3 Kasım 2020 Salı

Ruhen kaos içindeyim, toparlayamıyorum kendimi. Biraz toparlanmaya çalışıyorum derken, üzerine İzmir depremi yaşandı.. Ben eşimle Ankara'dayım ama tüm sevdiklerim İzmir'de, şükrediyorum ki hepsi sağlıklı. Çok şükür derken bile içimiz buruk, acımız büyük. Biliyorum ki ateş düştüğü yeri yakıyor. Çok yakın zamanda en sevdiğimi kaybetmiş olmak onların acılarını daha da derinden anlamamı, hissetmemi sağlıyor. Haberleri açamıyorum, sosyal medyada paylaşılan görüntülere bakamıyorum. Evet saatler sonra kurtulan bebekler çok büyük umut ama bakamıyorum... Tek yapabildiğim dua edebilmek. 

Ne zorlu bir yıl oldu 2020. Hani diyoruz ya bitsin bu yıl, geçsin gitsin diye.. Gelenin gideni aratmasından korkuyorum. 2020 yıl iliklerime kadar bana ne hissettirdi, ne öğretti biliyor musunuz? 5 dk sonrasını bilmediğimi, işte o kadar aciz olduğumu.. 

Giderken görüşürüz diye ayrıldıklarımıza tekrar kavuşup kavuşamayacağımızı bilmiyoruz. 




13 yorum

  1. Kendinizi eski uğraşlarınıza odaklamaya çalışın.
    Misal çorap yapın yine.
    Ama en zor olanından. Ki aklınıza sadece onu yapabilmek düşüncesi hakim olsun.
    Akışa bırakın.
    Dediğiniz gibi hayatın ne getirip ne götüreceği hiç belli olmuyor.
    Geçmişe üzülerek geleceği kaçırmak olmaz.
    Bu kolay değil elbet. Bende zorlanıyorum ama yapılması gereken bu.
    Bunu da babasını yakın zamanda olmasa da kaybetmiş biri olarak yazıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, desteğin çok kıymetli..
      Uğraşıyorum biliyor musun? Deli gibi örüyorum bazen, iyi de geliyor arada.. Ama daha da zorlarını örme konusundaki önerini dinleyeceğim, kafamı daha da yoracağım. Çok teşekkür ederim.

      Babalarımız huzur içinde uyusunlar inşallah

      Sil
  2. Ne yazık ki gelenin gideni aratmayacağı belli değil, haklısın... Beter bir yıl yaşadık hepimiz. Allah beterinden sakınsın dilerim hepimizi...
    Dün sanırım Handan paylaşmıştı kitaptan bir alıntıydı; Bir ayağım geçmişte bir ayağın gelecekte iken ancak şu anın içine edersin gibi bir şeydi... Dayanacağız, dirayetli olacağız ve umudumuzu kaybetmeyeceğiz...
    Sana kocaman sarılıyorum güzelliğim ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şebo'cum, amin inşallah!

      Güzel alıntıymış, birçok şeyi anlatıyor gibi..
      İnşallah hepimize güç kuvvet diliyorum <3
      Ben de kocaman sarılıyorum

      Sil
  3. Ezgicim malesef hepsinden bir parça taşıyoruz içimizde, acılar, kayıplar.. daha kimbilir neler var yaşamadığımız, hayatın gerçekleriyle yüzleşiyoruz mecburuz devam etmeye çalışmalıyız, bu da sözde kolay uygulamada en zor şeydir biliyorum. Bazen hiç istemesek de en zor en yıkıcı taraflarıyla karşı karşıya kalıyoruz. Hiç bir söz hiç bir şey de geçirmiyor onu da iyi biliyorum. Lütfen sana iyi gelen şeylere tutun ister iş, ister hobi, ister insan, böyle böyle geçecek zor günler. Hep yanındayım henüz fiziken olmasa da manen yanındayım, ne zaman ihtiyaç duyarsan, bir telefon yeter, zor bir dönem herşey üst üste birbirimize destek olacağız.. Çok öpüyorum seni :)

    YanıtlaSil
  4. Başınız sağolsun. Gerçekten çok zor bir dönemden geçiyoruz... Ne var ki her şey gibi bu da geçmişte kalacak.

    YanıtlaSil
  5. Allah rahmet etsin ezgicim. ağızların tadını kaçıran ölümü sıkça hatırlayınız diyor peygamber efendimiz. iyi insan olmak, iyi anılmak en güzeli bu dünyada

    YanıtlaSil
  6. biraz daha zamana ihtiyacın var, sabır.

    YanıtlaSil
  7. Evet Benim için de korkunç bir yıl oldu 2020 yılı. Umarım önümüzdeki yıllar çok daha güzel ve mutlu geçer.

    YanıtlaSil
  8. seni sen yapanlar mimini blogda yaptııım. öteberil mimlediydiiii :)

    YanıtlaSil
  9. Her şey geçer dertler biter gün bile kararır gecenin koynuna saklanır

    YanıtlaSil
  10. Başınız saolsun, Bir dağ yıkılmış, ne desek boş...

    YanıtlaSil

© Ezgi. Made with love by The Dutch Lady Designs.