21 Mart 2019 Perşembe

TELAŞLI PUANTİYELER KALEMLİK OLDU / EMBROIDERED PENCIL POUCH



Çocukların boş duvarları neden bu kadar sevdiğini anlayabiliyorum, özgürlük hissi. Bomboş ya, dilediğim her şeyi yapabilirim gibi.. O yüzden kendi desenimi kendim çizerim diyerek ilk puantiye denememi yaptım. Puantiyelerin içini doldurmak biraz daha özen istiyor, el yordamıyla yaptım, olur mu olmaz mı diye hemen sonuca ulaşmak istedim.  

O yüzden onlar benim kural tanımayan, sabırsız puantiyelerim. 


Dikiş payı ile biraz daha kısalacağını düşündüğümden boyunu 11 cm. olacak şekilde kestim ve istediğim boyuta ulaştı. Eni ise fermuarın boyutunda yani 20 cm. 

İçine de uygun bir astar seçtikten sonra çok basit bir yöntemle tamamını elimde diktim. Dikiş makinesi kolaylık ama elde dikme de ayrı bir zevk, en çok sakinleştiren el işi ne derseniz hiç düşünmeden elde bir şeyler dikmek derim. Telaş etmeden bir ileri, bir geri diye tıkır tıkır ilerliyor.. 

Daha sağlam olması için çift dikiş yaptım. 




Fermauarı astar ve ana kumaş arasında tost olacak şekilde yerleştirdin mi gerisi kolay, korkulacak hiç birşey yok.  

Şimdi sıra, özenilmiş ama karakterini hala koruyan puantiyeler yapmakta. 

Denemeye ve yeni renkler bulmaya devam.. 
Sevgiyle kalın, 









26 yorum

  1. Allahım sabrına hayran kaldım nasıl doldurdun onca şekli elde pıncık pıncık tebrik ediyorum maşallah tü tü tü nazar değmesin bayıldım vallahi 🤗

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. heheh ben de kendi sabrımı deniyorum sürekli :)))
      Çok teşekkür ederim <3

      Sil
  2. Çok güzel çok tatlı bayıldım 😍😍😍

    YanıtlaSil
  3. Ezgicim çok güzel olmuş. Küçük bir tavsiye vereyim. Köşelerin düzgün durmasını istiyorsan ( Tam köşe elde edebilmek için) birleşim yerinden sonra fazlalığı kesme tekniği var. Onu uygulayabilirsin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teeşkkür ederim Yasemin'cim, kestim ama dikişi sökerim korkusuyla yeteri kadar kesmemişim galiba :) Artık ikinci daha profesyonel olur. Ne de olsa bu ilk deneme

      Sil
  4. Içi ayrı güzel dışı ayrı güzel çok çok tatlı❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgi'cim <3 çok teşekkür ederim çoook

      Sil
  5. Puantiyelerin bana bulutları hatırlattı. Afacan ve hercai. Ezgi, harika olmuş. Tam anlamıyla el emeği. Mutlu günlerde kullanman dileğiyle :) 👍👍

    YanıtlaSil
  6. Bayıldımmmm ne yaparsan elinden öyle güzel oluyor ki, özenin ve titizliğin belli oluyor canım Ezgicim, maşallah, çok çok beğendim ben, muhteşem... öpücükle ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Derya'cım benim çok teşekkür ederim <3
      kocaman öpücükler

      Sil
  7. Ezgicim valla çok tatlı, çok emekli, çok güzel olmuş. Ve zordur puantiye yapmak aslında, gerginlik ayarı vs. Ellerine sağlık. Ne şanslı kalemler <3 diyesim var.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İç doldurmak çok zahmetli ama sonuca değiyor hem de kafa dağıtıyor :)

      Sil
  8. Makinede yaptın sanmıştım elle mi yaptın gerçekten tebrik ederim çok muntazam olmuş :) Gezegen gibi her biri :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eveeet doğru dedin gezegen gibi :) Çok teşekkür ederim <3

      Sil
  9. bu kadar becerikli olmak nasil bir duygu biricik Ezgi'cigim? Hayranlikla izliyorum,benim de uzerime uzaklardan biraz peri tozu falan serpsen de ben de elimle bir seyler yapmaya calissam?Ya da nerdek baslasak,nasil baslasak diye soyle aciklayici bir blog yazisi yazsan? cok makbule gecer:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sibel, çok tatlısın <3 çok teşekkür ederim böylesine tatlı yorumun için. Herkesin yapabileceğine inanıyorum ama sabır işi, sabretmek şart :)))
      Blog yazısı dedin aklıma fikirler uçuşturdun yakında geliyor hazır ol :)))

      Sil
  10. Kalemlik çok güzel olmuş. Renkler çok güzel. Maşallah çok beceriklisiniz.

    YanıtlaSil
  11. Yine çok renkli, yine aynı sen ♥

    YanıtlaSil
  12. Yine farkını ortaya koymuşsun eline sağlık

    YanıtlaSil
  13. Renk renk puantiyeler. Çok güzel çok canlı görünüyor:)

    YanıtlaSil

© Ezgi. Made with love by The Dutch Lady Designs.