12 Kasım 2019 Salı

MİM / HAKKIMDA BİLMEDİĞİNİZ 11 ŞEY


Tam kimse beni mimlemiyor diye içerleniyordum ki, sevgili Şeyma- Yaşasın Beyaz Flamingolar kucağıma bir top attı. Hemen yakaladım ve eğlenerek cevaplayacağımı düşünüyorum. Hoş bazı soruların hala cevabı yok kafamda ama, sorun yok, hallederiz.



1.Kendinde sevmediğin özellik ?

Biraz tez canlıyım, bazı şeyler hemen olsun bitsin isterim. Ondandır, sınavım hep buradan gelir. Daha sabırlı olmayı öğrenmeye çalışıyorum elimden geldiğince.

2. En büyük takıntın nedir ?

Yumurta kokusunu sevmem, yumurta yenmişse tabakları soğuk suda deterjanla yıkamadan bulaşık makinesine koymam.

3. Kimsenin bilmediği bir sırrın var mı ?

Yok.

4. Hayatta en büyük başarın nedir? 

Bilmem ki. Başarı nedir diye düşündürüyor bu soru bana.
Başarı tek başına elde ettiğimiz bir şey midir?

Nasıl ama, cevaplayamayınca  soruya soruyla cevap verdim ;)

5. Seni en mutlu eden şey ya da şeyler? 

Say say bitmez ki..
Kahvaltı, kızarmış ekmek kokusuna karışan kahve kokusu mutluluk sebebidir. Kedoş gece üstümde uyursa, bir de patisini suratıma uzatıp beni seviyorsa gel de mutlu olma. Annemle babamın seslerini her gün duymam, Bora ile akşam çayımız ilk aklıma gelenler.

6. Sevdiğin ünlü kim? 

Gülüşünü, pozitifliğini çok sevdiğim Emila Clarke. Arada katıldığı programların videosunu izliyorum. Bir insan hep mi güler ve her an mı sempatik olur ?

7. Şansa inanır mısın? Şans getirdiğine inandığın bir eşyan var mı? 

Yaşıyoruz, sağlıklıyız bence en büyük şans bu! Özel bir eşya taşımam ama cüzdanımda hurma çekirdeğim ve dört yapraklı yoncam hep durur.

8. Hayalindeki meslek ve nedeni? 

Müzisyen olmayı hayal etmiştim, onun için konservatuvarda okumayı tercih etmiştim. Nedeni ne derseniz, inanın ben de hatırlamıyorum. Öyle bir anda istedim, hayatım o yönde ilerledi ve şu an orkestrada fagot çalıyorum.

9. Kafan bozukken yaptığın şeyler nelerdir?

Üzgünsem, ağlarım rahatlarım. Ama beni rahatsız eden başka türlü bir olay ise, kalp çarpıntımın normal temposuna dönmesi için uzun uzun yürürüm.

10. En sevdiğin film ya da dizi?

Ah bu soru zor. Birini seçsem diğeri üzülür.

En sevdiğim dizi açık ara farkla İkinci Bahar. Yabancı dizileri de çok seviyorum ama hiçbirini bir kere izledikten sonra tekrar izlemem. Türk dizileri öyle mi ? Tekrar tekrar izlerim çocukluğuma geri dönmek için, o yüzden onlarla bağım ayrıdır.

En sevdiğim film ise her izlediğimde beni aynı yerden vuran Duvara Karşı.

11. Kendine hangi sorunun sorulmasını istersin ve cevabın ne? 

Bilemedim şimdi. Sizin merak ettiğiniz bir şey varsa sorabilirsiniz :)


Sevgili Derya- Derya Kuzusu ve Zeynep - Mavi Lale'den cevaplamak isterseniz sizi mimliyorum!

Sevgiyle kalın.

16 yorum

  1. Ezgicim benimm neler yazmış bakıyım dedim okudum okudum aa süprizzz beni mimlemiş, cevapların çok güzel, soruya soru sorduklarından kopya çekerim belki :) en kısa sürede yazacağım öpücükle Ezgicim ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hemen gelip bakamadım ne yorumlara ne de cevaplarına ama arayı kapatacağım Derya'cım benim <3

      Sil
  2. aaaa mimlenmişim. ne kadar güzel. bu hafta kızım geldi. zamanımı onunla değerlendiririm ama hafta sonu büyük bir heyecanla cevaplayacağım inşallah

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok özür dilerim hemen bakamadım ama koşup geliyorum hemen bloga :)

      Sil
  3. Cevapların ile birlikte güzel bir mim olmuş. Kedi ile birlikte uyumana bayıldım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :) Kendisi sürekli tepemizde, yastığı paylaşıyoruz resmen :)))

      Sil
  4. Hurma çekirdeği benim de cüzdanımda vardı bir ara, şans getirip getirmediğini hiç farketmedim ama atmaya da korkmuştum :D Ah şu çılgın Türkler :D yumurta kokusundan ben de hiçç hoşlanmam , hatta o tabakları bulsşık makinesine koymadan elimde yıkarım hep :D Çok samimi yanıtlamışsın hepsini, sevgilerr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahhh ahhh sorma daha ne adetler :)
      Çok teşekkür ederim, sevgilerimle

      Sil
  5. Fagot isminde bir müzik aletinin olduğunu yeni öğreniyorum. Youtube'yi gezdim de çalması çok zor bir alete benziyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her enstrumanın kendine göre zorlukları var, ama keyifli bir enstrumandır.

      Sil
  6. Yumurta kokusunu bende hiç sevmem :) Çok keyifli olmuş emeğine sağlık canım benim sevgiler :)

    YanıtlaSil
  7. Yumurta kokusundan hoşlanmayanlar toplanıınnnn!! Dernek bile kurabiliriz. Çünkü çok sevindim, bir tek ben varım sanıyordum. Burnumu kapatarak yiyorum resmen o derece!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle kuralım :) Neden bu kadar kokar bilmem :)))

      Sil
  8. Sizi yeni keşfettim ve çok memnun oldum. Rengarenk ve samimi bir blogunuz var. :)
    Mimi de çok güzel cevaplamışsınız. Bende blogumda cevaplamıştım, beklerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Kesinlikle uğrayacağım, sevgilerimle

      Sil

© Ezgi. Made with love by The Dutch Lady Designs.