9 Aralık 2017 Cumartesi

YENİ YIL ÇEKİLİŞİ / NEW YEAR GIVEAWAY



Hazırlığımı yaptım, dün kısa bir arada fotoğrafımı da çektim artık bugün itibariyle yeni yıl çekilişimi duyurabilirim...
Bu zamana kadar fotoğraflar ile ilgili o kadar güzel şeyler söylediniz ki, çok teşekkür ederim güzel düşünceleriniz için. Ben de tüm bir yıl bakıp içiniz açılsın diye bir takvim hazırladım.

Takviminizi küçük mandallar ile dekor gibi asabilirsiniz ya da minik şövalesi ile masanızın üzerinde durabilir. Nasıl arzu ederseniz.

Hediye bir tek takvim değil. Bir de ezgissimo broş hediye edeceğim. Kazanan istediği broşu seçebilecek.
Hepsini toplu görmek için bu yazıya bakabilirsiniz.

Katılabilmek için blogumu takip ediyor olmanız gerek ve yazının altına minik de olsa yorum bırakmak gerekiyor.
Bir de duyurursanız sevinirim. Bunun için zorunlu tutmuyorum ama bu sayede katılım çok olursa şahane olur :)

Yeni yıldan önce hediyenizi gönderebilmek istiyorum. O yüzden çekiliş 23 Aralık Cumartesi günü saat 23.59 da bitecek. Bu arada saat çok afili oldu :)

Mutlu hafta sonları olsun.








132 yorum

  1. Ezgisssimomm yurtdisi katilamiyo demi?😐Katilabileydim iyiyddiii.😐Hediyelerin cok guzelmis.Kazanan gule gule kullansin hic kiskanmicam valla.😐
    Ben yinede paylasiyorum yaziyi destek olma amacli😁💙Bol katilimli olsun insallaaahhh🙌🙌

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok tatlım, katılabilirsin bu sefer öyle bir şart koymadım ama yurt dışına belki biraz daha uzun sürede gidebilir :) Çok teşekkür ederim paylaşımın için :))

      Sil
    2. Aaaaaa vallaaa mi mutlu oldumm😂😂😂O zaman bende katildim katildimmmm🙌🙌🙌

      Sil
  2. Katılıyorum, istiyorum, duyuruyorum, seviyorum 😁 mutlu yıllar 💕💕

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Harika çok mutlu oldum :) mutlu yıllar ❤️

      Sil
  3. Bayıldım.
    Ben de varım😍❤

    YanıtlaSil
  4. Bloğunuzu takipteyim be katılıyorum çekilişe :)

    YanıtlaSil
  5. Eneee beklenen çekiliş gelmiş :) varım diyorrr! :D

    YanıtlaSil
  6. Bende yurt dışı mağdurlarındanım canım :) ama güzel bir çekiliş olmuş bol şans herkese 💕

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yurt dışı mağduru olmana gerek yok, öyle bir şart koymadım çünkü :) Katıldın sayıyorum :)))

      Sil
  7. Bende varıımm :) 🙋 bol katılımlı bir çekiliş olsun.

    YanıtlaSil
  8. Tabii ki bu güzel broşlara (ve takvime de) kim hayır diyebilir:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Katıldığına ve beğendiğine çok sevindim Semi :)

      Sil
  9. İlk defa :) Çünkü fotoğraflar şahane...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu ilkin benimle başlaması harika :) Çok teşekkür ederim ❤️❤️❤️

      Sil
  10. çekilişlere katılmıyom ama duyurcam cicişkoo :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tamam tatlım, çok teşekkür ederim yardımın için ❤️❤️

      Sil
  11. Ayy yaşasın! Katılıyor ve duyuruyorum, bakalım o şanslı kişi kim olacakk :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şahane :) Ben de merak ediyorum :) Bol şans

      Sil
  12. Umarım o şanslı kişi ben olurum yaaa 🌸🌸 duyuruyorum 😻

    YanıtlaSil
  13. Böyle güzel bir çekilişi kaçırsaydım üzülürdüm. Tam blogda neler var diye açtım bi baktım minnoş bir çekiliş. Duyurdum ve de katılıyorum elbette. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zamanlaman harika Nermin'cim :) Çok teşekkür ederim

      Sil
  14. Ben seni tanıyarak yeni yıl hediyemi aldım :) teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Böyle güzel bir yorumla ben de en güzel hediyeyi aldım :) Teşekkür ederim ❤️❤️

      Sil
  15. Ne güzel şeyler yapıyorsunuz yaa:) Ben de katılıyorum. Sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sevindim, bol şans ve sevgiler ❤️❤️

      Sil
  16. Harika bir fikir harika bir çekiliş 😍😍❤️❤️❤️

    Ben hem duyurdum hem de katılıyorum, ellerine sağlık Ezgicim 😘😘

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım Mübeccel beğendiğine çok sevindim ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
      Çok sağol desteğin için

      Sil
  17. Çok güzel düşünmüşsünüz.Takipteyim zaten, katılıyorum.

