23 Temmuz 2019 Salı

SEVDİĞİM ŞEYLER - THINGS THAT I LOVE


İngilizce en sevdiğin kelime ne diye sorsanız, hiç düşünmeden "pattern" ve  "texture" derim. Benim için bu iki kelime birbirinden ayrılmayan Edi&Büdü gibi. Pattern kelimesinin türkçe karşılığı şablon, model ya da kalıp olarak geçiyor. Texture kelimesinin karşılığı ise doku.

Bir sanat eseri olan yeryüzünde öyle güzel detaylar var ki.. Baktıkça bakasım geliyor. 
Boyası dökülmüş bir duvar ya da  kırışmış bir çarşaf da bana aynı hissi yaşatıyor. Tesadüf eseri oluşmuş şablonlar gibi gözükse de aslında hepsi tam da olması gerektiği gibi ahenk içinde.. 

Gün içinde karşılaşıp fotoğrafladıklarımdan bir dosya hazırlamaya başladım ama bugün pinterestte karşılaştıklarımı paylaşmak istiyorum. 

Doku detayının yanı sıra renk geçişleri de ilham verici. 

Fotoğraflar pinterestten alıntıdır. 





























8 yorum

  1. Fotograflarin bazilari tripofobisi olanlar icin korku filmi gibi olsa gerek 🤭

    Dorduncu fotografta agaci öpen beyaz koyunu sen de goruyor musun Ezgi? 🌳🐑 😄

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahhh deme.. Ne demek olduğunu bilmiyordum ama öğrenince ben de korktum valla.

      Ahh nasıl bir görüş o, şimdi baktım ve ben de gördüm ama hiç dikkat etmemiştim :)

      Sil
    2. Öyle hissettirenleri hemen kaldırdım :)

      Sil
    3. Ne kadar duyarli bir davranis 💛 bizde o fobi olmadigindan, nasil bir his oldugunu tam anlayamiyoruz buyuk ihtimalle ama belki etkilenenler vardir 😌

      Yeni gelen fotograflar da ne hosmus ☺️

      Sil
  2. somon rengini ve tonlarını nedense çok seviyorum nedense huzur veriyor bana bu renk

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de çook seviyorum. Çok rahatlatıcı etkisi var, yumuşak bir ton ne dersin ?

      Sil
  3. çok güzel dokular sade yormuyor :)

    YanıtlaSil

© Ezgi. Made with love by The Dutch Lady Designs.