15 Kasım 2017 Çarşamba

NELER YAPIYORUM / HERE & NOW



Sezon açıldığından beri yaptıklarım azar azar birikir oldu, zaten ince işler yavaş ilerliyorlar. Akşamları işten sonra büyük bir zevkle yapıyorum ama prova saatlerinden dolayı fotoğraf için güzelim ışık saatlerini kaçırıyorum. Boş günüm geliyor, o gün de Ankara kapkara oluyor. Neyse ucundan yakaladım bugün güneşi,  kaçırmadan sevgili Say Little Hen - Here&Now yazısına yetiştireyim diye minicik bir boşlukta fotoğraflar çektim..

Seviyorum / Loving; Broş yapmaya bayılıyorum şu sıralar, minik japon kızlarıma isim buldukça mutlu oluyorum. Gazoz seviyorum, bazen haribo suyu gibi gelse de arada hoşuma gidiyor.  Güzel beyaz peynir buldum onu seviyorum ve bulduğum için ayrıca seviniyorum. Patlamış mısır seviyorum, hep aynı kıvamda yapabildiğimiz için mutlu oluyorum. Stranger Things'ten Eleven'ı çok seviyorum hatta aşırı cool buluyorum ama 2. sezonunu bitirdik, bekle dur şimdi...




Yiyorum / Eating; Ne kadar patlamış mısırın kıvamını güzel tutturmuş olsam da çok yemiyorum meyve yiyorum.  Geçen hafta pazardan mini minnacık Amasya elması aldım, kendimden geçmişim alırken bitmedi hala ama pek tatlıymış. 

İçiyorum / Drinking; Tabii ki çay. Havalar serinlediğinden beri bol sütlü espressoma geri döndüm. Günde bir kere güzel gidiyor. 

Hissediyorum / Feeling; mutlu hissediyorum. Hele ki hava karardıktan sonra evde loş sarı ışığı açıp ev saati başladığında daha bir mutlu hissediyorum. Sanırım ev seviyorum ben :) 

Yapıyorum / Making; geldik en sevdiğim kısma:)) Hazırsanız başlıyorum.. 
4 tane broş yaptım. 
3 japon kızım var. İlkinin adı Yoko, ilk tanıdığım Japon arkadaşımdan esinlendim. 
İkincisi; Mitsuko. En sevdiğim piyanistlerden biri Mitsuko Uchida, ondan esinlendim. Özellikle Mozart konçerto yorumlarını bayıla bayıla dinliyorum.
Dinlemek isterseniz, W.A. Mozart - Piano Concert No.23 Adagio 
Üçüncüsü; Yumi. Bu kızcağızımın isim annesi Dilhan. 
Sanırım broş serilerime bu japon kızlarla bir müddet daha devam etmek istiyorum. Çok tatlılar ayrıca çok fotojenikler. 

Bir de kokarca var. Adı Kokişik
Daha yapmak istediğim çok broş var ama yavaş yavaş. Bir yandan da birikiyorlar :) 








Gelelim tığ işine, başladığımdan beri 3 kere söktüğüm ve ilerlemek için günlerimi yiyen çantam var.  Daha ancak tabanını oturttum. Güzel bir fikir var aklımda ama hala olur mu olmaz mı bitince göreceğim, artık ondan sonra da sökemem çok emek verdim. Bakalım artık, zaman ve model ne gösterecek. Aslında daha fazla broş yapabilirdim, hatta bir kaç dikiş fikri vardı aklımda ama bu sevgili çanta çok uğraştırdı beni. 

Hani geçen yazımda fotoğraflarını paylaştığım motifler vardı ya, onları birleştirdim, yastık kılıfı yapmayı düşünüyorum ama henüz arkasını yapamadım, hatta ipliklerini bile temizlemedim. Bu hafta sonu belki bitiririm diyorum :)

Sonra şirin mi şirin bir güneş yaptım, pembe yanaklı, araba süsü olarak bir arkadaşıma hediye ettim :) Tabii ki önce fotoğrafını çektim.

