birşeyler 2 tane pano küçük şeyler. Çok eğlenceli. Ama sen ciddi ciddi profesyonel olmuşsun.
    Çorbaların, çayların, battaniyen,çayların,öykülerin, dizilerin veee kanaviçenleee keyif dolu huzur dolu günlerin olsun canııım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok çok teşekkür ederim, beğendiğine sevindim.. Yok daha profesyonellik için yol var da ufak tefek işleniyorum işte :) Harika bir gün diliyorum..
      Sevgilerimle

      Sil
  26. Ezgicim ellerine sağlık hepsi de çok güzeller bayıldım. hele de sunumlarına:) güzelliklerin çoğalsın daima)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok çok teşekkür ederim.. İnşallah hepimizin.

      Sil

© Ezgi. Made with love by The Dutch Lady Designs.