23 Şubat 2018 Cuma

BİR MİM BAŞLATIYORUM! "SENİ SEN YAPAN SEVDİĞİN ŞEYLER"


Mim yazıları yanıtlaması ve okuması çok zevkli yazılar oluyor. Aklıma bir mim geldi, tek soru, ne kadar uzun ya da kısa yanıtlayacağınız size kalmış. Hatta uzun listeler daha da güzel olur sanki :)

Bu mim olayı da bana biraz İstop gibi geliyor. Topu atıyorsun, isim söylüyorsun :)

Fikir nereden geldi derseniz, zamanı olmasada salatalık aldım, kabuklarını soyarken öyle bir koktu ki içim huzur doldu resmen. Salata yapıyordum kendimi beni mutlu eden şeyleri düşünürken buldum. Nerden nereye dedim. İçimden aklıma gelenlerin hepsini listelemek geldi, belki siz de bana katılmak istersiniz ?

Garanti veriyorum mimi kabul edip yazdıktan sonra yüzünüzde gülümseme olacak :) Sevdiği şeyleri düşünürken kim mutlu olmaz ki ?


  • Madem salatalıkla başladı herşey, ilk sıra onun olmalı. Salatalık kokusunu seviyorum, mayıs ayı gibi geliyor bana. Evlerde pencereler yeni yeni açık bırakılmaya başlamış, taze fasülyenin yanına cacık yapıyorsun sanki. 
  • Güneşin suyun üstünde parıldamasını seviyorum.
  • Fırından alınmış taze ekmeğin ucunu koparıp yemeyi seviyorum. 
  • Çikolatayı damağımda eriterek yemeyi seviyorum. 
  • Perde yıkadıktan sonra evdeki kokuyu seviyorum. 
  • Temiz çarşaf kokusunu seviyorum.
  • Pastanın üstündeki mumu söndürdükten sonra yayılan mum kokusunu seviyorum.
  • Denizde dibe dalmayı seviyorum. 
  • Yazları açık pencereden esintiyle perdenin kıpırdanmasını ve o pencereye yakın uyumayı seviyorum.
  • Tabağımdaki çileklerin hepsini tadıp, lezzet sırasına koyup, en tatlısını en son yemeyi seviyorum.
  • Yürümeyi seviyorum. 
  • Dans etmeyi seviyorum.
  • Enerjimi yerine getirecek müzikler dinlemeyi seviyorum.
  • Balık krakeri iki parçaya bölerek yemeyi seviyorum. 
  • Tatlı ile tuzluyu karıştırmayı seviyorum. Peynir ve reçel ikilisi gibi.. 
  • Renkli çorap giymeyi seviyorum.
  • Adi düğün pastası ve gazoz seviyorum. O pastalardan kalmadı artık :/ Belki bilirsiniz, 90'lardaki düğünlerde masaya bir tabakta getirilmiş küçük parçalar halinde kesilmiş pastalar. İşte benim favorim :) 
  • Dilhanımla, bırı bırı konuşmayı, cooly cooly gezmeyi seviyorum. 
  • Karpuzun göbeğini seviyorum. 
  • Hıdrallez ruhunu çok seviyorum.
  • Elimin toprak kokmasını seviyorum. 
  • Annemin yaprak sarmasını çok seviyorum. O da sevdiğimi bilir hep yapar. 
  • Bora ile yolculuk yapmayı çok seviyorum. Bence iyi bir ikiliyiz bu konuda. 
  • Şirin ile ilgili herşeyi seviyorum.
  • Kedoşun üstümde hırıl hırıl horlamasını seviyorum.
  • İkinci Bahar ve Yeditepe İstanbul dizilerini döndüre döndüre izlemeyi seviyorum. 
  • Ailemi çok seviyorum.
Daha liste uzar gider, aklıma ilk bunlar geldi.. 

Blog arkadaşlarımdan birkaçını mimledim. Eğer bana katılırsanız çok mutlu olurum. Ama tabii ki zorunda değilsiniz, cevaplarsanız dilediğiniz kadar kişi mimleyebilirsiniz. Kocaman bir arazide istop oynuyormuşuz gibi :) 


Aslında upuzun bir blog listesi yapardım da diğer arkadaşlara mimleyecek kişiler kalsın dedim. Bu arada içinizden geliyorsa lütfen cevaplayın, mimlenmeyi beklemeden. Ben çok sevinirim.. 