    YanıtlaSil
  18. Bence çok şekerler canm :) katılıyorum müsadenle :)

    YanıtlaSil
  19. Canımmm . Şahane bir çekiliş . 😍😍 Tabisi ben de varım . 😊

    YanıtlaSil
  20. Takvim fikrine bayıldım Ezgi çok güzel. Ben instagram hesabımdan çekilişin duyurusunu yapacağım. Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yasemin'cim çok sevindim beğendiğine. Desteğin için çok teşekkür ederim ❤️❤️❤️
      Sevgiler

      Sil
  21. Takvim şahane fikirmiş. Ben de Ata'nın fotoğraflarından hazırlatmıştım birkaç yıl evvel. Aile bireylerine dağıttım, pek sevindiler. Merhaba :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet aileler için harika bir fikir. Ben de annemlere yapıyorum hep bütün bir yıl beni görsünler diye :))) Beğendiğine sevindim, iyi şanslar :)

      Sil
  22. Ya ikinciye geliyorum, yorum yaparsam beni çekilişe koyarsın diye ilk gelişimde yorum yapmadım ama içime sinmedi gene geldim. Beni çekilişe yazma olur mu Ezgi, çocukluğumdan beri hiç sevmem çekilişleri. Ama çekiliş yapanları seyretmeyi, sevinçlerine ortak olmayı da çok severim. O yüzden bol eğlenceler, kolaylıklar dilemek istedim 😀

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevda'cım nasıl istersen seni yazmam ama dönüp bir daha yorum bırakman çok mutlu etti beni :) Çok teşekkür ederim

      Sil
  23. Merhabaaa ! bloğunuzu yeni keşfettim bende katılıyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba :) Çok teşekkür ederim. Yalnız, takip ediyor musunuz emin olamadım. Blogu takip etme şartı var da :)
      Sevgiler

      Sil
  24. Her şey çok güzel.Ama benim çekilişlerde şansım yok.Umarım bu kez olur.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş geldiniz çok teşekkürler. Bol şans dilerim. ancak blogu takip ediyor musunuz emin olamadım. Blogu takip etmek katılım şartı.
      Sevgiler

      Sil
  25. geç kalmışım ama ben de katılayım kuzuum 💛

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım Şebnem hoş geldin sefalar getirdin ❤️❤️❤️❤️

      Sil
  26. Böyle şeylerde şansım yoktur pek.Kazananların mutluluğunu paylaşmak da yeterli.G+ ve facede duyurdum.Zaten maksat muhabbet :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hiç belli olmaz :) Bol şans, teşekkür ederim katıldığın için

      Sil
  27. en en sevdiğim yılın bu zamanları ajanda ve takvim almak kim bilir belki bana çıkar :) şimdiden iyi yıllar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyi yıllar ve bol şans diliyorum.
      Sevgilerimle

      Sil
  28. Çok güzeller. Bende katılmak istiyorum sizi zaten takipteydim sevgiler :)

    YanıtlaSil
  29. Yanıtlar
    1. :) Çok teşekkürler. Blogu takip edip etmediğiden emin olamadım, teyit edebilisen çok sevinirim :)

      Sil
  30. İnsanın emek verdiğini hediye etmesi... Çok hoşsun sevgili Ezgi ♡ Ben de varım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim.. Sevgilerimle Bol şans

      Sil
  31. ya süpermiş!
    hadi!! :)
    kafadergi.blogspot.com
    Ben de beklerim bloguma :) ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bol şans dilerim. Ancak blogu takip ediyor musun diye sormak istedim çünkü emin olamadım. Blogu takip etmek katılım kuralı da :)
      Uğrayacağım bloguna
      Sevgiler

      Sil
  32. Thank you very much for your comment. I will visit your blog

    YanıtlaSil
  33. emreebozkus.blogspot.com.tr

    Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  34. Bende varım 😊güzel insan deep duyurmuş bende geldim 😊sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu sayede yeni bir dost kazandım bu dahada güzel oldu sevgiler 😊

      Sil
    2. Harika hoş geldin, en yakın zamanda ben de uğrayacağım bloguna. Katılım için bol şans dilerim :)

      Sil
  35. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  36. Tüm yıl özel günlerimi özenle işaretleyeceğim sevimli takvimlerden kazanmak için ben de katılabilirmiyim ezgissimo 😍

    YanıtlaSil
  37. Seni takip ediyorum, çekilise katılıyorum 😊 bende bloguma beklerim 🤗

    YanıtlaSil
  38. bende varım,çok tatlı hediyeler,herkesin şansı bol olsun diyelim,
    sevgiler....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevindim :) Çok teşekkürler, iyi şanslar

      Sil
  39. Takipteyim, bol katılımlı olmasını dilerim :)

    YanıtlaSil
  40. bol katılımlı bır çekiliş olur ınsallah :)
    bende varım :)

    YanıtlaSil
  41. Ezgicim çekilişin yine çok güzel, bol katılımlı olsun, herkese bol şans..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Derya'cım, iyi şanslar :)))

      Sil
  42. Yaşasın hala kaçırmamışım :))
    Bu sene o kartlar ve broş bende ;)

    YanıtlaSil
  43. Merhabalar, öncelikle tanıştığımıza memnun oldum :) bol şans katılan herkese ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, ben de memnun oldum.. Hoş geldin. İyi şanslar dilerim :)

      Sil
  44. Ben duyurayım :) Hayırlı olsun ve kolay gelsin ❤

    YanıtlaSil
  45. Happy holidays.I will visit your blog..