Veee işte son parçaya geldik. Burada gördüğünüz ceketi ilkbaharda yapmıştım. Artık havalar da soğudu giyerim. Sadece boyu ile ilgili bir değişiklik yapmak istiyorum, bakalım ne zaman fırsat yaratacağım.









Hayalini kuruyorum / Dreaming; Şu sıralar şahane fotoğraf programı olan Adobe Lightroom kullanabilmenin hayalini kuruyorum. Ama almalı mıyım diye de sürekli düşünüyorum, kararsızım. Sevgili broşlarım güzel fotoğrafları hakediyor.
Aralık ayında yeni yıl çekilişi yapmayı hayal ediyorum. 

Biraz da benim eklediğim başlıklardan devam edelim. 

Okuyorum; şu sıra bol bol nota okuyorum. Yani müzik dinlerken notadan takip ediyorum :) Bir de öykü ödüllü yazar keşfettim Pelin Buzluk. Onun kitabına başladım, yeni keşif olduğu için heyecanlıyım. Bakalım :) 

Dinliyorum; Çok ama çok severek... Jim Croce - You don't mess around with jim

Sonuna kadar okuyup, fotoğrafa doyduysanız ne mutlu bana :)
Sevgiyle kalın. 




59 yorum

  1. Birsürü güzel şey yapmışsın Ezgicim hepsi birbirinden güzel. Broşlarına bayıldım bu yıl takıntı oldu bende broş :) yastığın ve hırkanın renklerini çok beğendim ellerine sağlık iyi günlerde kullan, çantanı da merakla bekliyorum renk seçimi süper çok rahat kullanılır, birde hemen gözüme çarptı ki o emayen de çok çok güzel.. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Derya'cım çok teşekkür ederim. Beğendiğine çok sevindim :) Broş çılgınlığı ben de aldı başını gidiyorum. Renkleri ben de çok sevdim dah birkaç renk daha eklenecek bakalım artık, eğer çanta gibi olmazsa da evde sepet olarak kullanırım :) Emayelere bayılıyorum.

      Sil
  2. Sonuna kadar okunmaz mı? Benim dönüp tekrar okuduğum yazılar çoktur bloglarda. Emaye kase de anne kasesi mi? Çok güzel. Adobe lightroom programı nedir? Broşları işleyince kola mı yapıyorsun böyle dik olması için. Arkalarına silikonla mı yapıştıracaksın? Hepsi çok sevimli. Şarkın da çok güzel. Huzur aldım gidiyorum. Sevgiyle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Emaye Bora'nın annesinden, benim böyle tencere merakımdan dolayı hediye etti :) Photoshop gibi Adobe firmasına bağlı ama biraz daha kolay buluyorum. Kısacası fotoğrafların kontrastını ışığını falan ayarlamak için bir program. Telefon için küçültülmüş versiyorunu bedava ama bilgisayarlar için ücretli. Bu neden dik duruyor biliyor musun ? Çünkü plastik etamin, ve fotoğraf çekerken arkasına minik bir şey koyuyorum dik çekebilmek için. Broş iğnesini önce minik bir parça keçeye dikiyorum, keçeyi de broşa kumaş yapıştırıcısı ile yapıştırıyorum :)
      Kocaman sevgiler

      Sil
  3. Yine güp güzel ciciler yapmışsın yani ohooo neler neler yapmışsın demek istiyorum :) maşallah ya hepsi şahane

    YanıtlaSil
  4. I just love staring at your beautiful photographs! All of your makes are so very gorgeous!
    Thanks so much for joining in again!
    Sarah x

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dear Sarah,
      thank you very much, I like to write this post. :)))

      Sil
  5. Yazılarında ve fotoğraflarında dinleniyorum😔sakinlik, güzel cümleler,güzel görüntüler,güzel emekler çok huzurlu geliyor💕💕

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nasıl mutlu ettin beni bir bilsen :))) Kocaman sevgiler benden ❤️

