5 Mart 2020 Perşembe

MART AYINDA DERGİ HEYECANI


Sürekli üzülüyoruz, içimiz parçalanıyor.
Her şeye rağmen, güneşe baktığımda umut doluyorum, biliyorum ki güneş doğduğu sürece umut var. Güzel haberlere sarılıyorum, etrafımda göremiyorsam tutup kolundan göreceğim yere getiriyorum güzellikleri..

Çok şükür bu ayın başlangıcı güzel oldu benim için. Konuk yazar olduğum Happily Hooked dergisinin Mart sayısı yayınlandı.



Eylül sonuydu fikir aklıma ilk düştüğünde. Derginin isteklerini okuyup hemen dosyamı hazırladım, bir bir anlattım ne yapmak istediğimi. Belirlediğim renklerden aldığım ilhamla adı Konfeti olsun dedim, dosyayı kaydedip yolladım.

Fikir onaylanınca, yünler geldi.. Tabii bunlar olurken zaman hızla akıp geçti, bana Türkiye yolları gözüktü. Tarif, fotoğraf teslim süresi yaklaşıyordu ama benim de işim başımdan aşkındı. Nereye gidiyorsam, aldım elime ip ile tığı başladım motifleri biriktirmeye. Tam 112 motif evde, tramvayda, otobüste, metroda, uçakta, vapurda örerken tamamlandı. Birkaç motife anneciğimin eli de değidi. Birkaç günde de birleştirme işini hallettim.



Hırkayı giydim giymesine ama üzerimde fotoğraflamam zor olduğundan yardıma canım annem koştu ve şahane iş çıkardı ortaya. Tam bir ekip olduk, baksanıza :) Yalnız belirtmeden geçemeyeceğim, fotoğrafı çektiğimiz gün öyle soğuktu ki, estikçe dondurdu. 

Diyeceğim o ki, bakmayın Mart ayında yayınlandığında, Eylül ayında ufak bir fikirle başladı, Ocak ayında tamamlandı aslında. Sonrası heyecanlı bekleyiş.

Tatlı editörden yine bir sürpriz, hırkam Konfeti derginin kapağı için tercih edilmiş. Mutlu oldum, bu kadar emeğin üstüne bal kaymak oldu.

İşte böyle bir süreçte oluştu canım hırkam Konfeti. Kıtalar arası gezdi, uzun yollar gördü, belki zor geçebilecek günlerde renkleri ile günümü şenlendirdi. Birleşti ya, şimdi daha da mutlu ediyor beni, tıpkı ağızda patlayan şeker gibi!

Umarım beğenmişsinizdir, anneciğimin gözünden bol fotoğraf ekliyorum.

Dilerim ki bu ay tüm insanlık için güzelliklerle gelsin.
Distopik hikayelere inat, ütopik bir gelecek inşa edelim!

Şimdilik sevgiyle kalın!





27 yorum

  1. Ahh ne güzel ne tatlı :D ve benim seninle gurur duymam :). Daha bu başlangıç ütopik gelecek bizi bekler güzel Ezgi <3.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım Mübeccel <3 Çok teşekkür ederim, hep desteksin, hep en güzel enerjinle benimlesin. Sağol varol <3

      Sil
  2. Muhteşem olmuş s3nin gibi tatlı kıpır kıpır taptatlı bişey olmuş hakikater 🤗

    YanıtlaSil
  3. İkinizin de ellerine sağlık şahane olmuş👏🏻👏🏻👏🏻♥️♥️♥️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tatlı Semra, hoş geldin. Ne mutlu ettin beni.
      Beğenmiş olman çok kıymetli, teşekkür ederim <3

      Sil
  4. Ellerine sağlık, bende bir hırkaya başladım, kızkardeşim için, bir karış bişi tam altı yıl oldu bitmedi. Araya kendime de bir hırka sıkıştırayım dedim o da iki yıldır bitmedi.
    İnsallah bu sene bitiririm. Şimdi sizin hırkayı görünce heveslendim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :) o zaman bir ucundan tutup başlamalı :)
      Kolaylıklar diliyorum :)

      Sil
  5. Geçen bahar bende bir hırka ördüm.Yine örmek istiyorm. Motiflerini ve nasıl yaptığını da anlataydın Ezgicim.Yakınlaştırdım ama çözemedim motifleri:))
    Emeğine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öncelikle teşekkür ederim :)

      Ah keşke paylaşabilsem ama dergide yayınlandığı için telif hakları nedeniyle tarifini açıklayamıyorum blogda. O yüzden sadece fotoğraf ve hikayesini paylaşabildim :)

      Sil
  6. Ezgicim hayranlıkla izliyorum biliyorsun ve sen harika şeyler yapıyorsun, daha nice güzel yayınların olsun ki bence olacak zaten :) Bu güzel bir işbirliği olmuş, Gülsüm annenin de bakışına sağlık, fotoğraflar da harika..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Derya'cım benim, benim de sana hayranlığım büyük <3 Hisler karşılıklı anlayacağın.
      İnşallah Derya'cım.
      Çok teşekkür ederiz, öpüyoruz

      Sil
  7. Ne kadar güzel ve ne hoş bir hatıra olmuş sana. Annenin de senin de emeğine sağlık Ezgi`cim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Semi..
      Kocaman sevgilerimle

      Sil
  8. Yine harikalar yaratmışsın, renkler, dokular harika, ellerine sağlık aslan kızımız bizim. Anneciğin de harikulade bir iş çıkarmış zira güzel fotoğraflama bir işi rezil de eder vezir de, vezir kısmına kurulmuş güzel hırka. Bayıldım. Kocaman öpüyorum seni <3<3<3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ece'cim :))) Çok teşekkür ederim <3
      Ah senin bu güzel desteğin nasıl özel bir bilsen..
      Kocaman sevgilerimle <3

      Sil
  9. Bayılıyorum senin pozitifliğinle şahane işler üretmene... Bak yine bu başarının bir kanıtı bu dergi...
    Dha nice nicelerine inşallah ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şebo'cum çok çok teşekkür ederim <3
      İnşallah <3
      Kocaman sevgilerimle

      Sil
  10. Tebrik ederim Ezgicim... sen dergi kapağına çok yakışmışsın, hırkan da sana çok yakışmış... anneciğinin de senin de ellerinize sağlık... nice daha güzel haberlere inşallah!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok çok teşekkür ederim, güzel yorumunuz için..
      İnşallah hepimiz içinc <3
      Sevgilerimle

      Sil
  11. Cok cok guzel olmus,sahane bir ekipsiniz ana-kiz:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok çok teşekkürler sevgili Sibel <3

      Sil
  12. Sen neşe, sen ışık ve umutsun Ezgi. Hayat sana iltimas geçsin istiyor kalbim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Tülin çok teşekkür ederim. Çok tatlsınız <3

      Sil
  13. Hırka harika fotoğraflar harika her gün güneş huzurla doğsun üstümüze :)

    YanıtlaSil

© Ezgi. Made with love by The Dutch Lady Designs.