21 Nisan 2020 Salı

KARARSIZ KALDIM MEYDAN OKUMA 16 GÜN/16 YAZI #7


İzlanda'da gün batımı, yaklaşık saat 23.45 civarları, güneş yeni batmış... Sanırım hayatımda yaşadığım en geç gerçekleşen gün batımıydı.

Bugünkü konunun üzerine çok düşündüm, hangisini daha çok sevdiğime karar vermek istedim ama yok olmadı, kararsız kaldım.



Yazın günbatımı; kavurucu sıcak yerini biraz olsun serin bir havaya bırakır, denizin dalgaları sakinler, akşam yemeği telaşı içinde çatallar - tabaklar şakırdamaya başlar, yavaş yavaş terasların ışıkları yanmaya başlar, ortalık mis gibi kızartma kokar, kavun-karpuz lezzeti vardır havada..

Baharda gün doğumunda uyandığında hava artık eskisi kadar soğuk olmaz, yazın habercisidir, farklı bir sessizliği vardır gün doğumlarının, sarının rengi gün batımına inat biraz daha soğuk tondadır ama umut doludur...




13 yorum

  1. çok güzel anlatmışsınız her ikisini de ve vaouv ne kadar geç batıyor öyle bende kendimle övündüm gökçeada da en geç batıyor falan :D

    YanıtlaSil
  2. Ben de karar veremezdim herhalde, ikisi de çok güzel :).

    YanıtlaSil
  3. Merhaba Ezgi
    Ben uzun zamandır blogda yoktum. Tekrar geri döndüm ve senin etkinliğini gördüm. Başlangıç tarihini kaçırmışım ama bu güne kadar ki bütün konularla ilgili yazıları neredeyse tamamladım. Günü geçenleri bir anda peş peşe yayınlasam olur mu? Size yetişmiş olurum. Sizinle birlikte devam ederim.

    YanıtlaSil
  4. Ben hala karar vermiş değilim :)

    YanıtlaSil
  5. Ben bu sefer o umuttan yana kullandım şansımı ♥

    YanıtlaSil
  6. Umut dolu güzel ve yeni gündoğumlarını yaşamak, akşamda o güzelliği tüm ihtişamıyla uğurlamak dileğiyle... :)

    YanıtlaSil
  7. yazınca sende zorlandım değil mi karar vermek çok zor. sevgiler

    YanıtlaSil
  8. aynı ben de senin gibi düşünüyorum yazın günbatımlarına bayılırım baharda da gündoğumlarına ama yazın çok büyük bir hüzün de çöker üstüme güzel bir yaz günü daha geride kaldı diye bu yaz nasıl olucak acaba inşallah şu corona saçmalığı biter off yaa

    YanıtlaSil
  9. Ayy nasıl güzel anlattın yaz akşamlarını, gözlerimi kapatıp yaşadım resmen :) Az kaldı zaten o anları yaşamaya..

    YanıtlaSil
  10. Çizgisel hız olduğu için bu geç batmalar. Kutupta da bir iki dakikada gün batar , doğar. KPSS çalılışınca ben 😄😄😄

    YanıtlaSil
  11. İlginç bir bakış açısıyla düşünmüşsün. Yine de ben gün batımını tercih ederim :D

    YanıtlaSil
  12. 23:45 gün batımı mı düşünemedim birden....

    YanıtlaSil
  13. Benim tercihim gün batımı. Sabah o kadar erken kalkamam :-)

    YanıtlaSil

© Ezgi. Made with love by The Dutch Lady Designs.