      Sil
  6. Ne güzellikler yapmışsın harikalar ellerine sağlık fotoğraflarını çok seviyorum romantik romantik:))
    Wayuu çantanın tabanın çok düz olması ile ilgili videolar varmış başlarsam epeyce inceleyeceğim ,arkadaşım artırmalardan kaynaklanıyor dedi .
    Güzellikler artarak çoğalsın canım sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim.. Aslında wayuu çanta değil, yani onun nasıl yapıldığını bilmiyorum. Sık iğne sadece. Ama taban evet arttırmadan dolayı heralde biraz kıvrık oldu, ama çok da sökmek istemiyorum çünkü çok yavaş ilerliyor. Alternatif bir çözüm bulacağım inşallah :)))
      Sevgilerimle

      Sil
  7. Sadece yapmak için değil fotoğrafını çekmek için bile üstün mesai harcamışsınız. Tebrikler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle fotoğraf kısmında çok emek var :) Teşekkür ederim

      Sil
  8. Bayılıyorum bu yazılara, ne güzel dolu dolu geçen günler 😊. Her yeni yıl ben de çekiliş yapıyorum ve şimdiden düşünüyorum onu 😊.

    Pelin Buzluk’un bi kitabını okumuştum.

    Bu kızlar da çok tatlıymış, sen bu işte baya ama baya iyisin😊 Ceket de çok güzel olmuş güzel günlerde giy umarım, harika görüyor 😊 😘😘😘

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim ❤️ çok teşekkür ederim.
      Yaşasın o zaman yılbaşı için güzel bir fikir bulmak lazım değil mi ama :)

      Kızları beğendiğine sevindim öpüyorum seni ❤️❤️❤️

      Sil
  9. Okuma listemde görünce "ezgi here&now yapmışş" diyip koşarak geldim hemen :) çok güzel bir yazı yine ve fotoğraflar da ayrıca şahane.
    Ben de mi katılsam acaba bu here&now yazılarına, özendim :) ayda bir mi yazıyorsun?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çoook teşekkürler. Katılabilirsin, yazının başında bir link bıraktım oradan bakabilirsin. Evet bu here&now ayda bir. Ama ben elimdekiler çoğaldıkça yazıyorum neler yapıyorum serisini.

      Sil
  10. Ne güzel cıvıl cıvıl ve yaratıcısın, bayıldım ben buraya, sevgiler

    YanıtlaSil
  11. Örgüleri görünce çocukken kendi ördüklerim aklıma geldi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zevkli değil mi ama :)

      Sil
    2. Evet çok zevkli. Zamanım olsa arada yine örerdim ama maalesef vaktim yok :(

      Sil
  12. Çok şekersin Ezgi... Broşların da aynı senin gibi ♥
    Fotoğraflarına bayılıyorum, pozitifliğini onlara da geçiriyorsun. Surat asan hiç fotoğrafın yok...
    Öpüyorum seni♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şebnem'cim çok teşekkür ederim güzel yorumun için :)))) Çok tatlısın, gören gözlerinin güzelliği :)
      Kocaman sevgilerimle

      Sil
  13. Yoko ile instagramda tanışmıştım. Gerçekten çok tüm kızların çok tatlı. Gün ışığında çekilen fotoğraflar harika gözüyor. Gerçi ben ne kadar çok uğraşsam da böyle güzel fotoğraflar çekemiyorum. Kesinlikle bir yetenek işi bu ve sen bu konuda çok yeteneklisin Ezgi. Kış aylarında örgü örmeye bayılırım. Ben de senin bilgisayar kılıfından esinlenip kendime bir kindle kılıfı yaptım. O güzel gün ışığını yakalayabilirsem fotoğraf çekeceğim. Böyle yazıları okumayı çok severim. Sonuna kadar okudum. İçimi açan fotoğraflar için ve bu içten yazı için teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet Yoko'yu dayanamayıp paylaşmıştım :))) Çok teşekkür ederim tatlı yorumun için. Aslında fotoğraflardaki sırrım ne görmek istiyorsam, hangi renkleri görmeyi istiyorsam onu çekmeye çalışıyorum :))) Evet gün ışığı en büyük yardımcım :) Ayyy heyecanla bekliyorum kılıfını görmeyi. Sevgilerimle

      Sil
  14. merhhaba blogumu yeni açtım bende beklerım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş geldiniz, uğrayacağım tabii ki
      Sevgiler

      Sil
  15. Çok tatlılar emeğine sağlık :)