Şimdilik benden bu kadar. 
Mutlu günler olsun...



69 yorum

  1. Pozitif enerji aşılayan bir yazı olmuş sevgili Ezgi yüreğine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Böyle düşündüğüne çok sevindim. Sevgili Kiremithanem seni de davet etmek isterim. Sen ister misin ?
      Sevgilerimle

      Sil
    2. İtiraf etmeliyim ki yazının sonunda listede ismimi görürüm diye ümit etmiştim görmeyince üzüldüm biraz ama bunlar önemli değil elbette katılmak isterim hem de seve seve çok güzel bir mim bu tür etkinlikler bloglar arası heyecanı canlı tutuyor❤

      Sil
    3. Meydan okumaya davet edip seni sıktığımı düşündüğümden mimlemekten çekindim, seni sıkayım istemedim :) Katılmak istediğin sürece her zaman davetlimsin ❤️

      Sil
    4. Canım,sen varsan ben de olurum hemen yapıyorum şimdi,bu motifli etkinliğe de baktıkça içim gidiyor bi bilsen..ama biliyorum hakkını veremeyeceğimi fotoğraflara ve konuklarının gönderiklerine baktıkça hem mutlu oluyorum hem burukluk hissediyorum ama olsun..
      Sevgiler bıraktım.

      Sil
  2. Ezgicim istop demişsin tuttum bende :) en kısa zamanda yanıtlamaya çalışacağım şimdi seni okurken farkettim ortak sevdiklerimiz çokmuş, özellikle yeditepe istanbulu çevir çevir izle yapanlardanım bende,yanına şaşıfelek çıkmazı, karanlıkta koşanlar ve 7 numarayı da eklerim ruh halime göre :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Harikasın Derya :)
      Senin yazdıkların da favorilerimden.. Hele Şaşıfelek çıkmazı, güzel diziler bunlar :)
      Yazını merakla bekliyor olacağım

      Sil
  3. Çok çok çok güzel bir mim olmuş. Kahvaltımı yaparken aslında bizi mutlu eden ne kadar çok şey olduğu aklıma geldi, bu harika bir his. :) Çilek meselesine bayıldım. :D Ben de yapacağım en kısa zamanda bunu. :) Ama biraz düşünmem lazım. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sevindim böyle düşündüğüne. Senin listeni de okumayı çok isterim :)

      Sil
  4. Hepsi de şükür sebebi.
    Daim olsunlar ve seni hep mutlu etsinler.

    YanıtlaSil
  5. Güzel bir fikir olmuş. Sevdiğimiz şeyleri kendimize hatırlatmış oluruz. Ben de yazabilirim inşallah :)

    YanıtlaSil
  6. Mim'i "İstop" oyununa benzetmeni çok sevdim! Yıllar yıllar önce oynadığım oyun bir benzetmeyle karşıma çıkınca sokakta eski bir tanıdıkla karşılaşmış hissine kapıldım. Cevaplar o kadar güzeldi ki! Bir öykü karakterinin kişiliğini ele veren detaylar gibiydi. En çok da şunu beğendim: "Tabağımdaki çileklerin hepsini tadıp, lezzet sırasına koyup, en tatlısını en son yemeyi seviyorum." Bu güzelliklerin nice kez yaşanmasını diliyorum. Neşeli sevgilerle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sevdiğim bir oyundu :) çok teşekkürler güzel yorumun için :) hepimiz için hep devam etsin tüm güzellikler. Sevgilerimle

      Sil
  7. Şimdiye kadar okuduğum en güzel, en anlamlı, en pozitif mim fikri ve yazısı galiba. Okurken yüzümdeki gülümseme hiç gitmedi. Elinize sağlık, en kısa zamanda ben de yazmak istiyorum inşallah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok çok teşekkür ederim, yazını heyecanla bekliyor olacağım :)

      Sil
  8. Salatalık çok güzel kokar ya. Bende çok severim. Çocukluğumu anımsatan güzel şeylerden. Güzel mim olmuş. Hemen duyuralım. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :) salatalık kokulu sevgiler :)