    YanıtlaSil
  46. bende katıldım. Blogunu da yeni keşfettim bu arada:) bana da beklerim :) sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş geldin :) Tabii ki de uğrarım, sevgşler

      Sil
  47. Yenı takıpçilerınızden bırı olarak ben de varım....ama benım blogum yok....maıl adresım: gurgozde@gmail.com herkese bol sans...sıze de cekılıs ıcın tesekkur ederım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoş geldiniz o zaman :) Bol şans dilerim

      Sil
  48. Çok tatlı😍 sanırım takipteyim🙈bende varım bende..bayıldım takvimlere

    YanıtlaSil
  49. Seu blog é uma maravilha,
    por isso eu vou segui-lo.

    Um beijo. Espero você no
    meu.

    silvioafonso



    .

    YanıtlaSil
  50. Ay kendimi çok zor tuttum ama galiba ben de katılmak istiyorum :D Hediyeler çok minnoş ve şu takvim için harcadığın emeği düşününce birdenbire çok anlamlı bir hediye haline geliyor. Estetik açıdan ne kadar güzel olduğunu söylemiyorum bile!

    Ellerine sağlık Ezgi. Şimdiden yeni yılın kutlu, mutlu, sağlıklı olsun! Tüm güzel dilekler seninle olsun! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tutma kendini :) Şansın bol olsun diyorum..
      Sana da mutlu, huzurlu bol neşeli yıllar dilerim

      Sil
  51. Broşlarına ayrıca bayılıyordum şimdi çekilişte görünce daha bir kalpler çıktı gözümden :) bende varım o zaman 😍😍

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Harika, çok sevindim katıldığına :) Bol şans !!!

      Sil
  52. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şimdilik ihtiyacım yok teşekkür ederim

      Sil
  53. Kim bilir belki ben şanslı olurum dedim geldim😄😄😄😄😄
    Saka bir yana tum katilanlara sans diliyorum dahil olmak bile keyifli💖😘

    YanıtlaSil
  54. Ben de katılıyorum, duyuruyorum, herkese bol şans diliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldin bu arada :) Çok teşekkür ederim. Bol şans :)

      Sil
  55. ayyyyy...kaçırsaydım üzülürmüşüm valla yaaaaa... ;-))

    YanıtlaSil
  56. Şahane bi hediye! Ben de şansımı denemek isterim:)

    YanıtlaSil
  57. Başarılar ve iyi çalışmalar dilerim
    Bende katılıyorum
    www.jdsezer.blogspot.com
    Etkinliği blogum'da duyurmak çok isterdim ama bu aralar çok yoğunum kusura bakmayın diğer etkinliklerinizde buluşmak üzere hak eden kazansın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler, düşünmeniz yeter. Tabii ki uğrarım. İyi şanslar

      Sil
  58. ÇOK GÜZELLER ELLERİNİZE SAĞLIK

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim !! yalnız katılım şartı var, blogu takip etmek sizin takip edip etmediğinizden emin olmadım. Teyit ederseniz sevinirim :)

      Sil
  59. Merhaba Ezgi Hanım,
    Blogunuzu çekiliş sayesinde keşfettim :) Ama çook beğendim. Özellikle broşlarınız çok şık. Ellerinize sağlık. Benim bloguma da beklerim.
    http://kenteskizleri.blogspot.com.tr/

    Çekilişinize de katılıyorum. Şansımı denemek istiyorum :)

    Başak

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Başak hanım,
      çok teşekkür ederim :) Tabii ki uğrayacağım.. Yalnız katlılım şartı blogu takip etmek ama adınızı göremedim. Takip edip etmediğinizi teyit ederseniz mutlu olurum :)
      Sevgiler

      Sil
  60. Çok naif bir çekiliş olmuş,emeğinize sağlık,ben de katılıyorum:) Mutlu kalın..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler, takip edip etmediğinizi teyit ederseniz sevinirim. Katılım şartı için takip etmek gerekli, sizi listede göremedim.
      Sevgiler

      Sil
    2. Uzun zamandır takip ediyorum aslında,sadece takipçi ismim Yaz Yağmurları,o yüzden görememiş olabilirsiniz:)..(blog ismimden dolayı Yaz Yağmurları,profilime bakarsanız teyit edebilirsiniz blogumu)

      Sil
    3. Harika çok teşekkür ederim yanıtladığın için :) ben bu isimle baktım ondan bulamadım :)
      Sevgiler bol şans :)

      Sil

© Ezgi. Made with love by The Dutch Lady Designs.