10 Aralık 2019 Salı

HOŞ GELDİN ARALIK!


Hoş geldin, yeni yıl ruhunu içinde barındıran Aralık.
Bembeyaz karlarımız bugün yağan yağmurla eridi, gitti. Eridiğine biraz da sevindim, çünkü bazı kaldırımlara tuz atmıyorlar ya da kazımıyorlar, işte o zaman buz pistine dönüyor yollar.



Hafta sonu, burada katıldığım son Christmas marketi vardı, sıcacık yeni yıl şarkıları eşliğinde... Yine keyifli geçti çok şükür, her yeni bir market tahminlerimin üzerinde geçiyor, yorgunluğuma değdiğini hissediyorum o zaman da... Güzel insanlarla, yaratıcı çocuklarla yollarım kesişti.

Dinazorlarımı saymazsak, geçen gün doğaçlama yaptığım Yeti ve melek yılbaşı süsü favori parçalarım oldu :) Hatta melek ve elf yılbaşı süsünün tarifini bir sonraki yazıda paylaşacağım. Eğer örmek isterseniz, mutlu olurum.

Yılın bu dönemini seviyorum, bizim kültürümüzde olmasa da, bana keyif veriyor, ve keyif veren her şeyi seviyorum. Ne önemi var ki bize ait olmuş olmamış, insanlar mutlu, birbirleri ile hediyeleşiyorlar, her ev ışıl ışıl, şehirde sürekli bir aktivite. Gel de mutlu olma!

Kanada'da en çok neyi sevdin derseniz, her mevsimin tadını çıkarmalarını sevdim. Evet çok hızlı geçen ilkbahar ve sonbahar oldu, kışı çok uzun ama 4 mevsimi dolu dolu yaşıyorlar...  Her mevsimin kedine özel bir kutlaması, insanların bahçelerini süsledikleri çiçekleri var.

Şimdi, kalan son birkaç haftayı keyifle geçirme vakti, artık yoğunluk bitti, ta ki orkestrada ilk prova başlayana kadar... Yeni yıl ruhunu bol bol içime çekip çok yakında bizimkilere kavuşma heyecanı ile yılın son günlerini geçiriyorum...

Keyifli, huzurlu bir ay diliyorum..
Şimdilik sevgiyle kalın

10 yorum

  1. Örgü çok tatlı olmuş. Orkestraya mı katılacaksın ne güzel:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Yeni bir yer değil, izinliydim. İznim bitti, tekrar başlıyorum :)

      Sil
  2. Ne güzel her mevsimin tadını çıkarmaları. Bende yazınızın keyfini çıkardım. Ördüklerinizi görünce öresim geliyor.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle, her anın tadını çıkaranlara bayılıyorum :) Çok teşekkür ederim, ayrıca örgüye heveslendirdiği için de ayrıca mutlu oldum <3

      Sil
  3. Ne güzel şeyler yazmışsın yine Ezgice... İçim ısındı... Hep mutlulukla üreteceğin nice yılların olsun dilerim...

    YanıtlaSil
  4. Hayat güzel bakan gözlerinden öperim.

    YanıtlaSil
  5. insanlara zarar vermeyen, saldırgan tutum sergilemeyen her kültürel aktivite aslında bir zenginliktir. bizden olsun olmasın. bağnazlık ötekileştirme bu dünyanın en kötü vasfı. her yerde bol miktarda var malesef. dünyayı iyi niyetli insanlar kurtaracak. :)) sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle, bu kültürel zenginliklere çok ihtiyacımız var.En büyük miras.

      İnşallah diyorum son cümlene. Kocaman sevgiler, güzel insan

      Sil

© Ezgi. Made with love by The Dutch Lady Designs.