      Sil
  9. "Tabağımdaki çileklerin hepsini tadıp, lezzet sırasına koyup, en tatlısını en son yemeyi seviyorum." çok ilginç geldi :) Harika ve eşsiz bir mim etkinliği olmuş. Bunları okumak beni gülümsetti. O zaman salatalık bunu hak etti: İyi ki varsın salatalık :) Çok eğlendim, emeğinize sağlık. Sevgileeer :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim güzel yorum için :) sevgilerimle

      Sil
  10. Şu anda yüzümde ufak bir gülümseme oluştu bile. Ben yazsam daha başka ne ekleyebilirim diye düşünmeye başladım. Sizin sevdiklerinizin çoğu benim de sevdiklerim. İstop oyunu da sokak oyunları içinde en sevdiğimdi. Mevsimler birbirine karıştı. Bize baharı yazı hatırlatan sebze ve meyveler şimdi her mevsim tezgahlarda. Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazdıkça devamı geliyor bence :) istop ruhu ile sevgiler benden :)

      Sil
  11. Ne güzel bir mim fikri. Kişi onu mutlu eden şeyleri kendine hatırlatmalı.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle hatırlatmalı hem de her zaman :) sevgilerimle

      Sil
  12. Ezgi katılırım tabii, bu harika bir mim konusu olmuş :)
    Bence herkes katılsın, çünkü hem cevaplamak hem de cevaplayanları okumak çok keyifli olacak :)
    Senin maddelerine de bayıldım, o kadar çok ortak noktamız var ki, bir çok sevdiğin şeyi ben de seviyorum :)

    Hemen yazmaya başlıyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Zeynep’cim. Senin yazını okumak da çok keyifliydi :)
      Sevgilerimle

      Sil
  13. Ezgi kendi hızıma şaştım bu sefer. Hemen istop demek için mim yazımı yazdım ve paylaştım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Harika da bir yazı olmuş zaten :) çok sevindim kabul ettiğin için :)

      Sil
  14. Şimdiden kocaman gülümsedim ne güzel mim başlatmışsın canım, çok ortak noktamız da varmış :) Kocaman sevgiler, tüm yazıları okumak için sabırsızlanıyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :) ben de heyecanla bekliyorum

      Sil
  15. Çok tatlı bir mim konusu gerçekten, harika bir fikir bulmuşsun. Tabii salatalığın kokusunu da yabana atmamak lazım. Ben de çok severim o kokuyu, hem ilkbaharı hem de yaz akşamlarını hatırlatır bana. Resmen gözümü kapatsam serin bir meltem esintisi hissederim salatalık soyarken. Sıcacık ekmeğe ucundan yumulmak benim de en sevdiklerimden :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, sen de mimlendin sanırım. Senin yazını da meraklanbekliyorum. Sıcacık ekmek tadında salatalık kokulu mis gibi haftasonu diliyorum :)

      Sil
  16. Yedi Tepe İstanbul ve Şaşıfelek Çıkmazı'na Lale Mansur ve Tamer Karadağlının "taş fırın erkeği olmadan önce" oynadığı Nasıl Evde Kaldım dizisini ekleyeyim ben de.
    Sadece çileği değil tüm sevdiğim şeylerin en güzellerini en sona saklarım.Hatta kitapların bile...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Adı yabancı gelmedi o dizinin, ben bir araştırayım acaba izledim mi hatırlamiyorum.
      Kesinlikle güzel şeyleri sona bıraktınmı onun tadı kalıyor hep :)
      Sevgiler

      Sil
  17. Usul usul akıp giden bir mim olmuş bu, çok keyifliydi, çok huzurluydu. Ellerine sağlık sevgili Ezgi! :)

    YanıtlaSil
  18. Ne güzel bir yazı olmuş.... Büyük blog takip etkinliğinden haberiniz oldu mu bilmiyorum ama tesadüfen gördüm ben sizi ve eklemek istedim. Kitapları seviyorsanız ben de bloguma beklerim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :) En yakın zamanda uğrayacağım,
      sevgiler

