4 Ocak 2020 Cumartesi

ÇEKİLİŞ SONUCU VE MUTLU YILLAR!


Öncelikle herkese sağlıklı, mutlu, sevdikleri ile beraber keyifli bir yıl diliyorum! 

Katılan tüm arkadaşlarıma teşekkür ederim. 
Gecikme için özür diliyorum, Kanada'dan Türkiye'ye uzun bir yol yaptım. Aile ile özlem gider, özlediğin yerlere git derken zaman su gibi akıp geçti :) Ancak şu an bilgisayarın başına oturabildim. 

Yeni Yıl çekilişini kazanan arkadaşımız Nur... 

Kazanan arkadaşımız bana ulaşabilirse çok mutlu olurum! 

Yeni yılda yeni yazılarda buluşmak üzere.
Sevgiyle kalın. 


11 yorum

  1. Yeni yıl yeni yıl mutlu musmutlu gelsin inşallah

    YanıtlaSil
  2. hoşgeldin öncelikle, mutlu sağlıklı huzurlu bir yıl diliyorum. çekiliş talihlisini ise tebrik ederim. şanslı insan :)
    sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. Hoşgeldin sevgili Ezgi. Mutlu yıllar!

    YanıtlaSil
  4. İyi yıllar ezgi, hoşgeldin vatana

    YanıtlaSil
  5. Tüh çekilişi kaçırmışım 😅 Mutlu yıllar ☺️⛄

    YanıtlaSil
  6. Çok güzel bir sürpriz oldu, mutlu oldum teşekkürler 😊😊

    YanıtlaSil
  7. Ezgi hanım, mail adresinize adresimi yazdım.

    Nur...

    YanıtlaSil
  8. Gelen yıl size mutluluk, sağlık getirsin.

    YanıtlaSil

© Ezgi. Made with love by The Dutch Lady Designs.