    YanıtlaSil
  16. Ellerine sağlık broşlar çok şeker :)

    YanıtlaSil
  17. Miniş Japon kızları, tığ işleri...hepsi çok güzel, eline sağlık.
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok ama çok teşekkür ederim
      Kocaman sevgiler benden

      Sil
  18. Su hayatta gordugum en pozitif,ufak seylerle mutlu olmayi bilen tek insansin sen ezgi.Her yazini severek okuyorum.Inanilmaz zevkli,becerikli bi hatunsun sen yaa!❤Broslar cookkk cici...😍

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Büşra'cım ne tatlısın, çok teşekkür ederim bu tatlımı tatlı yorumun için. Kalpli gözlü emoji oldum ben şu an :))
      Kocaman sevgilerimle

      Sil
  19. Everything is sooo cute!! I want to make a granny square sweater too! I love yours! I'm just scared to try clothes.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Thank you my dear friend :) Be courageous, just try it! I am sure that you will do the best :))

      Sil
  20. fotolar da yazın da iyimser işteee. mitsuku saol dinliycaam :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim deep !!! :) Kesin dinle!

      Sil
  21. Minik Japon kızlarıyla tanıştığıma memnun oldum. Ama kokarcanın coolluğu kimsede yok :p
    Çantanın bitmiş halini çok merak ediyorum. Bence harika bir şey çıkacak ortaya.
    Yine harika şeyler paylaştığını söylememe gerek yok çünkü o kadar sık tekrar ediyorum ki bunu kendimden sıkıldım :s
    Ve yüzümde gülümsemem gidiyoruuuummmm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değil mi ama bu kokarca moda tasarımcısı gibi maşallah :) Çok cool. Bu kadar yavaş ilerlemese bitireceğim de örüyorum örüyorum 1-2 santim ilerliyor :)
      Çok teşekkür ederim tatlı yorumun için :)

      Sil
  22. capon ablaların hepsi de çok sevimli olmuş. <3
    bu blogun yenisi olduğumdan yapım aşamasıyla ilgili postlar var mı diye gidip karıştıracağım. zira broşların arkasını çok merak ettim. bulamazsam kafamda deli sorularla yine buradayım! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnstagramda konuştuk ama buradan da teşekkürlerimi iletiyorum. Beğendiğine çok sevindim :)

      Sil
  23. Maşallah ne güzel şeyler yapıyorsun. Japon kızlara bayıldım :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Beğendiğine ok sevindim :)

      Sil
  24. Aaa onlar plastikmiş :)) Öyle şekilli mi alıyorsun , işlemene göre mi kesiyorsun merak ettim.
    Yine görsellerle ve keyifli yazılarınla dolu dolu çok güzel bir paylaşım , çok sevdim. Sevgiler Ezgi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet plastik etamin :) Yok, A4 boyutunda satılıyor. işledikten sonra kesiyorum. Çok teşekkür ederim. Sevgiler Özlem'cim

      Sil
  25. I love your makes. Those cross stitch brooches are simply adorable.
    Amalia
    xo

    YanıtlaSil
  26. Bir sürü şey yapıyorsun ve hepsini şahane yapıyorsun:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Semi, senin tarafından beğenilmesi beni mutlu etti :)

      Sil
  27. I think your little cross stitch brooches are very cute. I love the tiny stitches. Meg:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dear Meg,
      thank you very much for your lovely comment :)

      Sil
  28. Merhaba Ezgi :)
    Yorumumu senin de keyifle dinlediğin benimse ilk kez dinlediğim ama keyif aldığım, paylaştığın müzik ile yazıyorum :)
    Broşlara bayıldım, hiç böyle yeteneklerim yoktur. Ellerine sağlık.
    Keyifle geçen günlerim daim olsun, sevgiler.
    İyi pazarlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba :)
      Çok teşekkür ederim güzel yorumun için. Müziği beğendiğine sevindim.
      Sevgilerimle

      Sil
  29. Merhaba , blog keşif etkinliğinden geliyorum bana da beklerim :)
    https://minnosmama.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil

© Ezgi. Made with love by The Dutch Lady Designs.