21 Mart 2020 Cumartesi

KORONA VE KARANTİNA


Az önce evimizin önünde yaptığım kısa yürüyüşten geldim. Tabii ki bu süreçte evdeyim, hiçbir yere gitmiyorum. Zaten kampüste yaşadığımız için, etrafta kimsecikler yok. O yüzden açık havada rahatlıkla yürüyüş yapabiliyoruz.

Öyle güzeldi ki gökyüzü, evden çıkıp soluduğum bahar havasında ciğerlerim hemen umutla doldu. Bir an tüm gerçeklikten uzak gibiydim, sonra yine hatırladım tüm dünyanın aynı durumu yaşadığını..
Benim gibi sevdiği biri ile ayrı ülkelerde olanların, ne kadar merak içinde yaşadıklarını...

Çok şükür sağlıklıyız diyoruz ve bekliyoruz bu da geçecek inşallah. Tüm dünya olarak en az hasarla atlatalım inşallah bu günleri.

15 yorum

  1. Ezgicim az önce yazımı yayınladım şimdi senin yazını okuyunca görüyorum ki çok benzer duygular içindeymişiz, bir anlığına olsun insan öyle değilmiş olsun istiyor, sonra birden gerçeğe dönüyorsun, çok zor bir durummuş gerçekten, dünyaca bir an evvel kurtuluruz inşallah.... Sevdiğine sağlıkla ve kolaylıkla kavuşman dileğiyle.. sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Derya'cım benim, tahmin edebiliyorum, hisler benzer.
      İnşallah. Şimdilik Kanada ve Türkiye kapıları kapattı, uçuşlar iptal açılana kadar orada bekleyecek maalesef. Vardır bir hayır dedik bekliyoruz.

      Sil
  2. Ankara bu Bahar'ı böyle karşılayacakmış meğer:( Bilim kurgu bir Amerikan filmi içindeymişz gibi. Bu geçer eıbet canım. Hastalıklar biter, sevenler kavuşur...mutlu sonlara inanırım ben 😉

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle, bilimkurgu filmi gibi..
      İnşallah sevgili Tülin <3
      Sevgilerimle

      Sil
  3. Havalar ısınmaya başladıkça insanın içi kıpır kıpır oluyor. Evde oturmak çok zor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olmaz mı hiç. Sabredeceğiz, bu da geçecek inşallah :)

      Sil
  4. sabır sabır geçcek bu günleeer :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hepimize sabır ve sağlık diliyorum Deep :)

      Sil
  5. 1 hafta sabretsek daha kısa sürede geçecek ama insanlar sabırsız.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hem de ne sabırsız, sabretmemiz lazım yoksa sonuçları daha ağır olacak.
      Geçecek bugünler.

      Sil
  6. televizyonsa o kaygısız kaygısız dolaşan mangala giden, balık tutmaya gidenleri görünce aklım almıyor. bizde çok sıkıldık, ama sabredeceğiz geçecek inşallah sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah sorma ya, cinnet geçirtirler insana. Delirdim izledikçe..
      Büyük sınav, sabredeceğiz, bu da geçecek inşallah
      sevgilerimle

      Sil
  7. Doğada vakit geçirince insan unutuyor bir an tüm kötü şeyleri . İyi geliyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mavi gökyüzü herşeyi unutturuyor :)

      Sil
  8. İnşallah çabucak ve az hasarla atlatalım bu günleri.
    Çok teşekkür ederim.
    Sevgilerimle

    YanıtlaSil

© Ezgi. Made with love by The Dutch Lady Designs.