20 Nisan 2020 Pazartesi

KAYBOLMAK - MEYDAN OKUMA 16 GÜN/ 16 YAZI #5


Dün doğum günümdü, blogları ziyaretlerde bazı güzel arkadaşlarımın sürprizi ile karşılaştım. Öyle mutlu oldum ki.. Tekrar teşekkür etmek istedim, günümü güzelleştirdiniz sağ olun var olun. 

Pek çalışkan bir meydan okumacı olamadım dün, tüm gün evde olmama rağmen bir blog yazısı yazmayı başaramadım. O yüzden bugün iki yazıyı halletmek lazım.. 



Kaybolma hikayesi denilince ben de ikilemde kalanlardanım, fiziki olan mı, ruhsal olan mı ?Hangisini anlatsam karar veremiyorum. Eminim herkes hayatında bir dönem,  içinde bir yerlerde kaybolmuştur. İçimizde o yolu bulmak biraz daha zor oluyor, ne de olsa yardım alabileceğimiz bir google map yok. 

Ben size fiziki olandan bahsedeceğim. Yürürken ya da bisiklete binerken kaybolmaktan hiç korkmam. Elbet tanıdık bir yer bulurum der, yürürüm. Ama araba ile kaybolmak beni biraz geriyor. Zaten çok severek araba kullanan biri değilim, mecbur olduğum zamanlarda kullanıyorum. Ne yapayım pek sevemedim, trafikteki sabırsız, saygısız, kibirli  insanlar beni geriyor. Neyse uzatmayım, bir gün kuzenim Ankara'ya geldi, bir yerde ders veriyordu, onu ders verdiği yerden alacaktım ve bende misafir olarak kalacaktı. 

Gayet güzel gideceğim yeri buldum, kuzenimi aldım ama eve geri dönmek o kadar da kolay olmadı. Siri'cim döneceğim yeri biraz geç haber verdi, ben dümdüz bastım, karanlıkta bomboş yolda tekrar dönüş yapana kadar gittik de gittik. Yol karanlıktı, pek ışık yoktu, siri'nin kafası karışmıştı ve ben soğuk soğuk terliyordum. 


17 yorum

  1. nice güzelliklerle dolu yaşlarınız olsun inşallah...arabayla yeni bir adrese gitmek beni de geriyoraçıkçası yandexle oldukça rahatladım bu konuda ama bazen ben de sizin yaşadığınız gibi durumlar yaşayabiliyorum ve geriliyorum tabii ki sevgiler..

    YanıtlaSil
  2. Off fenaymış Ezgicim siriyi bilmiyorum henüz onunla vukuatımız yok ama diğer programla google maps miydi hatırlamıyorum, bizi nerelere nerelere çıkardı günü birilik gittiğimiz kaç yerde o yüzden hiç güvenim yok, versinler elime kağıttan bir harita en güzeli :)

    YanıtlaSil
  3. doğum günün kutlu olsun yeniden. arabayı ben kullanıyorsam kaybolmak daha fena sanırım. geçmiş olsun diyelim :) sevgiler

    YanıtlaSil
  4. Doğum gününün kutlu olsun. Nice senelere..😊

    YanıtlaSil
  5. Sevdiklerinle birlikte sağlıklı, mutlu nice yaşlar Ezgicim...

    YanıtlaSil
  6. Doğum günün kutlu olsun :) Nice güzel senelere! Arabayla kaybolmak gerçekten biraz korkutucu oluyor çünkü nereden döneceğini, yolun nereye gideceğini bilmemek geriyor insanı.

    YanıtlaSil
  7. Sevdiklerinle sağlıklı mutlu seneler diliyorum.

    YanıtlaSil
  8. Yanıtlar
    1. Çoçka bizimle olduğun zamanlar olsun. Mutlu yıllar

      Sil
  9. Nice nice güzel yaşların olsun buradan da tekrar tebrik etmek istedim 💛direksyondaki bensem eğer daha çok korkarım galiba böyle birşey yaşasam 🙈
    Muhtemelen 10 yaşında felandım, babamın mesleğinden dolayı Kastomonu'da yaşıyorduk ama sürekli Ankara'ya gidip geliyorduk. Yine bir seyahatimizde babam otobanda, ki o yolu artık ezbere bilmesine rağmen, dönüşü kaçırdı ve biz resmen başka bir şehire doğru yol aldık, babam güya kafasından kestirme bir yol buldu ve döndük, kendimizi bir ormanda bulduk buda yetmezmiş gibi benzinimiz de bitti 😂Arabada annemle ve kardeşimle korku filminden bir sahne yaşadık babam yardım bulup gelene kadar😂 Bugün bile hala bu anımızı konuştuğumuzda hem gülüp, hem sinirlenebiliyoruz 😂🙄

    YanıtlaSil
  10. maşallah maşallah curly burly hep keyifli yılların olsuuuun ve huzurluuu :)

    YanıtlaSil
  11. Doğum günün kutlu olsun tekrar. Araba kullanmadığım İç n o strese girmedim ama kaybolmak konusunda basariliyimdir

    YanıtlaSil
  12. Cok cok renkli nice renkli yillara Ezgi'cigim..Iyi ki varsin:)

    YanıtlaSil
  13. Hep mutlu ol Ezgicim, nice mutlu yaşlara ♥ Kocaman öpüyorum seni...

    YanıtlaSil
  14. Güzel günler gelecek inanıyorum çok daha güzel günler

    YanıtlaSil
  15. Mutlu, huzurlu güzel günlerin olsun. 😊

    YanıtlaSil
  16. Geç te olsa doğum günün kutlu olsun canım,sağlıkla,mutlulukla ve huzurla nice güzel yaşlara:))

    YanıtlaSil

© Ezgi. Made with love by The Dutch Lady Designs.