24 Nisan 2020 Cuma

FİLMLERDEN ŞARKILAR MEYDAN OKUMA - 16 GÜN/16 YAZI #10



Bugün konu çok güzel, müzik dolu..

Film müzikleri konusu benim için ikiye ayrılır, bir; sadece müziğini dinlediğim filmler, iki; içinde çok güzel şarkılar keşfettiğim filmlerç

Bugünkü listem filmler içinde keşfettiğim şarkılar olacak, hem de en karışık listesinden..




İlki en sevdiğim yönetmenden geliyor.

Fatih Akın Temmuz'da filmindeki en sevdiğim şarkı

İdil Üner - Güneşim


2. seçimim Çağan Irmak filminden geliyor.. 

Sevdim - Unutursam Fısılda 




3. seçimim bu hayatta en çok izlediğim filmlerden birinden geliyor. 

Via Con Me - French Kiss 




4. seçimim Fight Club'tan 

Pixies - Where is My Mind 




5 numara Joker filminden. Bu şarkı sanki mutlu gibi ama bir o kadar da hüzünlü.. 
Arada dinlemek hoşuma gidiyor.. 

Jimmy Durante - Smile



Aslan Kral listemde olmazsa olmaz, o benim sinemada ilk izlediğim film. 

Aslan Kral - Hakuna Matata 




7 numara ile listeme giren şarkı Galaksinin Koruyucuları filmindeki karışık kasetten geliyor. 

Jackson 5 - I want you back




Sıradaki iki şarkımız C.R.A.Z.Y filminden geliyor. 

Patsy Cline - Back in Babys Arms 






Patsy Cline - Crazy 





Kapanışı yine Fatih Akın ile yapıyorum.. Duvara Karşı filminden.. 
Ah kalbim diyorum, listeyi tamamlıyorum. 

Yine mi Çiçek 




Bir başka listede görüşmek üzere.. 
Sevgiyle kalın

16 yorum

  1. Smile 'ın Michael Jackson versiyonunu daha çok seviyorum sanırım :)

    Hakuna Matata, zamanda yolculuk yaptırdı :)

    Galaksinin Koruyucuları ortak filmimiz olmuş .

    French Kiss'i izleyesim geldi yeniden.

    YanıtlaSil
  2. Çok güzeller. :) Hakuna Matata benim de çocukluğumun şarkısı. Galiba o şarkıyı çok söylediğim için biraz onlara benzedim. :)

    YanıtlaSil
  3. Liste için teşekkürler...😄

    YanıtlaSil
  4. Where is my mind ve hakuna matata, bayılırımmm

    YanıtlaSil
  5. hpsini dinleyeceğim ilk fırsatta

    YanıtlaSil
  6. Her telden çalınan çok güzel bir liste olmuş, ellerine sağlık :) Hakuna Matata, Disney'den .ıkan en iyi şarkılardan olabilir

    YanıtlaSil
  7. Çok güzel şarkılar, çok güzel filmler :)

    YanıtlaSil
  8. Ne güzel listen, şarkıları da eklemişsin. Bazılarını bilmiyorum, dinleyeceğim tekrar gelerek ilk fırsatta..

    YanıtlaSil
  9. Ezgicim bu harika liste için teşekkür ederim not aldım hepsini ����
    Benimde en sevdiğim film PS:I Love You, en az 20 defa izlemişimdir ve müziğini de inanılmaz severim ��
    The Pogues - Love You 'Till the End

    YanıtlaSil
  10. bu güzel soru sayesinde çok güzel bir müzik şöleni oldu 😊 Aslan kral severim 😊 emeğine sağlık güzel Ezgim sevgiler canım benim 😊🌸

    YanıtlaSil
  11. Unutursam fısılda ve duvara karşı yi izlemiştim güzel filmlerdi :)

    YanıtlaSil
  12. Ezgicim listende bilmediklerim çok, yeni tanışıklıklar için teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  13. Aslan Kral bir jenerasyonun sinemada ilk izlediği film sanırım :-)

    YanıtlaSil
  14. Yine mi çiçek ♥
    Kalbimden vuruldum :)

    YanıtlaSil
  15. Hangi film şarkıları hafızamda yer etmiş diye her düşündüğümde aklıma gelen, defalarca izlediğim Across the Universe filminin müzikleri oluyor. 1 yıl boyunca sürekli Beatles coverı dinlemiştim :)

    YanıtlaSil

© Ezgi. Made with love by The Dutch Lady Designs.