27 Nisan 2020 Pazartesi

TABLDOT MEYDAN OKUMA 16 GÜN/16 YAZI #12



Zaman su gibi aktı geçti, 12 günü devirdik bile. Bugünün sorusu Ramazan'a denk geldi, artık kusuruma bakmayın, akıl edemedim.
Olsun iftardan sonra okurusunuz artık :) Ben geç kaldım bugün yazmak için, yorumlara da okumaya da yetişemiyorum ama zaten bu meydan okumanın keyfi böyle çıkıyor, hep bir koşturmaca hali...

Pazar boş günüm olduğundan, pazartesi için bir kaç yemek hazır ederim genelde. O yüzden pazartesi  karışık sebze tabağı olsun, şöyle hafif hafif.

Salı günü biraz sebze kalır ama yetecek kadar değildir, yanına üç beş köfte bir de yoğurt.

Çarşamba acaba bugün kahvaltı gibi yapsak, şöyle taze ekmek - gevrek peynir yanına da çay..

Perşembe biraz özenli fırında beşamelli.

Cuma kafaya göre bazen kuru bazen tava pizzası, bazen hamburger.. 

Cumartesi konser günü, konser öncesi çok yemek yiyemem ama konser sonrası kurt gibi acıkırım. Konser sonrası en güzel şey bol peynirli tost ve sıcak çay..

Pazar kesinlikle balık! Her pazar balık yapmayız ama küçüklüğümde genelde pazarları balık pişerdi evde, ordan aklımda yer etti.



18 yorum

  1. Çok sevdim o hafif ve leziz menülerini 🥰 Afiyetle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, hepimize afiyet olsun <3

      Sil
  2. peynirli tost da güzel olur 😊 gönlüne sağlık güzel Ezgim sevgiler canım benim 😊🌸

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok çok teşekkür ederim Sessiz Kaldım :))

      Sil
  3. özenilesi bir menü.. bir hafta içim tüyo oldu bana :) sevgiler

    YanıtlaSil
  4. Mmm hepsi çok lezzetli :)

    YanıtlaSil
  5. Menüler hafif, uçarı, sevimli, yüz gülümseten bir havası var. Sizin gibi :)

    YanıtlaSil
  6. Tava pizzanın tarifini isterim ezgi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vermem miii..
      Linki ekliyorum, çok lezzetli ve kolay..
      https://www.youtube.com/watch?v=Jq_ixFIhIl0&t=101s

      Sil
  7. Ne güzel menüler yapmışsın Ezgicim benim, ben bu soruyu atladım affına sığınarak..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hiiç problem değil Derya'cım, bak keyfine <3

      Sil
  8. Akşam yemeğinde kahvaltı bizim ailenin favorisidir. Özellikle bekleriz o günleri. Yemek olmasın da kahvaltı yapalım diye. Bayıldım menüye. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kahvaltının mutlulukla bir ilgisi var derler doğru demişler :)

      Sil
  9. Kahvaltıyı sevenler kulübüne hoş geldin :)))

    YanıtlaSil
  10. Herkesin pazar rutininde aklında kalan iz farklı :) Benimki de kesinlikle kahvaltı ♥

    YanıtlaSil

© Ezgi. Made with love by The Dutch Lady Designs.