9 Aralık 2018 Pazar

PAZAR GİBİ PAZAR



Günlerdir bugünü bekledim, hem boş gün hem de evden çıkmayacağım bir gün olacağı hayali ile...

Dedim böylesine dört gözle beklenmiş bir gün canım blogumu da ihmal etmeyim.. Bazen sadece iki kolum olduğunu unutuyorum, aklıma gelen fikirleri yapmak için koşuşturup duruyorum..

Doğal boyamaya başladım bugün, kumaşların boya ile buluşması için yaklaşık 10 gün geçti, gerçekten yavaş ve çok sabır isteyen bir süreçmiş.. Şimdi de ağır ateşte bitkilerin suya rengini verişini seyrediyorum. Heyecanlı, çok heyecanlı..



Hele bir boyansın kumaşlar, zaten bol bol fotoğraf çekerim :)

Şimdi bir kahve molası yanına da fırından taze çıkmış tarçınlı elmalı turta.

Pazar ne güzelsin..

Bu şarkı da çok hoşuma gitti..
Sakin ses, sakin müzik ...

Cem Adrian & Birsen Tezer - Beni Hatırladın mı

Bu arada Yeni Yıl Çekişimi gördünüz mü ? Bekliyorum :)

Sevgilerimle





24 yorum

  1. Üretmek için çabada olman çok güzel, dilerim ortaya daha çok keyif alacağın zevk ürünü çalışmalar çıkar. Yeni fotoğrafların için kum saatini başlattık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, renkler çıktı meydana. Özel bir yazıyı hakedecek cinsten renkler oldu :)

      Sil
  2. sonucu merak ettim.eminim çok güzel olacaktır.pazar sen ne güzelsin demeyi hala beceremiyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bakalım en yakın zamanda geliyor sonuç :)

      Sil
  3. Ezgi harika işler her zaman ki gibi..Bu arada bizde evdeyiz bu kış günleri hiç de dışarı çıkamayacağız gibiii

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. <3 çok teşekkür ederim.. Hiç de çıkasım yok, güzel bir yürüyüş sonrası evde faydalı işler yapmak hoşuma gidiyor :)))

      Sil
  4. Ezgicim merakla bekliyorum süreç sabır istesede sonucu buna değer, şimdiden ellerine sağlık, süpersin, öpücükle ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Derya'cım sen de süpersin..
      Kocaman öpücükler

      Sil
  5. Ravelry de Türk grubunda Ayben vardı. Avustralya da yaşıyor. Harika boyamalar yapıyordu.
    Onu hatırladım şimdi :)
    Kolay gelsin, güzel şeyler yapıyorsun canım.

    YanıtlaSil
  6. Üretmek çok meşaketli ama bir o kadar da keyif verici bir uğraş, kolay gelsin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sabır, emek, mutluluk hepsini barındırıyor içinde ne dersin ? :)
      Çok teşekkür ederim

      Sil
  7. Derin'den duyunca hemen uğradım. İzleyenlere katıldım.
    Merhaba :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok mutlu oldum, hoşgeldiniz :)
      Merhaba

      Sil
  8. Geçen benim pazarım da aynı seninki gibi evde geçti. Ben doğal boyama yapmadım ama bloguma yazı stokladım, takip ettiğim blogları gezdim, bol bol dinlendim. Arada böyle bir gün geçirmek gerekiyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ohhh ne güzeli huzurlu, yazı stoklamak çok akıllıca..
      Ama kesinlikle evde böyle bir gün geçirmek çok faydalı ve mutlu geçiyor ne dersin ? :)

      Sil
  9. Merak ettim renkler nasıl oldu acaba şarkı da çok güzel :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Renkleri ayrı bir yazıda paylaştım :)

      Sil
  10. Ezgicigim eminim çok güzel şeyler üreteceksin.Bende merakla sonucu bekliyorum.Soguk günlerde biraz mola verip dinlenmek en iyisi.
    Sevgiyle kal ♥️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnci'cim çok teşekkür ederim..
      Yeni cevaplaytabildim yorumunu kusuruma bakma :)

      Sil
  11. Ne güzel islerle ugrasiyorsun 😊

    YanıtlaSil
  12. Emekle yapılan güzel oluyor, emeğinize sağlık.

    YanıtlaSil

© Ezgi. Made with love by The Dutch Lady Designs.