      Sil
  19. Harika 😍 çok güzel bir mim baslatmissin..yazıni okurken yine içim sıcacık oldu🤗 mimlenmem çok güzel oldu😊en kısa sürede yazicam tabiki..kocaman sevgiler sana, mutluluk dağıtmayı seven Ezgi 💕💕

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sevindim, merakla bekliyorum yazını
      Sevgilerimle :)

      Sil
  20. Ne kadar güzel bir mim olmuş böyle . Okurken içim kıpıp kıpır oldu . :) Bu mime ben de mimlendim ,ve mimlendiğim için çok sevindim . :) En yakın zamnanda ben de yapacağım inşallah . Kocaman sevgiler . :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :) Harika, heyecanla bekliyor olacağım :)
      Sevgilerimle

      Sil
  21. Bloğun renkleri ve cümlelerin çok hoş, tebrikler :)

    YanıtlaSil
  22. Güzel bir mim etkinliği olmuş mim listeme ekledim yakın'da bende katılacağım teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler, yazınızı bekliyorum.
      Sevgilerimle

      Sil
  23. İnsanın küçük şeylerle de mutlu olabileceğini kanıtlayan bir yazı😊 Listedekilerin bir çoğu benim de çok sevdiğim şeyler. Güzel bir mim başlatmışsınız.Tebrikler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, kesinlikle küçük şeyler ama büyük mutluluklar :)

      Sil
  24. İçim kıpır kıpır oldu okurken.cok güzel olmuş. Bende yazmak istiyorum.istop ismi bile çok sevilesi.kisinin kendini bulması gibi birşey kendimize kendimizi anlatmak.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :) Harika olur.

      Sil
  25. Çok güzel bir mim olmuş canım. Keyifle okudum. Cevaplar harika 😊😘

    YanıtlaSil
  26. mimi yaptım şimdi şekerlik :)

    YanıtlaSil
  27. Mimi yaptım tatlı kız :). Uzun oldu gibi :).

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En sevdiğimden olmuş uzun uzun :) Teşekkür ederim tatlım

      Sil
  28. Ne güzel cevaplar bayıldım Ezgicim 😊Hıdırellez ruhunu ben de çok severim.Adi düğün pastası ve gazoz😊ne çok giderdik düğünlere ve pasta gelsin diye beklerdik.Emegine sağlık.Sevgiler💜

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :) Kocaman sevgiler benden de :)

      Sil
  29. Sevdiğin şeyleri okurken resmen yazın o coşkusunu, meltem rüzgarını, dalgaların o fışır fışırr sesini hissettim. Ya da benim "yaz"ım geldi :))))

    Işıl ışıl ne güzel bir mim olmuş. Çok teşekkür ederim Ezigicim beni de davet ettiğin için. Yapar yapmaz gelip haber veriyorum sana.
    Kocamaaan sevgiler 🦋🌊🌞

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beni de yaza götürdü, galiba en çok yazı ve baharı seviyorum ondan öyle oldu :)

      Çok teşekkür ederim, merakla ve heyecanla bekliyorum.. Teşekkür ederim:)

      Sil
  30. Bunları sevmek ne kadar güzel bir sey :) bende simdi yaptim Ezgi yayinlicam insallah seninki kadar seker degil ama olsn :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olur mu hiç öyle şey sen nasıl tatlısın bilirim ben :)
      Gelip bakacağım hemen

      Sil
  31. Gecikmeli olarak kaptım mimimi Ezgicim :) Haber verdiğin andan beri aklımdaydı ama yoğunluktan ancak bugün yapabildim.
    Sevgiler canımcım ♥

    YanıtlaSil
  32. Renklerini seviyorum Ezgi:)Yansiyan enerjini...Iyi ki actin da geldin blogosfere.ne iyi ettin!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :) İyi ki kesişti bloglarımız, bu arada ben de bir o kadar fuflarını seviyorum :)

      Sil
  33. Blog blog dolasirken, karsima cikan bu yaziyla gülümsettiniz beni. Tesekkürler. Etrafimizda böyle pozitif kisilere cok ihtiyacimiz var

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, hoş geldiniz, ne mutlu ettiniz :)

      Sil

© Ezgi. Made with love by The Dutch Lady Designs.