16 Mayıs 2018 Çarşamba

NELER YAPIYORUM / HERE & NOW


Provaya gidip, provada benim çaldığım eserin çalışılmayacağını öğrendiğim zaman boşa çıkan günümü değerlendirme planımın başında bu yazıyı hazırlamak vardı ama yine günün sonuna bırakmayı başardım..

Annem ve babam burada, hava da mis dedik attık kendimizi Bilkent çayır çimenlerine...
Gelinciklerin rengi nasıl güzeldi anlatamam. Kanada'ya da bahar gelmiş artık, bugün Bora çılgın kazlar Osman ile Niyazi'nin fotoğrafını yolladığında farkettim ki, ortalık yeşermiş, çiçekler açmış..




Osman ile Niyazi

Bu yazıya çok malzeme birikti benden söylemesi, neden mi? E kermes vardı ya, benimkiler görücüye çıkmadan hepsinin fotoğraflarını çektim de ondan. Ahh bekleyen kermes macerası yazım var, masa başına oturup yazsam fena olmaz aslında..
Fotoğraftakilerin çoğu başka evlerde şimdi olsun ben de fotoğraflarına bakarım artık...

Neler yapıyormuşum merak ettiniz mi ? Hadi buyrun o zaman...


Seviyorum  / Loving :  Herşeyi seviyorum, gerçekten herşeyi... Ama şu sıra en çok neyi seviyorum biliyor musunuz? 5. sınıfta fagot öğretmeye başladığım öğrencim 8. sınıftan mezun oluyor .. Onun gelişmesini, öğrendiği disiplini çok seviyorum. Duygulanıyorum...

Yiyorum / Eating : Annem burada ya, anne yemekleri yiyorum. Yanlış anlaşılmasın iyi yemek yaparım ama annem yapınca da iyi yerim :)

İçiyorum / Drinking : Su ve çay.

Hissediyorum / Feeling : Bora'ya özlem, ona gitmek için çıkacağım yolculuk için heyecanlı ama mutlu, umutlu..

Yapıyorum / Making : Ah neler yapmadım ki..

Ezgissimo kızlarına yeni arkadaşlar eklendi, bunlar biraz daha iri kıyım. İsimleri soldan sağa ; Mayu, Suki, Sakura, Hoshi. Hepsinin yolları ayrıldı, artık kaçıncı Mayu'yu yaptığımı karıştırdım.. O en alımlısı galiba, pek bir sevildi..

Topik tropik cüzdanlar boy boy ve rengarenk oldu...

Hani bir Süreyya tilkim vardı, o Baykuş Cüneyt'e aşıktı.. Bakın şu yakışıklılığa, rengarenk..

Balonlarım var, gökkuşağı renginde uçan balonlarım var...










Baykuş Bakigilleri sizinle tanıştırmamıştım... Tığ işi dobişik Baki'ler.. İster anahtarlık, ister araba süsü.

Adını Bülent Ortaçgil şarkısından alan Mavi Kuş... 

Mantarım, ayıcık kızım uçtu gitti yuvadan hep..

Minik işler bittiyse, büyük işlere yani yastık kılıflarına geliyorum... Annem olmasaydı yetiştiremezdim bu kadar işi... Yastık kılıflarında katkısı çok büyük çook. Hatta bir tane yastık bile işledi, onun da el emeği göz nuru vardı masamızda...











Nakışı benden, yastık tasarımı tamamen annemden ... 


Benim yeşil çiçekli vespam.. Hayalimi işleye işleye, bir gün olacak inşallah. Broşunu bile yaptım, tam istediğim gibi kırmızı.. 


İşlemesi anneme ait.. Gülsüm by ezgissimo oldu desenize :) 
Biz buradan yürürüz artık.. 

Hayalini Kuruyorum / Dreaming : Bu yazın heyecanı bastı beni, hayalini kuruyorum. Benimki biraz "herkes gider Mersin'e ben giderim tersine" gibi olacak ama olsun... Fazla detay vermiyorum, gelecek yazılarda sürpriz olur..

Okuyorum : Günlerce elimden bırakmadan kitap okumanın hayalini kuruyorum.
Elimdeki kitap Peri Gazozu - Ercan Kesal. Ben sevdim, çok akıcı, zaten Ercan Kesal'ı da çok severim ama ilk kez bir kitabını okuyorum.
Diğer kitaplarını da merak eder oldum.

İzliyorum : Geçen yazıda Şahsiyet'i izlediğimden bahsetmiştim, şimdi de Dip'i izliyorum, hatta yeni bölümleri beklemedeyim.. Kaliteli işler. Westworld yeni sezon başladı, bir gün de oturup biriken yeni sezon bölümlerini izlerim artık...

