7 Haziran 2019 Cuma

İKİ MEVSİM MİMİ



Hoş geldin yaz, sıcaklar ve tatlı esintiler...

Bayramınız kutlu olsun. Pek bir bayram havası esmedi bizim buralarda, yaz kendini hissettirdi ya bana her gün bayram, boşver. 

Yarın yazarım diye diye mimleri öyle bir ertelemişim ki mevsim değişmiş bile. Dedim kış gelmeden cevaplayım artık şu güzel soruları.. 
Beni mimleyen arkadaşlarım Bir Tutam Karınca ve İnci'den Notlar  gecikme için sizden özür diliyorum. 

Bir de şu sıralar aklıma takıldı. Bizim şubat ayındaki meydan okuma zamanı bir komşum daha mimlemişti beni, düşünüyorum ama bir türlü hatırlayamıyorum. Kenara not almamışım da. O ay ortalık çok kalabalıktı, mahalle yoğundu.. Bak şimdi hatırladım da ne eğlendik ama :) Beni mimlemiş olan sevgili komşum bana mimi hatırlatırsan, seve seve cevaplarım... 

Buyrun, sorular ve cevapları. 



Bahar bir insan olsaydı onunla aranız nasıl olurdu ? 

İyi olurdu, Bahar kesin neşeli olurdu, iyi anlaşırdık. Arada gelen yağmur krizleri ile depresifleşse de iyi kızdır, iyi...

Şu ana kadar yaşadığınız hayatın bahar kısmı hangi döneminiz ? O döneminde neler yaşadınız ? 

Kış ayları hariç bana her zaman bahar...


Bahar bir arkadaşınız olsaydı onun okumaya ihtiyacı olan kitabın ne olduğunu düşünürdünüz ? 

Hımm zor yerden sordun.. Bahar pek bir cıvıl cıvıl ya, azıcık heyecanlansın, okurken kendini kaptırıp depresif yağmur ataklarını fazla yoğun hissetmesin diye polisiye kitap önerirdim.

Size baharı anımsatan insanlar var mı çevrenizde, varsa kimler ?

Olmaz mı hiç, tüm İzmirliler benim için bahar.

Bahar temalı bir yağlıboya tablo yapmak isteseniz resmin içinde olmazsa olmazınız ne olurdu ? 

Papatya.


Bahar yorgunluğu ile mücadele eder misiniz ? Yoksa kendini baharın kollarına yorgunca bırakmayı mı tercih edersin. 

Bahar yorgunluğu yaşayan biri değilim, aksine daha da aktif hissederim kendimi. Benim sıkıntım baharda gelen tembellik. Mesela çok önemli bir konser var, benim canım odaya kapanıp da çalışmak istemez. Tam tersine bütün gün dışarıda olmak isterim. Bununla başa çıkmak bazen zor olabiliyor.


Baharda gitmek istediğin coğrafya ?

Biz baharı yaşarken, aynı tarihlerde başka mevsimi yaşayan bir ülkeye gitmek isterim. Nisan, mayıs ayını bir de başka mevsimde görmek için... Maksat ezber bozmak :)


Bahar bitti şimdi sıra yazda !


Yaz mı kış mı ? 

Kışı da sevebilmeyi öğrenecek kadar büyüdüm ama yine de cevabım yaz. Aşırı nemli olmadığı sürece.

Hayalindeki tatil neresi, neden ?

Bol bol yeni keşifler yaptığın tatiller güzel de... Ben deniz kıyısında dinlenebilenlerdenim. O yüzden, her yeri gez ama tatil bizim yazlıkta, ailemle deniz kıyısında güzel..

Tatil hakkındaki en büyük beklentin nedir ? 

Beklentim yok açıkçası.. Hava çok nemli olmasın, şıpır şıpır terletmesin yeter..

Sınırsız bir bütçe, sınırsız bir yol masraf hakkı olsaydı elinde bunu nasıl kullanırdın ? 

O kadar param olsa dünyayı gezerdim herhalde. Hayatı tatile çevirirdim anlayacağınız. Şimdi sınırlı bütçe ile 3 gece 4 günle sınırlanan gezileri 1 aya çıkarırdım kesin :)

Unutamadığınız bir tatil anınız var mı ? 

Şimdiye kadar yazlıkta geçirdiğimiz her tatil keyifliydi, bol domates - peynir - taze biberli kahvaltılar. Domatesli pilavın yanına karpuz tadında leziz günlerdi.


Şimdilik benden bu kadar.
Sevgiyle kalın


19 yorum

  1. bu mimi okumaya bayılıyorum :) çok güzel cevaplar vermişsin

    YanıtlaSil
  2. elinize sağlık güzel olmuş aynı mimden bende yapmıştım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Seninkine de bakacağım hemen :)

      Sil
  3. Bir iki mim bende de kaldı okuyorum mim yazısını yürürken aklımdan cevapları toparlıyorum sonra yazmadan unutuyorum 🤗

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İşte koşuşturmaca arasında unutulup gidenler oluyor böyle :)

      Sil
  4. Merhaba bloğunuzu yeni keşfettim ve takibe aldım. Keyifle okudum.
    Bana da uğrasanız çok sevinirim .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Tabii ki uğrayacağım sevgilerimle

      Sil
  5. Cevaplarını severek okudum Ezgiciğim.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  6. Baharı seviyorsun biliyorum ama bence sen neşenle, ışıltınla tam bir bir yaz kızısın! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım Sibel ne mutlu etti bu cümle beni <3

      Sil
  7. Ne güzel mim olmuş Ezgi:) Sınırsız para ve izin olsa süper olurdu:)

    YanıtlaSil
  8. benim de mim yapmam lazımmmm...kızıyorum kendime ertelediğim için...sevgilerimle....

    YanıtlaSil
  9. Merhaba bloğunu yeni keşfettim gerçekten sayı tasarımı ve yazılar ilham verici

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, kusura bakmayın blogda aktif değildim şu sıralar yorum yapamadım. Çok teşekkür ederim güzel yorumunuz için

      Sil

© Ezgi. Made with love by The Dutch Lady Designs.