12 Mayıs 2019 Pazar

BLOGUM 2 YAŞINDA, KUTLAMA ÇEKİLİŞİ VAR ! / BLOG BIRTHDAY GİVEAWAY



Bugün anneler günü, başta annemin, tüm annelerin ve kendini anne hissedenlerin anneler gününü kutlarım. İyi ki varsınız, yoksa ne olurdu bu çocukların hali.. Tarifin bile anne olanı en bir kıymetlisi..

Gelelim asıl konuya. Bugün bloga ilk merhaba dediğim gün. Blog evimle 2. yılı doldurmuşuz bile. Uzun zamandır yazan komşularımın yanında hala yeniyetmeyim ama ben çok uzun zamandır bu mahalledeymişim gibi hissediyorum.



Yorumlarınızla, kucaklamanızla öyle çabuk aranıza aldınız ki, belki bunun da gazıyla daha da heveslendim blog için. Heveslendikçe keyif aldım burada olmaktan. İyi ki varsınız.

Çağımız instagram çağı olsa da ben her şeye rağmen blog diyenlerdenim. Fotoğrafından, yazısını düzenlemeye kadar blogun hepsi emek, işte o emek buraları vazgeçilmez kılıyor, ne dersiniz ?

Özel günleri hediye ile taçlandırmayı seviyorum, buna blog doğum günü de dahil. Şu an Kanada'dayım, tahmin edersiniz ki kendi yaptıklarımdan yollamam bu seferlik imkansız, ama doğum günü hediyesiz olmaz, pek tabii bunun için bir alternatif düşündüm.

SİZE HEDİYEM, Kanada'dan kartpostal ve buralara ait bir şey olacak.

Çekilişe katılım şartı çok basit, blogumu takip ediyor olmak ve bu yazı altına yorum yazmak. 

Çekilişe son katılım tarihi 19 mayıs.


Uzun yıllar hep birlikte yazmak, birbirimize ilham olmak dileğiyle...
Sevgiyle kalın,



Happy mothers day! and Happy Birthday to my dear blog. 

To celebrate my blog birthday, I do a giveaway. I wish, I could send one of my handmade goodies as a gift. But this time, I offer a special postcard from Canada. 

Rules are very simple. You should just follow my blog and leave a comment below this post. 
Last day to attend is May 19th. 

All the best 

61 yorum

  1. Anneler günümüzü kutladığın için çok teşekkür ediyorum:)😍
    Bu içaçıcı, rengarenk, emek ve güzellik dolu blogunun ikinci yılı kutlu olsun, nice güzel paylaşımlar ,bol yorumlar dilerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah hep birlikte :)
      Kocaman sevgiler

      Sil
  2. Blogunuzda daha nice yazılarınız olsun 😊 güzel bir Mayıs ayı ve mutlulukla bir yaz olsun ...

    YanıtlaSil
  3. Blogun çok yeni, inşallah beraber nice yıllarımızı geçiririz burada. Nice
    güzel paylaşımlara, güzel günlere canım..

    YanıtlaSil
  4. happy birthday Ezgi, uzun yıllar burada olman dileğiyle sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, hep birlikte inşallah <3

      Sil
  5. Ezgiiiii... benim de blog açmamı sağlayan canım Ezgi. İyi ki yazmaya başlamışsın ve bana da vesile olmuşsun. 💛

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahhh ne iyi ettin de geldin buralara :)
      Kocaman sevgilerimle

      Sil
  6. Blogunun ılk gunden berı en buyuk hayranıyım ben:) oylesine sansimi dileyeyim dedim ama bak kazanirsam senin yaptigin bir sey degilse hic gonderme lutfen:),benim hakkimi baskasina ver:) nice yillarin olsun,renklerin hep canli kalsin guzel Ezgi'cim:) kalpler.....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım Sibel, birtanesin sen <3 çok teşekkür ederim çoook. Bir gün senin postanı ziyaret edecek benim elimden çıkanlar.. İnşallah en yakın zamanda <3
      Kocaman sevgilerimle

      Sil
  7. Kendine özgü renklerinle tüm samimiyetini yansıttığım blog doğum günün kutlu olsun teyzem ❤💗🎁🎂

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teyzoşum benim <3 çok teşekkür ederim
      Seni çok seviyorum

      Sil
  8. Anneciğin de Seninde Anneler günü kutlu olsun canım benim 😊❤🌸❤ve güzel bloğun da doğum günü kutlu olsun 🎂🎈🎈 daha nice güzel paylaşımlara İnşallah hep birlikte canım benim sevgiler 😊🌸 katılırız tabi ❤😊🎈

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok çok teşekkürler.. Hep birlikte inşallah
      Kocaman sevgilerimle

      Sil
  9. Blogunu okumak çok keyifli. İyi ki doğmuş.

    YanıtlaSil
  10. Daha nice nice yıllara İnşaallah :)
    Katılmak isterim ben de çekilişe ^^

    YanıtlaSil
  11. Bu dünyayı ayakta tutan anneler, bu dünyayı ayakta tutacak olan yine anneler... Hayatta olan olmayan tüm annelerin anneler günü kutlu olsun, mutlu olsun... Ben annemi kaybettiğim için çok buruk, çok kırgın geçirsem de bugünün güzelliği bir başka...