Benden bugünlük bu kadar, umarım fotoğraflarla sizi bunaltmadım. Buraya kadar okuyup, fotoğraflara baktığınız için teşekkür ederim..
Bir de unutmadan, Blog mahallesindeki 1. yılıma özel "Ezgissimo sürpriz kutusu" çekilişini görmediysen şuraya bir tık...  Neler bekliyor acaba seni bu kutuda, haydi şansını dene ..

Sevgilerimle


27 yorum

  1. Ezgicim ne güzel şeyler yapmışsın hepsine hayran kaldım öyle güzeller ki ellerine emeğine sağlık, hemen bir balon işlemek istedim bende, bayıldım balona, cüzdanlar rengarenk yastıklar off off şölen bu, on parmağında on marifet demeden önce maşallah diyorum, öperim ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Derya'cım :) Çok teşekkür ederim çoook... Beğendiğine çok sevindim..
      Yap tabii fotoğraftan sayılar net anlaşılmıyorsa şablonumu da yollayabilirim dilersen..
      sevgilerimle

      Sil
  2. Blogunuz çok güzel elinize sağlık

    YanıtlaSil
  3. Ne güzel ciciler, ne güzel :) Anneciğinin de eline sağlık.

    Peri Gazozu'nu ben de çok sevmiştim.

    Tatil plânlarım bu sene hep engellere takılıyor, umarım en sonunda başaracağım . Seninkisi de çook güzel geçsin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim..

      Hadi inşallah, güzel tatillerin olsun :)
      Kocaman sevgierimle

      Sil
  4. Ezgi cüzdanlara bayıldım... Ellerine sağlık bu arada Peri Gazozu mu not alıyorum listeme

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :) Güzel kitap ;)

      Sil
  5. Ne güzel rengarenk, cıvıl cıvıl hepsi
    İri kızlara benden çok selam :)

    Şahsiyet'e ben de başlamak istiyorum Ezgicim. Sen de sevdim demiştin, o yüzden meraklanıyorum şimdiden

    Umarım en yakın zamanda Bora ile kavuşur, hasret giderirsiniz 💐

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İri kızların da çok selamı var :)

      Seveceğini düünüyorum, izledikten sonraki düşüncelerini de bekliyorum ...

      İnşallah canım, çok teşekkür ederim tüm güzel dileklerin için :)

      Sil
  6. o çiçekli vesapana bayıldımmmm :) çok güzeller tam benim sevdiğim renkler canlı canlı :) emeğine sağlık hem senin hemde Anneciğinin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederiz :)))
      Kocaman sevgiler

      Sil
  7. O standına gelip bütün cicilerini öpüp koklamak isterdim ♥
    Ama favorim bu sefer kuş :))) Çok şaşırdın di mi hahahahaa :)))
    Ellerine sağlık...
    Yaz sürprizini inşallah gerçekleştirirsin ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ezgi'yi bilmem ama ben şaşırdım :D

      Sil
    2. Şebnem'cim çok teşekkür ederim :)))
      Çok tatlısın, beğendiğin kuş olsun yaparım sana da :)
      Kocaman sevgiler :)

      Sil
  8. Yaptıklarına bayıldım ve yastıklardan yapabileceğime karar verdim sadece:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O zaman kolay gelsin :) Çok teşekkür ederim
      Sevgiler

      Sil
  9. gözümüzü gönlümüze şenlendiren, şiirsel bir zevk veren yazı ve resimlerinizi ilgi ve beğeniyle izledim. Sizin de benim yazı ve şiirlerimiokuyup izlemeniz dileğiyle dost selamlar.
    www.erhantigli.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, .çok teşekkür ederim güzel yorumunuz için..
      Selamlar

      Sil
  10. Fotograflarinla bizi bunaltman mumkun mu Ezgi.Ne kadar uretkensin.tum hayallerin gercek olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya çok teşekkür ederim :) Çok tatlısın, hepimiz için inşallah :)

      Sil
  11. Emeklerinize sağlık.
    Anne dokunuşları ....♥♥♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Anne dokunuşları en güzeli :)
      Çok teşekkür ederim :)

      Sil
  12. Peri Gazozu'nu ben de çok beğenmiştim. Etkileyici anılar var.

    Nereleri gezeceksin çok merak ettim. Takipteyim :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de çok etkilendim, inşallah herşey yolunda giderse paylaşımlara devam :)

      Sil

© Ezgi. Made with love by The Dutch Lady Designs.