22 Mayıs 2018 Salı

MİMLENDİM - BLOG MUHASEBESİ MİMİ



Bizim mahallenin okuması da yazması da en eğlenceli yazıları mimler.
Kısa sorular, kısa cevaplar. MİS.

Sevgili Blogcu sultan bir mim başlatmış, başlattığı gibi beni mimlemiş, üstüne sevgili İman Power'da beni mimleyince artık bu yazıyı hazırlamak şart oldu.

Hazır blog birinci yaşına girmişken, pek uygun oldu muhasebesini yapmak.

Sorulara başlamadan önce son bir hatırlatma, blogun 1. yılına özel "ezgissimo sürpriz kutu" çekilişi var. Katılım için son günler, hala katılmadıysan kaçırma derim.. Çekiliş yazısı için buraya bir tık yeterli.


Blog alemine nasıl girdin ?

Çok basit, blogger.com sitesinden bir hesap açtım. Hesap açtım açmasına da isim buluncaya kadar çok düşündüm. Aşırı yaratıcı olamadım ve kendi ismimde karar kıldım.

Hangi blog sana ilham oldu ? 

Ben bloglardan daha ziyade. 3 yabancı dergiden ilham aldım. O dergileri takip ederken, bazı bloglar okudum ve böyle bir dünya olduğunu keşfettim..

İşte ilham kaynağım 3 dergi.

Mollie Makes 

Flow Magazine 

Kinfolk 


Bloga yazdığın ilk yazınla son yazın arasında fark var mı ? 

1 yıldır yazı tarzımda pek birşey değişmedi. Ama fotoğraf renklerimin değiştiğini görüyorum ve bu beni mutlu ediyor.


Yakın çevredeki insanlar bloğunu biliyor mu ?

Evet çoğu kişi biliyor.

Blog yazmak yaşantına ne kattı ? Ya da çıkardı ?

Neler Yapıyorum serisi, yeni şeyler denemek ve yapmak için hedef oldu, birikenler sayesinde kermes yolu açıldı, her yeni yaptığım işin fotoğrafını çekerken bazı yerler ürün fotoğraflarımı keşfetti.
Kısacası blogun bana çok büyük ve güzel katkıları oldu. Teşekkürler blogum.

Şu anda bu mim yayını ile birlikte blogunda kaç yazı ve kaç sayfa görüntülenmen var ?

Sayılara takılmıyorum, takılmayacağım. Eğer takılırsam kendim gibi olamam, yazamam.

Hangi blogun muhasebesini öğrenmek istiyorsun ? 

Sanırım bu mimi çoğu kişi yaptı, benim yazımı okuduktan sonra "a ben yazmadım, güzel bir mim cevaplamak isterim " diyen biri varsa işte o benim davetlim. Ezgi beni mimledi diyebilir..


Sevgiyle kalın





22 yorum

  1. Sayılar bana da çok mantıklı gelmiyor, önemli olan 1 kişi bile olsa yazımı okuması sevmesi yada sevmemesi bana şu nedenle çok sevdim yada yazında şunları sevmedin demesi yoksa farklı farklı bilgisayarlardan gelecek boş tıklanmalar bloglarımızı bir yere götürmez ki

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle katılıyorum. Teşekkür ederim güzel yorumun için :)
      Sevgilerimle

      Sil
  2. Sevgili Ezgi,

    Ben seni tam olarak hangi tarihte keşfettiğimi hatırlamıyorum. Ancak bence de sen üslubunla en baştaki sıcaklığını koruyorsun. Bunun adı fark yoksa, varsın öyle olsun. Ancak bloğuna gelen sıcacık ve samimi yorumların çoğaldığını ve aslında bu şekilde Ezgissimo ailesinin büyüdüğünü söylemek yanlış olmaz. İşte bu senin bir şemsiye misali herkesi kucakladığının en büyük farkı.

    Ben mim okumayı çok severim. O yüzden bunu da severek okudum. Ellerine, yüreğine sağlık!

    Fotoğrafa bayıldım bu arada!

    Sevgiyle kal. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rorocum, ya sen ne tatlısın. Benim için yazdıkların beni çok duygulandırıyor.

      Sizler sayesinde bu blog öyle canlı oldu ki, bu kadarını tahmin bile edemezdim. Çok teşekkür ederim..
      Kocaman sevgilerimle..
      Güzelliklerin kat kat çoğalsın

      Sil
  3. Yine samimi, sıcak cevaplar. Sayılara takılmaman çok güzel. Bu arada gelincikler de ne güzel gülümsüyor öyle.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, ah hem de nasıl gülümsemek anlatamam. Çok narinler ama bir o kadar da güzeller.
      Sevgilerimle

      Sil
  4. Çok sevimlisin ya :) Aslında sayıları boş vermek lazım.Şimdi senin mimini okuyunca aklıma geldi.Çok da önemli değil ki sayılar :) Önemli olan içeriği,samimiyeti :) Sevgilerimle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim güzel yorumun için :)

      Kocaman sevgilerimle

      Sil
  5. Mimime cevap verdiğin için çok teşekkür ederim. :)
    Samimi içten cevaplarını okurken zevk aldım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de beni mimlediğin için çok teşekkür ederim :)
      Sevgilerimle

      Sil
  6. Kaleminize sağlık umarım uzun yıllar da blogda olursunuz :)

    YanıtlaSil
  7. Severek okudum. Mim iyi ki var :)

    YanıtlaSil
  8. iyi ki yaziyorsun ve seni okuyoruz:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya çok mutlu oldum teşekkür ederim :)

      Sil
  9. Daha uzun yıllar seni okuyabilmek dileğiyle :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah hep birlikte güzel blog yıllarımız olsun :)

      Sil
  10. Sayidan ziyade samimiyet,kurulan dostluklar ve kalicilik önemli. Gerisi sen saymasan da geliyor zaten. Takildikca kasiliyor insan 😂😂😂

    YanıtlaSil

© Ezgi. Made with love by The Dutch Lady Designs.