16 Nisan 2020 Perşembe

KÖŞECİKLERİM - MEYDAN OKUMA 16 GÜN/16 YAZI #2


Evin sevdiğim köşesinden bildiriyorum. Bilgisayarım açık, bir iki cümle karalıyorum, kahvemden bir yudum alırken çorabımın örgüsünde bir sıra daha ilerliyorum. Kulaklığımda Nina Simone sesi.



Kutu gibi evin zevk aldığım hap kadar köşeleri şunlar, film izlerken koltuğun sol kenarı, yazı yazarken yatağın üzeri, çamaşır sepetini çevirip kendime masa yaptım mı değmeyin keyfime..  Yeni bir tarif üzerine çalışırken masa başı - örerken not almak kolay oluyor-, son olarak ışığın çok tatlı geldiği pencere kenarı, tüm fotoğrafları o ışıkta çekiyorum...

İşte böyle, oldukça minik bir dairede yaşıyoruz, balkonumuz yok, olsaydı en sevdiğim köşe kesinlikle balkon olurdu..

39 yorum

  1. Çocukluğumdan beri kutu gibi bir evin içinde huzurla yaşayacağım hayatın hayalini kurarım. Gözü pahalı eşyalar büyük büyük odalarda olmayan her insan diğerlerinden daha mutlu oluyor bence:) tabi bir de manzarası güzel balkonu olsa hiçte fena olmazdı😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah o hayal ettiğin günler yakında gelir :)
      Ben İzmir'liyim gönül hep bir deniz manzarası istiyor :)

      Sil
  2. sana böyle ferah feza balkonu olan, dur dur dilemişken en güzelini dileyelim, geniş geniş bir bahçesi olan güzel huzurlu bir ev nasip olsun inşallah canım. çalışma hayatının başlarında evler küçük oluyor. ben 70 metrekare bir lojmanda oturmuştum. güzel günlerdi.:) sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. güzel insan <3
      Çok teşekkür ederim güzel dileğin için, ne kadar kıymetli bir bilsen :) Kesinlikle, başlangıç çıtı pıtı oluyor hep, aslında bu durumdan mutluyum da çünkü çok seviyorum kutu gibi yerleri.. Bizimki de işte senin dediğin ölçülerden biraz ufak. Üniversite lojmanı bizimki de :)

      Sil
  3. Insanın sevildiği birşeyle uğraşması en güzel mutluluk♥️

    YanıtlaSil
  4. Çorabının renkleri de yine "ben Ezgiye aitim" diyor, öyle belli ki sen olduğu.
    İçimiz geniş olsun, minik yerler de genişliyor ardından...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zeynep'cimmmm <3 çoook teşekkür ederim.

      Tabii ki ne büyük yerler var, insanlara dar geliyor, sığınamıyorlar.. Her halimize şükürler olsun <3 Küçüğü büyük hissettirene şükürler olsun

      Sil
  5. Olsun nohut oda bakla sofa, huzur sağlık olsun da gerisi kolay 🥰🥰🥰

    YanıtlaSil
  6. Ne güzel ve naif anlatmışsınız. :)

    YanıtlaSil
  7. ben yazın bahçede huzur buluyorum Allah sana da nasip etsin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bahçeyi ben de çok seviyorum... Bizimkilerin yazlığını o yüzden ayrı bir seviyorum... Bahçe, teras iç içe :) Amiiin inşallah, hepimize en güzellerinden :)

      Sil
  8. Ahh o çorap beni yine büyüledi her yaptığına hayran oluyorum 🌸dört duvarı ev yapan içindeki huzur bence, öyle güzel anlatmışsın ki ben bile huzur buldum okurken🌸benim evim geniş ama iki köşesinde kendimi daha çok buluyorum. Bir köşesi hobi malzemelerimin olduğu raflarım ve masam, diğeride salondaki yemek masasının baş köşesine berjeri çekip kurulduğum köşe 🙈orada hem örüyorum, hem okuyorum,bilgisayarımda orda filmimide müziğimide açıyorum daha ne olsun 🙈
    Sana yürekten sevgilerimi gönderiyorum 🌸❣️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kezban'cım :) Çok teşekkür ederim <3 Ben de senin el emeğine, göz nuruna bayılıyorum <3
      Kesinlikle huzur bizim içimizde, neredeysek oraya taşıyoruz.

      Ohhh ne keyifli köşeler. Keyfin, huzurun daim olsun sevgili Kezban <3 Ben de sana kocaman sevgiler gönderiyorum.

      Sil
  9. Mevzu bahis büyük küçük değil gerçekten.insanın mutlu olunca her yer bir karnaval gibi oluyor.

    YanıtlaSil
  10. Yaptığın her bir şey pek güzel Ezgi! Gözlerimde kalpler imrenerek izliyorum, ellerine sağlık :) Kutu kadar eve nice güzellikler sığdırıyorsun, balkon halt etmiş :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim sevgili Ayşenur :)
      Çok tatlısın

      Sil
  11. ister büyük,ister küçük olsun önemli olan bulunduğun yerden keyif alma....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle, huzur, sağlık olsun.. Her yer muhteşem bir yere dönüşüyor sonra :)

      Sil
  12. Ben de evlendikten sonra 2.5 yıl balkonsuz küçük bir evde oturdum Ezgi, ama önemli olan o dört duvar arasında biriktirilen anılar..elinin değdiği her şeyi güzelleştiren bir enerji var sende, daim olsun, her şey gönlünce olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Merve, kesinlikle, küçük yere daha samimi anılar sığıyor..
      Çok teşekkür ederim güzel yorumun için.. Senin de inşallah

      Sil
  13. Yazarken dinlediğin müziği ben de okurken dinledim :) Sonra da bir dilek diledim: Neşeli ve sağlıklı sevgilerle :)

    YanıtlaSil
  14. ah balkon olayı 😊😁 Rabbim sağlıkla huzurla oturmak nasip etsin inşallah evlerimizde 😊 keyfini çıkar güzel Ezgim sevgiler canım benim 😊🌸

    YanıtlaSil
  15. Evin içi ne kadar öenmliyse dışı da muhakkak çok önemli evet bış bir yaşam alanı kesinlikle şart sana da çok çok iyi gelirdi o zaman hiç evden çıkmazdın ha kendimden bilirim :) ama kutu gibi evler pek huzurlu olur ben de küçük evimi özlüyorum zaman zaman.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. heheehh :))) Balkon, bahçe güzel şeyler... Ama neyse ki yaşadığım yerler orman içi gibi o yüzden her daim ayağım toprakta olabiliyor şükür :))

      Kesinlkle, o evlerin anıları daha bir kıymetli

      Sil
  16. Kutu gibi evleri severim ben ♥ Bak ne güzel köşeler yaratmışsın evinde :)

    YanıtlaSil
  17. Ne kadar pastel bir blog! :) İçim ferahladı girince...

    YanıtlaSil
  18. Evinin ışığına bende hayran olmuştum Ezgicim, bana sorsan heryeri şahaneydi :)

    YanıtlaSil
  19. Normalde balkona çıkma alışkanlığım yoktur ama eve tıkıldığımız şu günlerde keşke olsaydı dedim. Orada vakit geçirmek keyifli olurdu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah balkonlarımız, bahçelerimiz olur <3

      Sil
  20. Çok teşekkür ederim beğendiğine sevindim :)

    gökyüzünü görmek mühim <3

    YanıtlaSil

© Ezgi. Made with love by The Dutch Lady Designs.