    Harika bir çekiliş olmuş. Severek katılıyorum. Ayrıca blog evinin 2.yıli kutlu olsun eli hamarat Ezgi',m,nice güzel senelerin olsun, hep yaz, var ol♥️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sana bugüne kadar kattıkları için binlerce şükür olsun o halde...

      Çok teşekkür ederim, inşallah hep birlikte uzunca yıllarımız olsun
      Kocaman sevgilerimle

      Sil
  12. Umarım uzun yıllar keyif alarak yazmaya devam edersin Ezgi...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, umarım.
      Sevgilerimle

      Sil
  13. Nice nice yıllara mutlulukla sevhiyle

    YanıtlaSil
  14. Hep güzellikler, mutlu anlarla dolsun sayfaların canım. Kutlu olsun!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah Tülin'cim çok teşekkür ederim çoook

      Sil
  15. Merhabalar. Çok tatlısınız o kıvırcık saçlarınız ve örgülerinizle (ikisi de ortak noktamız;) blogunuz çok iç açıcı, hep sizinle olsun. Doğumu mutluluk olmuş.
    .
    .
    (İnsta: @llahin ve @yeşil_ip)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :) Ne büyük ortak noktalarımız varmış :)
      Kocaman sevgilerimle

      Sil
  16. Güzel yazılarınızı ve harika fotoğraflarınızı zevkle takip ediyorum. Bloğunuzun doğum günü kutlu olsun...

    YanıtlaSil
  17. Nice güzel güzel haberler vermek isteyeceğin, ömrü uzun, ufku güneş olsun bloğunun. Biz de seni tanımaktan öyle mutluyus ki <3<3<3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ece'cim, inşallah hep birlikte :) kocaman kalpli sevgiler benden <3

      Sil
  18. Nice nice güzel yıl dönümleri olsun, Sevgiyle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah
      Çok teşekkür ederim, sevgilerimle

      Sil
  19. nice güzel yıllara..keyifle okuyalım seni yıllar boyu.

    YanıtlaSil
  20. Ooo iki yıl olmuş bile, ne mutlu ne güzel <3<3. İyi ki bizi blogunla renklendirdin ve harika bir seni tanımamıza olanak tanıdın. Ben çok mutluyum ve nice nice yıllar blogda beraber olalım umarım. Bol bol yazıp yorumlayalım <3.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım Mübeccel, çok teşekkür ederim..
      Hep birlikte buraları hep şenlendirelim. Birtanesin <3
      Kocaman sevgilerimle

      Sil
  21. iyiki yazıyorsun
    2. yılın kutlu olsun
    ayrıca anneler gününü de kutlarım
    hediye vermeyi almayı da çok severim herkes gibi
    çekilişe ben de katılayım o zaman
    Kanada yolcularım da ağustos sonu geliyor
    hem burukluk hen gurur var içimde
    sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :)
      Yakınlaştı sizin de gurbetlik. İnşallah herşey yolunda gider.
      Sevgilerimle

      Sil
  22. Bloğunuzu okumak çok keyifli nice yıllara

    YanıtlaSil
  23. Ezgicimm tebrik ederim, ikinci yaşı kutlu olsun, daha nice yaşları olsun bloğunun. Keyifle ve bol üretimli :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Derya'cım benim, çok teşekkür ederim.
      İnşallah hep birlikte bol örgülü dikişili yazılara :)

      Sil
  24. Blogun 2.yaşını tebrik ederim. Umarım daha uzun yıllar burada olursun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. inşallah hep birlikte ..
      Sevgilerimle

      Sil
  25. Nice senelere Ezgi :) İnsanın içini açan pırıl pırıl bloğun ve ışıl ışıl sen, uzun seneler devam edin böyle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çoook teşekkür ederim. Kocaman sevgiler benden

      Sil
  26. Ezgi`cim ne güzel düşünmüşsün, nice yıllara! Umarım daha çooook uzun yıllar yazarsın:)
    Senden daha önce çok güzel şeyler kazanmıştım, hepsi el emeği... Bu kez beni çekilişe katma olur mu? Başkasının hakkını yemek istemem.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Semi çok teşekkür ederim. sen nasıl arzu edersen, kocaman sevgilerimle

      Sil
  27. 19 Mayıs da benim blogumun doğum günü :-) Daha uzun yıllar yazalım inşallah.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Desene yakın tarihlerdeymişiz.
      Hep birilikte inşallah, sevgilerimle

      Sil
  28. Nice yıllara Ezgi hanım. Çekilişe bende katılmak istiyorum.

    YanıtlaSil
  29. Nice güzel yıllar, içerikler olsun. Biz de keyifle okuyalım yazılarınızı. 19 Mayıs Atatürk' ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramınız kutlu olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim.
      İyi bayramlar, nice 100 yıllar.
      Sevgiler

      Sil
  30. nice senelere :)) kaçırmışım

    YanıtlaSil

© Ezgi. Made with love by The Dutch Lady Designs.