9 Nisan 2021 Cuma

VİDEO - YENİ BİR YOLCULUK


2 gün önce ilk videoyu yayınlayarak yeni bir yolculuğa çıktım. Tariflerimi ve kendimi bu sefer sesli anlatmak istedim. Karşılıklı konuşmayı seven birisi olmama rağmen, kameranın kayıtta olduğunu gösteren o kırmızı ışığı yanıp sönerken gördüğümde çok zorlandım. Kendi kendime konuşma hissi komik geldi ama tarif ederken iş daha kolaydı, o zaman gerçekten birine anlatıyormuşum gibi hissettim.

Belki zamanla kameraya konuşmaya da alışırım, şu an üzerinde çalıştığım proje bitene kadar palazlanırım diye umut ediyorum. 

Proje dedim de neyi tarif ediyorum hemen anlatayım. Geçen yaz kendim için bir bluz tasarlamıştım adı LİMON. Belki hatırlarsınız, şimdi kısım kısım onu tarif etmeye başladım ve videoları  İnstagramda  IGTV ve Youtube üzerinden yayınlıyorum. 





İlk proje için büyük bir adım aslında, ondan dolayı parçalara böldüm, takip etmesi ve çekmesi kolay olsun.  Şimdi 2. kısım için ödevime çalışıyorum, fena mı işte, yazılı konfor alanımdan çıkıp bir de bunu deneyim istedim. Bakalım bu yolculuk beni nereye götürecek. Her yolculuk gibi bu da epey şey öğretecek, orası kesin. 

Bana bu yolculuğumda arkadaşlık etmek ve destek olmak isterseniz. Beni Youtube'da Ezgi Tandogan  instagramda ise @ezgissimo olarak bulabilirsiniz. 

Şu an tipi şeklinde yağan kara inat, çiçekli bir cuma diliyorum. 


14 yorum

  1. hayırlısı olsun hoşgeldin tekrar aramıza

    YanıtlaSil
  2. Bende bu ara evde giyilmeyen kazaklarla birşeyler yapma niyeti içindeyim de daha girişim yok bende. Olursa yazarım kesin zaten.
    :)

    YanıtlaSil
  3. Selam hayırlı olsun. Kolay gelsin. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  4. Hayırlı olsun, kolay gelsin Ezgi:) Sevgiler...

    YanıtlaSil
  5. İyi bir Youtube izleyicisi olarak videonuz çok başarılı. Yazmak ve çekmek kısmen daha kolay ama kamera karşısında konuşmak, bunları sonradan düzenlemek pek te kolay işler değil:-) Tebrikler.

    YanıtlaSil
  6. Yeni adımında da başarılı olacağına çok eminim Ezgi. Video konusunda ben de senin gibi düşünüyorum, zor bir iş. İlk videon gayet iyi, devamını bekleriz:)

    YanıtlaSil
  7. Ne kadar tatlı bir insansınız. Bayıldım enerjinize :) Abone oldum. :)

    YanıtlaSil
  8. Çok açıklayıcı bir video olmuş. Kanalın hayırlı olsun.

    YanıtlaSil
  9. aaa ne güzel hemen takibe aldım insta da myfamilymayworld benim ki

    YanıtlaSil
  10. kolay gelsin canısı, seyrettik elbette, gayet başarılı bir çalışma yolu açık olsun sarı limonun :)) sevgiler

    YanıtlaSil
  11. Kolay gelsin. Yazınız çok güzel olmuş. Çokta akıcıydı. Blogunuzu yeni keşfettim, çok hoş bir blog. Benimkini de ziyaret etmek isterseniz;
    Duygublog16.blogspot.com

    YanıtlaSil
  12. Hayırlı olsun Ezgi. Annemden biliyorum bu tarz örgü işleri çok izleniyor :-) Emeklerinin karşılığını alırsın umarım.

    YanıtlaSil

© Ezgi. Made with love by The Dutch Lady Designs.